Office Manager Nowej Dekady

O szkoleniu

BIURO ZARZĄDU

Współczesny office manager zapewnia sprawne funkcjonowanie całej firmy, dlatego osoba sprawująca tę funkcję w szczególności powinna dbać o poszerzanie swoim kompetencji. Zastanawiasz się jak obudzić swoją innowacyjność oraz jakie usprawnienia wprowadzić, aby zoptymalizować swoje działania? Zapraszamy na kompendium wiedzy niezbędnej w pracy osób zajmujących się kompleksową obsługą biura i procesów biurowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści:

  • poznasz przepisy z zakresu prawa umów oraz prawa pracy istotne w pracy office managera,
  • dowiesz się kogo i w jakim okresie obowiązują PPK,
  • poznasz najważniejsze praktyki RODO w aspekcie  pracy office managera,
  • dostaniesz wskazówki jak być partnerem dla managerów, dla biznesu,
  • dowiesz się jakie usprawnienia z obszaru digital możesz wprowadzić w swojej pracy,
  • dowiesz się które narzędzia DT mogą pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów.
Kto powinien wziąć udział?
  • Office menedżerowie
  • Kierownicy biur
  • Kierownicy i specjaliści ds. administracji
  • Kierownicy sekretariatów
  • Osoby odpowiedzialne za koordynacje pracy biur

Program szkolenia

DZIEŃ 1/ 25 MARCA 2024 R.

9.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

Ekspert: mec. Romana Pietruk 

PRAWO UMÓW W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Negocjacje prowadzone w celu zawarcia umowy
  • Umowa i oferta
  • Kiedy umowa zostaje zawarta?
  • Formy czynności prawnej – pisemna, elektroniczna, dokumentowa
  • Komparycja umowy – praca na dokumentach
  • Najważniejsze postanowienia w umowach
  • Zabezpieczenie umów – przykłady
  • Zakończenie współpracy – wypowiedzenie, rozwiązanie i odstąpienie

PRAWO PRACY DLA OFFICE MANAGERA, W TYM PO NOWELIZACJI 2023

  • Nowe warunki pracy zdalnej
  • Badanie trzeźwości – zakres i ograniczenia
  • Zmiany w zakresie wypowiadania umów
  • Nowe zasady umowy na okres próbny
  • Zmiany w zakresie urlopów, w tym nowych dni wolnych
  • Zmiany w zakresie przerw w pracy, drugiego etatu, zasad komunikacji z pracownikiem, itd.
  • Zawarcie umowy o pracę
  • Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia
  • Obowiązki pracodawcy i pracownika
  • Zakaz konkurencji
  • Odpowiedzialność pracowników

PPK DLA OFFICE MANAGERA

  • Kogo i w jakim okresie obowiązują PPK?
  • Wpłaty dokonywane do PPK – finansowanie, wysokość, termin
  • Podział środków w przypadku rozwodu lub unieważnienia małżeństwa, śmierci, itd.
  • Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w PPK

PISMA URZĘDOWE DLA OFFICE MANAGERA

  • Terminy w kontaktach z organami i instytucjami
  • Korespondencja – nadanie, odebrania, komunikacja elektroniczna
  • Redagowanie pism urzędowych
  • Przygotowanie pism: typowe zwroty, adresowanie pism, itd.

RODO W PRACY OFFICE MANAGERA

  • Przetwarzanie danych osobowych
  • Dane osobowe kontrahentów, pracowników, xera dokumentów, identyfikatory itd.
  • Dokumentacja związana z danymi osobowymi na podstawie RODO
  • Upoważnienia – jak poprawnie sporządzić?
  • Klauzule powierzenia – zapisy w umowach
  • Odpowiedzialność w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • Jakie wnioski płyną z decyzji Prezesa UODO?


15.00  Zakończenie 1. dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 26 MARCA 2024 R.

09.45 – Logowanie do platformy i sprawdzenie ustawień
10.00 – Rozpoczęcie szkolenia

Czas trwania

DZIEŃ 1/ 25 MARCA 2024 R.

9:45-15:00

DZIEŃ 2 / 26 MARCA 2024 R.

9:45-15:00

Prelegenci

0
mec. Romana Pietruk

 

Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.

Prowadzi szkolenia od ponad 17 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c. Autorka publikacji naukowych z zakresu prawa.

1
Ewa Błaszczak

Mentor liderów i zespołów.

Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.

Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).

W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.

Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.

Poza tym:

  • Professional Scrum Master
  • Design Thinking Facilitator
  • Supervisor w International Coaching Community Polska
  • Leader for Creativity (IDEOU)
  • Team Diagnostic Assessment Facilitator
  • Extended Disc Facilitator
  • Compassion Institute Graduate (Stanford University)
  • HeartMath Trainer (HeartMath Institute)
  • Profesjonalny mówca (Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców)

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie szkoleniowej clickmeeting.

Rejestracja

Cena 1
1 776
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 870 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group

https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf

BUR

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!