O szkoleniu
* skuteczna komunikacja – techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna komunikacja telefoniczna
* zasady współpracy z szefem i osobami strategicznymi w firmie - identyfikacja, zasad indywidualnych oraz zwyczajowych, jakie należy stosować w pracy
* dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowywania i delegowania
* planowanie i organizacja pracy własnej oraz współpracowników - umiejętne planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami, rozpoznawanie
* „trudne sytuacje” – opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami
Warsztaty adresujemy do:
* szefów biur, sekretariatów, kancelarii
* osób odpowiedzialnych za zarządzanie sekretariatem, recepcją
oraz
* sekretarek i asystentek zarówno:
** doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje,
** jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
Program szkolenia
Ramowy program szkolenia:
OCENA ZAWODU ASYSTENTA/SEKRETARZA
* możliwości rozwoju zawodowego
* odpowiedzialność i kompetencja osób zarządzających sekretariatem
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - EFEKTYWNE POROZUMIEWANIE
* rozwijanie umiejętności komunikacji dla zwiększenia efektywności pracy
* komunikacja jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi
* umiejętności w zakresie komunikacji
ASERTYWNOŚĆ W BIURZE
* istota i zasady zachowań asertywnych
* asertywność w miejscu pracy
* asertywne wyrażanie poglądów
* umiejętność wyrażania opinii
* przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę
ELEMENTY NEGOCJACJI DLA ASYSTENTEK/SEKRETAREK, CZYLI JAK NIE DAĆ SIĘ PRZECHYTRZYĆ?
* jak reagować na presję
* jak nie poddać się technikom manipulacyjnym
* jak wzbudzić i podtrzymywać zainteresowanie Klienta
WSPÓŁPRACA Z SZEFEM I OSOBAMI STRATEGICZNYMI W FIRMIE
* umiejętne przekazywanie poleceń szefa innym pracownikom
* Asystent/Sekretarz jako potencjalne źródło nieformalnej informacji (jak uniknąć niepotrzebnych konfliktów)
* utrzymanie prawidłowych relacji z szefem
* lista kluczowych oczekiwań szefa
* ochrona czasu pracy szefa
* efektywność w pracy asystentki
ZARZĄDZANIE CZASEM - PLANOWANIE I ORGANIZACJA
* analiza osobistego stylu pracy
* koordynacja własnego przebiegu dnia z dniem pracy przełożonego
ORGANIZACJA PRACY WIELOZADANIOWEJ
* umiejętne planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami
* rozpoznanie i eliminacja pożeraczy czasu
* prawidłowa koordynacja zadań
* spójne i obiektywne przekazywanie informacji
ZARZĄDZANIE PRACĄ BIURA
* informacja zewnętrzna i wewnętrzna
* rodzaje informacji - zbieranie, udzielanie i ich znaczenie
BIZNESOWE ROZMOWY TELEFONICZNE
* specyfika i znaczenie tej drogi informacji
* nawiązanie dobrego kontaktu przez telefon
* przejrzystość i czytelność w rozmowie telefonicznej
* sposób mówienia - w kontaktach telefonicznych
DOKUMENTACJA BIUROWA - ZASADY OPRACOWYWANIA, PRZYGOTOWANIA I DELEGOWANIA
BIZNESOWY SAVOIR - VIVRE
* etykieta biznesowa
* zasady pierwszeństwa
* organizacja i udział w spotkaniach
* współpraca ze środkami masowego przekazu
Czas trwania
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
sala szkoleniowa
woj. mazowieckie
Warszawa
.
woj. mazowieckie
50-502 Wrocław
Boczna 2
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia, zaświadczenie na druku MEN (posiadamy uprawnienia placówki oświatowej)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia, zaświadczenie na druku MEN (posiadamy uprawnienia placówki oświatowej)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Masz pytania? Napisz do nas
