Szkolenie: Partnerskie negocjacje zakupowe. Jak osiągnąć cel negocjacji i wzmocnić relacje z dostawcą?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/partnerskie-negocjacje-zakupowejak-osiagnac-cel-negocjacji-i-wzmocnic-relacje-z-dostawca-23978-id9

Informacje o szkoleniu

  • Partnerskie negocjacje zakupowe. Jak osiągnąć cel negocjacji i wzmocnić relacje z dostawcą?

    ID szkolenia: 23978
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Logistyka i zaopatrzenie
  • Adres szkolenia:

    Pro Optima
    Grzegórzecka 10B
    Kraków
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 8.05.2013-9.01.2014
    Godziny zajęć (czas trwania):
    16godzin, termin realizacji szkolenia : do uzgodnienia
  • Organizator szkolenia:

    Pro Optima Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Większość osób, które przystępują do negocjacji, podchodzi do nich jak do próby sił:
ktoś się poczuje silniejszy – dyktuje warunki,
kiedy siły są wyrównane – zaczyna się poszukiwanie kompromisu.

Dlaczego sięganie po kompromis jest błędem?
Zawsze wiąże się z ustępstwem finansowym,
zamyka dyskusję, czyli przekreśla szansę na lepsze rozwiązanie,
nie daje satysfakcji żadnej ze stron – brak perspektyw na stabilne interesy.

Kiedy jednak zmienimy nastawienie i rozwiniemy umiejętności wychodzenia poza grę o sumie zerowej wówczas okazuje się że są rozwiązania, które pozwalają osiagać cel i wzmacniają relacje z dostwacą. Czy nie na takim efekcie nam zależy?

Szkolenie skierowane jest do:

Adresaci szkolenia:
Menedżerowie i specjaliści działów zakupów, logistyki, łańcucha dostaw,
Procurement Directors,
Kierownicy odpowiedzialni za dostawy,
Menedżerowie decydujący o relacjach z kooperantami firmy,
Quality Assurance Supervisors, Contracts Negotiators, Supply Chain Managers.

Program szkolenia:

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

dostawca jako partner w realizacji celów biznesowych
czynniki wpływające na jakość relacji biznesowych – aktualnie i w przyszłości
czynniki wpływające na przebieg i rezultaty prowadzonych negocjacji
zdefiniowanie procesu negocjacji – możliwości i ograniczenia stosowania negocjacji w relacjach biznesowych
relacje z dostawcami i wpływ sposobu negocjowania na wizerunek firmy – o co chodzi?
odpowiedzialność biznesowa organizacji
charakterystyka i zasady prowadzenia negocjacji rzeczowych nastawionych na rezultat i relacje z partnerem (model negocjacji harwardzkich)
rola przygotowania, schemat przygotowania do negocjacji
BATNA, cele negocjacji, fakty, stanowiska i interesy, motywy, argumentacja, propozycje
targowanie a kreowanie rozwiązań
kompromis jako punkt wyjścia a nie cel prowadzenia negocjacji
kompetencje komunikacyjne w negocjacjach: słuchanie, obserwacja, posługiwanie się pytaniami i przekazywanie informacji - formułowanie propozycji
komunikacja niewerbalna, pozycja negocjacyjna, emocje towarzyszące negocjacjom
kadrowanie – zakres możliwych sposobów rozumienia negocjacji i konsekwencje nadawania odmiennych znaczeń
interakcja – dynamika spotkania bezpośredniego i negocjacji telefonicznych
style negocjacji, preferencje w reagowaniu na sytuacje konfliktową

Informacje o prelegentach:

Tomasz Kras

Współzałożyciel i Wiceprezes Pro Optima. Psycholog relacji z klientami, doświadczony trener. W ostatnich 3 latach przeszkolił ponad 1000 osób z kilkudziesięciu firm i instytucji. Uczestnicy jego szkoleń doceniają jego rozległą wiedzę i doświadczenie w obszarze relacji z klientami, nastawienie na słuchanie i rozumienie specyfiki ich problemów i wyzwań a także generowanie praktycznych rozwiązań, które łatwo wdrażać w realia ich pracy. W ich ocenie ma także niezwykłą łatwość w nawiązywaniu kontaktu z grupą, tworzy podczas szkolenia atmosferę sprzyjającą uczeniu się, odkrywaniu niewykorzystanego potencjału a także pokonywaniu nieskutecznych nawyków.
Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działów mających bezpośredni kontakt z klientami wzmacniając pro-kliencką orientację firmy. Aktualnie koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu możliwości kierowania emocji dla budowania trwalszych relacji z klientami i osiąganych lepszych rezultatów biznesowych. Ekspert w zakresie videotreningu jako metody szkoleniowej prowadzącej do spektakularnej zmiany nawyków.
Z wykształcenia psycholog - ukończył z wyróżnieniem psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada certyfikat ukończonej szkoły trenerów i konsultantów zarządzania. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Specjalizował się w psychologii zarządzania i biznesu dlatego w pracy trenerskiej wykorzystuje metody zaczerpnięte z dorobku psychologii społecznej, poznawczej i podejścia systemowego.
Portfolio obejmuje pracę z osobami bezpośrednio kontaktującymi się z klientami oraz menedżerami m.in.z takich organizacji jak: Narodowy Bank Polski, Śnieżka, DUKA, Armatura Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Telefonika Kable, Barlinek, Electrolux, Sanofi Pasteur, Sygma Bank, Bank BGŻ, Goodrich Krosno, TRW Stering Systems, Quantum Software, POSNET, BRUK-BET, Alstom Power, ArcelorMittal, Jean Louis David, Monopol, Volantis i wiele innych.

Wydarzenia towarzyszące:

Menedżer coachem. Jak pracować z ludźmi, by wzbudzać ich zaangażowanie i eliminować zbędne koszty?

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 770 - zł netto/ osoba

Cena zawiera:

Udział w szkoleniu, przerwy kawowe, materiały, certyfikat, konsultacje

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenie przez stronę www.szkolenianaKazimierzu.pl

Szkolenie, kurs: Partnerskie negocjacje zakupowe. Jak osiągnąć cel negocjacji i wzmocnić relacje z dostawcą?