Szkolenie: OFFICE MANAGER - ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM. Efektywność w pracy Asystentki - Sekretarki

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/office-manager---zarzadzanie-sekretariatem-efektywnosc-w-pracy-asystentki---sekretarki-69385

Informacje o szkoleniu

  • OFFICE MANAGER - ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM. Efektywność w pracy Asystentki - Sekretarki


    ID szkolenia: 69385
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Centrum szkoleniowe
    sala szkoleniowa
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 7-8.03.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
    I dzień - 10.00 - 17.00
    II dzień - 9.00 - 16.30
  • Organizator szkolenia:

    EMPRIZ Group
    Chłodna 29
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
EMPRIZ Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest rozwój:
* skuteczna komunikacja – techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna komunikacja telefoniczna
* zasady współpracy z szefem i osobami strategicznymi w firmie - identyfikacja, zasad indywidualnych oraz zwyczajowych, jakie należy stosować w pracy
* dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowywania i delegowania
* planowanie i organizacja pracy własnej oraz współpracowników - umiejętne planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami, rozpoznawanie
* „trudne sytuacje” – opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami

Szkolenie skierowane jest do:

Warsztaty adresujemy do:
* szefów biur, sekretariatów, kancelarii
* osób odpowiedzialnych za zarządzanie sekretariatem, recepcją
oraz
* sekretarek i asystentek zarówno:
** doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje,
** jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu

Program szkolenia:

Ramowy program szkolenia:

OCENA ZAWODU ASYSTENTA/SEKRETARZA
* możliwości rozwoju zawodowego
* odpowiedzialność i kompetencja osób zarządzających sekretariatem

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - EFEKTYWNE POROZUMIEWANIE
* rozwijanie umiejętności komunikacji dla zwiększenia efektywności pracy
* komunikacja jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi
* umiejętności w zakresie komunikacji

ASERTYWNOŚĆ W BIURZE
* istota i zasady zachowań asertywnych
* asertywność w miejscu pracy
* asertywne wyrażanie poglądów
* umiejętność wyrażania opinii
* przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę

ELEMENTY NEGOCJACJI DLA ASYSTENTEK/SEKRETAREK, CZYLI JAK NIE DAĆ SIĘ PRZECHYTRZYĆ?
* jak reagować na presję
* jak nie poddać się technikom manipulacyjnym
* jak wzbudzić i podtrzymywać zainteresowanie Klienta

WSPÓŁPRACA Z SZEFEM I OSOBAMI STRATEGICZNYMI W FIRMIE
* umiejętne przekazywanie poleceń szefa innym pracownikom
* Asystent/Sekretarz jako potencjalne źródło nieformalnej informacji (jak uniknąć niepotrzebnych konfliktów)
* utrzymanie prawidłowych relacji z szefem
* lista kluczowych oczekiwań szefa
* ochrona czasu pracy szefa
* efektywność w pracy asystentki

ZARZĄDZANIE CZASEM - PLANOWANIE I ORGANIZACJA
* analiza osobistego stylu pracy
* koordynacja własnego przebiegu dnia z dniem pracy przełożonego

ORGANIZACJA PRACY WIELOZADANIOWEJ
* umiejętne planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami
* rozpoznanie i eliminacja pożeraczy czasu
* prawidłowa koordynacja zadań
* spójne i obiektywne przekazywanie informacji

ZARZĄDZANIE PRACĄ BIURA
* informacja zewnętrzna i wewnętrzna
* rodzaje informacji - zbieranie, udzielanie i ich znaczenie

BIZNESOWE ROZMOWY TELEFONICZNE
* specyfika i znaczenie tej drogi informacji
* nawiązanie dobrego kontaktu przez telefon
* przejrzystość i czytelność w rozmowie telefonicznej
* sposób mówienia - w kontaktach telefonicznych

DOKUMENTACJA BIUROWA - ZASADY OPRACOWYWANIA, PRZYGOTOWANIA I DELEGOWANIA

BIZNESOWY SAVOIR - VIVRE
* etykieta biznesowa
* zasady pierwszeństwa
* organizacja i udział w spotkaniach
* współpraca ze środkami masowego przekazu

Informacje o prelegentach:

Zajęcia prowadzi trener, konsultant z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z zakresu omawianej tematyki.
Szczegóły znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 850 - netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu w okresie rabatowym
  • 990 - netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po okresie rabatowym

Cena zawiera:

Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia, zaświadczenie na druku MEN (posiadamy uprawnienia placówki oświatowej)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Szkolenie, kurs: OFFICE MANAGER - ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM. Efektywność w pracy Asystentki - Sekretarki