Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/organizacja-przedsiebiorstwa-w-lancuchu-dostaw-73965-id1217

Informacje o szkoleniu

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest:

• Zapoznanie uczestników z koncepcją zarządzania łańcuchem dostaw oraz z nowoczesnymi koncepcjami wspomagającymi jej realizację.
• Zapoznanie uczestników ze skutecznymi metodami i narzędziami wykorzystywanymi w realizacji koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw i poszczególnych procesów logistycznych łańcuchu dostaw.
• Zapoznanie uczestników z podstawowymi metodami zarzadzanie relacjami z partnerami w łańcuchu dostaw
• Zapoznanie uczestników z nowoczesnymi koncepcjami zarządzania łańcuchem dostaw oraz sprawniejszej i efektywniejszej współpracy z partnerami handlowymi.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie jest kierowane do:
- kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla w pionie w pionie operacyjnym,
- pecjalistów, planistów i analityków łańcuchów i sieci dostaw,
- kierowników, specjalistów i planistów poszczególnych obszarów operacyjnych przedsiębiorstwa:

  • zakupy i zaopatrzenie,
  • gospodarka materiałowa i zapasy,
  • planowanie produkcji i przepływów materiałów,
  • magazyn i gospodarka magazynowa,
  • transport i spedycja,
  • sprzedaż i dystrybucja,
  • controlling operacyjny, controlling logistyki, optymalizacja i efektywność procesów.

Program szkolenia:

1. Istota łańcuchów dostaw

  • Podstawowe pojęcia w zakresie łańcuchów dostaw
  • Cykl życia produktu w łańcuchu dostaw
  • Zintegrowane zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Korzyści i konflikty w zarządzaniu łańcuchem dostaw
  • Cele współpracy w łańcuchach dostaw.

2. Rola informacji i systemów informatycznych w zarządzaniu łańcuchem dostaw

  • System informacyjny przedsiębiorstwa
  • Analiza procesowa
  • Procedury logistyczne

3. Współpraca z dostawcami w łańcuchu dostaw

  • Podstawowe parametry kontroli współpracy z dostawcami
  • Metody oceny współpracy z dostawcami
  • Rola prognozowania i podstawowe metody
  • Strategie zakupowe i metody optymalizacji zapasów

4. Logistyczna obsługa klienta

  • Polityka obsługi klienta – podstawowe narzędzia
  • Controlling obsługi klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientami – ECR

5. Strategie i narzędzia logistyczne w łańcuchu dostaw

  • Total Quality Management – TQM
  • Zarządzanie czasem – TBM, QR, JiT
  • Narzędzia logistyczne – benchmarking, outsourcing, controlling

6. Nowoczesne systemy wspomagające zarządzanie łańcuchami dostaw

  • Vendor Managed Inventory – VMI
  • Category Management – CM
  • Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment - CPFR

Informacje o prelegentach:

Trener SGP

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł + 23% VAT za osobę
  • 1190 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu powyżej 2 osób

Cena zawiera:

proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Organizacja przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw