Office Manager - Zarządzanie sekretariatem. Efektywność w pracy Asystentki - Sekretarki

O szkoleniu

Celem szkolenia jest rozwój:
* skuteczna komunikacja – techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna komunikacja telefoniczna
* zasady współpracy z szefem i osobami strategicznymi w firmie - identyfikacja, zasad indywidualnych oraz zwyczajowych, jakie należy stosować w pracy
* dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowywania i delegowania
* planowanie i organizacja pracy własnej oraz współpracowników - umiejętne planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami, rozpoznawanie
* „trudne sytuacje” – opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty adresujemy do:
* szefów biur, sekretariatów, kancelarii
* osób odpowiedzialnych za zarządzanie sekretariatem, recepcją
oraz
* sekretarek i asystentek zarówno:
** doświadczonych, chcących podnieść swoje kwalifikacje,
** jak i dopiero przygotowujących się do nowej roli zawodowej pragnących sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu

Program szkolenia

Ramowy program szkolenia:

OCENA ZAWODU ASYSTENTA/SEKRETARZA
* możliwości rozwoju zawodowego
* odpowiedzialność i kompetencja osób zarządzających sekretariatem

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - EFEKTYWNE POROZUMIEWANIE
* rozwijanie umiejętności komunikacji dla zwiększenia efektywności pracy
* komunikacja jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi
* umiejętności w zakresie komunikacji

ASERTYWNOŚĆ W BIURZE
* istota i zasady zachowań asertywnych
* asertywność w miejscu pracy
* asertywne wyrażanie poglądów
* umiejętność wyrażania opinii
* przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę

ELEMENTY NEGOCJACJI DLA ASYSTENTEK/SEKRETAREK, CZYLI JAK NIE DAĆ SIĘ PRZECHYTRZYĆ?
* jak reagować na presję
* jak nie poddać się technikom manipulacyjnym
* jak wzbudzić i podtrzymywać zainteresowanie Klienta

WSPÓŁPRACA Z SZEFEM I OSOBAMI STRATEGICZNYMI W FIRMIE
* umiejętne przekazywanie poleceń szefa innym pracownikom
* Asystent/Sekretarz jako potencjalne źródło nieformalnej informacji (jak uniknąć niepotrzebnych konfliktów)
* utrzymanie prawidłowych relacji z szefem
* lista kluczowych oczekiwań szefa
* ochrona czasu pracy szefa
* efektywność w pracy asystentki

ZARZĄDZANIE CZASEM - PLANOWANIE I ORGANIZACJA
* analiza osobistego stylu pracy
* koordynacja własnego przebiegu dnia z dniem pracy przełożonego

ORGANIZACJA PRACY WIELOZADANIOWEJ
* umiejętne planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami
* rozpoznanie i eliminacja pożeraczy czasu
* prawidłowa koordynacja zadań
* spójne i obiektywne przekazywanie informacji

ZARZĄDZANIE PRACĄ BIURA
* informacja zewnętrzna i wewnętrzna
* rodzaje informacji - zbieranie, udzielanie i ich znaczenie

BIZNESOWE ROZMOWY TELEFONICZNE
* specyfika i znaczenie tej drogi informacji
* nawiązanie dobrego kontaktu przez telefon
* przejrzystość i czytelność w rozmowie telefonicznej
* sposób mówienia - w kontaktach telefonicznych

DOKUMENTACJA BIUROWA - ZASADY OPRACOWYWANIA, PRZYGOTOWANIA I DELEGOWANIA

BIZNESOWY SAVOIR - VIVRE
* etykieta biznesowa
* zasady pierwszeństwa
* organizacja i udział w spotkaniach
* współpraca ze środkami masowego przekazu

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Zajęcia prowadzi trener, konsultant z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z zakresu omawianej tematyki.
Szczegóły znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Centrum szkoleniowe

Warszawa

sala szkoleniowa

woj. mazowieckie

sala szkoleniowa

Warszawa

.

woj. mazowieckie

EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena 1
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu w okresie rabatowym
850
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia, zaświadczenie na druku MEN (posiadamy uprawnienia placówki oświatowej)
Zapisz się
Cena 2
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po okresie rabatowym
990
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia, zaświadczenie na druku MEN (posiadamy uprawnienia placówki oświatowej)
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!