O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy do udziału w dwudniowym szkoleniu stacjonarnym dla doświadczonych menedżerów dotyczącym zarządzania zespołem i przywództwa.
Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdą państwo na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu menedżerskim jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.
Celem szkolenia jest:
- umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
- nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,
- nabycie umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,
- poznanie najważniejszych polskich osiągnięć w zakresie Motywacji 3.0,
- poznanie metod rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
- nabycie umiejętności współpracy z pracownikiem w budowaniu jego efektywności zadaniowej oraz zaangażowania w realizację celów zespołowych i indywidualnych,
- wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
- pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,
- poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,
- nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,
- nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,
- poznanie nowoczesnych technik moderowania pracy zespołowej.
Szkolenie dla doświadczonych managerów, dyrektorów, właścicieli firm, prezesów, kierowników. W tym szkoleniu biorą udział osoby z doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi.
Program szkolenia
1. Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
- Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
- Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania - model X, Y
- Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych
- Umiejętność kierowania sobą
- Decyzja: menedżer czy lider - czyli kogo potrzebuje mój zespół?
- Rola lidera jako członka zespołu
- Autorytet lidera - źródła władzy lidera
- Zadania lidera w zespole - rozwój partnerstwa i współpracy
- Budowanie zaufania lidera w zespole - jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?
2. Kim są moi pracownicy?
- Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
- Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji
3. Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
- Motywacje zakorzenione w biologii ludzkiego mózgu
- Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji,
- Współczesne wyzwania motywacyjne
- Co może uczynić z nas liderów?
4. Zadanie, jako cel działania zespołu
- Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
- Metoda SMART
- Jak komunikować cele
- Cele strategiczne i operacyjne
- Zadania jako motywator dla pracownika - jak określić zadanie
5. Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes
- Dan Pink i zadziwiająca teoria motywacji
- Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
- Dwa miasta - czyli o podejściu ludzi do zadań
- Kto zabrał mój ser? - rzecz o motywacji w zmianie
6. Nowoczesne techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację
- Środowisko zorientowane na wynik - czyli technologia ROWE
- Burza mózgów
- Śnieżna kula
- Drzewo decyzyjne
- Metaplan
- ROWE i autonomia
7. Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
- Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
- Delegowanie zadań
- Bądź liderem na 16 sposobów
- Odpowiedzialność za wynik
- Motywujący feedaback
- Docenianie
- Praca w kluczowych projektach
- Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu.
- Pokolenie X i Y
- Nowy pracownik vs. "stary" pracownik.
- Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.
8. Umiejętność delegowania zadań
- Pierwszy grzech menedżerów
- Delegowanie jako narzędzie motywowania
- Warunki skutecznego delegowania zadań
- 7 stopni delegowania zadań
- Przeszkody w skutecznym delegowaniu
- Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
- Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom
9. Jak zarządzać efektywnością pracownika?
- Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
- Jak precyzyjnie opisać oczekiwany rezultat?
- Skuteczność, efektywność, jakość, produktywność, terminowość - ważne wskaźniki
- Ustalanie celów pracy
- Jak zlecać zadania i jak efektywnie egzekwować wykonywanie poleceń?
- Jak docenić (pochwalić) pracownika? - praca z modelem
- Jak udzielić konstruktywnej krytyki? - praca z modelem
- Kontrola realizacji zadań
- Rozliczanie z realizacji zadań
- Badanie przyczyn niepowodzeń
10. Jak efektywnie pracować z zespołem?
- Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
- Różnica między grupą a zespołem
- Cechy efektywnego zespołu
- Role zespołowe a motywacja
- Odpowiedzialność w zespole
- Co zagraża zespołowi w osiąganiu celów?
Czas trwania
2 dni, 16h zajęć od 9:00 do 17:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia.
- W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
- Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Masz pytania? Napisz do nas
