Szkolenie

Optymalizacja wyniku negocjacji przy braku równowagi sił. Zaawansowane negocjacje dla praktyków

O szkoleniu

W SZKOLENIU SZCZEGÓLNY NACISK POSTAWIONO NA PRAKTYCZNE ĆWICZENIA KSZTAŁTUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE

Zwiększenie  skuteczności w negocjacjach

Przegląd narzędzi i strategii negocjacyjnych

Poprawa kompetencji w zakresie sprawowania kontroli nad rozmową negocjacyjną i budowania swojej pozycji, w tym akcent położony na kwestię radzenia sobie z emocjami dotyczącymi negocjacji

Identyfikacja i eliminacja popełnianych błędów

Skonfrontowanie własnych praktyk negocjacyjnych z zaleceniami trenera i pozostałych uczestników szkolenia


Po szkoleniu uczestnicy

Mają świadomość realnego wpływu  na przebieg i  efektywność prowadzonych negocjacji

Są świadomi źródeł wszelkich w tym negatywnych emocji towarzyszących negocjacjom i wiedzą jak im zapobiegać lub jak nimi sterować

Uświadamiają sobie wagę zasady „ Mecz wygrywa się najpierw w wyobraźni”

Potrafią toczyć świadomą grę, ukierunkowaną na efekty i pożądane skutki

Potrafią budować wizerunek silnego i jednocześnie zasługującego na zaufanie negocjatora

Wiedzą jak uzyskiwać silę w negocjacjach, także wówczas kiedy „karty” nie są silne

Znają i w praktyce umieją zastosować główne zasady skutecznych negocjacji

Wiedzą, jak sprawować  kontrolę nad rozmową, czasem i partnerem i celami

Umieją prowadzić rozmowę w wybranym dla siebie kierunku


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

 Zadanie indywidualne

 Dyskusja moderowana

 Ćwiczenia zespołowe

 Wnioski zespołowe

 Mini wykład trenera

 Praca z camerą video (opcjonalnie)

 Wspólne analiza i omówienie wniosków
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest dla osób zajmujących się zawodowo negocjacjami

Program szkolenia

MODUŁ I. WSTĘP WPROWADZENIE DO TEMATU

  1. Wprowadzenie trenera
  2.  Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  3.  Główne Zasady skutecznych negocjacji sprzedażowych na podstawie doświadczeń uczestników i trenera
  4. Wskaźniki siły w negocjacjach
  5.  Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w  dobrych relacjach?
  6.  Negocjacje ze słabej pozycji. Jak przekonać drugą stronę do siły swoich „kart”

MODUŁ II. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH

  1. Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
  2. Jak robić to podczas spotkania? Utrzymywanie kontroli nad rozmową negocjacyjną
  3. Jak prowadzić rozmowę w wybranym przez siebie kierunku? Jak zwiększyć własne poczucie wpływu na przebieg rozmów? Eliminowanie błędów
  4. Indywidualny action plan

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  1. Zasady przygotowań.
  2. Czego chcemy? Co zaakceptujemy? Planowanie efektu negocjacji
  3. Wyznaczenie zakresu negocjowanych kwestii
  4.  Zasada tworzenia celów
  5. Zasady wyznaczania pola negocjacji
  6. Macierz ustępstw i zamienników
  7. Skład
  8. Miejsce i przestrzeń
  9. Tzw. Kwestie honorowe
  10.  Argumenty i kontrargumenty

MODUŁ IV. JA W ROLI NEGOCJATORA

  1. Poznanie własnego stylu negocjacyjnego. Jak lubię prowadzić rozmowy? Jak budować kontakt z kimś, kogo słabo znam? Jak pozyskać kogoś, kogo się obawiam?
  2. Rozpoznawanie zachowań partnera rozmowy – analiza typów negocjacyjnych. Moje mocne strony w prowadzeniu rozmowy - sesja informacji zwrotnej
  3. Cztery typy negocjatorów i cztery sposoby zachowania się. Metody dostrajania się do typu partnera negocjacji

MODUŁ V. SKUTECZNE NEGOCJACJE WŁAŚCIWE OTWARCIE ROZMÓW

  1. Dylemat zaufania
  2. Wymiana stanowisk
  3. Wpływanie na opinię oponenta w przedmiocie negocjowanej kwestii
  4. Neutralizacja stanowiska oponenta
  5. Pytania w negocjacjach źródłem inicjatywy

MODUŁ VI. NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  1. W poszukiwaniu właściwych rozwiązań
  2. Przyczyny powstawania zastrzeżeń i trudnych sytuacji
  3. Pat i impas oraz jak z nich wyjść
  4. Zasady skutecznej argumentacji
  5. Zasady stosowania ustępstw
  6. Obrona marży i ceny

MODUŁ VII. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI. ZAMYKANIE SPOTKANIA

  1. Emocje w negocjacjach, jako narzędzie wywierania wpływu i manipulacji. Sztuka kontroli emocji własnych i drugiej strony
  2. Taktyki stosowane podczas końca negocjacji
  3. Efekt końcowej premii
  4. Tzw. głupia chwila końca negocjacji
  5. W poszukiwaniu win win

MODUŁ VIII. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA PODSUMOWANIE. MAPA DROGOWA

  1. Podsumowanie kluczowych wniosków
  2. Pytania końcowe
  3. Mapa Drogowa, czyli sporządzenie indywidualnych planów działania wraz z podjęciem zobowiązania do ich realizacji
  4. Ankiety

Prelegenci

Cytat

Wojciech Szewczykowski

Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Były dyrektor i członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z bogatą praktyką zawodową.

Trener sprzedaży i biznesu, negocjator. Aktywny przedsiębiorca z bogatą praktyką zawodową. 
Kiedyś handlowiec, Regionalny Keirownik Sprzedaży, Dyrektor Handlowy - Członek Zarządu. 
Dzisiaj uznany trener i partner największych organizacji biznesowych w Polsce. W gronie jego klientów są min.: Mercedes Benz, Scania,, Orlen, Lotos, Tmobile, Orange, Pilkington, International Paper, Luxmed, Can Pack, Delphi, Bayer, PKO BP, BGŻ, Deutsche Bank i wiele innych. Swoje doświadczenie i wiedzę nabytą w korporacjach z powodzeniem wykorzystuje we współpracy z mniejszymi organizacjami, często rodzinnymi firmami, które stoją u progu rozwoju i potrzebują systemowego wsparcia. 

Klienci cenią go za umiejętność łączenia bogatego doświadczenia z doskonałym warsztatem pracy trenera.
Dowodem na zuafnie, jakim jest obdażany Wojciech, jest wieloletnia współpraca z wybranymi firmami np.:
Scania Polska - 7 lat,
Mercedes Bezn - 3 lata, 
Łmeat - 2 lata, 
Axalta Coating System - 7 lat.

Gdzie i kiedy

Poznań 30 listopada - 1 grudnia 2020
Conference Center - Ogrodowa 12

61-821 Poznań

Ogrodowa 12

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 26 - 27 października 2020
Hotel***** Radisson Blu

50-156 Wrocław

Purkyniego 10

woj. dolnośląskie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1480 PLN
Cena zawiera:
  • - Autorskie materiały szkoleniowe - Certyfikat ukończenia szkolenia - Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
Weź udział

Organizator

AVENHANSEN Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

AVENHANSEN Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!