O szkoleniu
Cel biznesowy
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Zasadach przygotowania się do elevator pitch.
Zasadach budowania wizerunku zgodnego z własną marką.
Budowaniu wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji.
Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
Zasadach dyplomatycznej asertywności.
Koncepcji „tańca społecznego”.
Technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
Elementarnych zasadach dress-code i savoir-vire.
Cel edukacyjny
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Definiowania siebie jako marki.
Wystąpienia elevator pitch.
Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
Definiowania własnych silnych kompetencji.
Umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
Budowaniu prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.
Dzięki szkoleniu online Personal Branding rozwiniesz kompetencje:
- Autoprezentacja.
- Komunikacja interpersonalna.
- Pewność siebie i asertywność w kontaktach biznesowych.
- Efektywność osobista.
Adresaci szkolenia:
- Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
- Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
- Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
- Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
- Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.
Program szkolenia
10:00 – 10:30
Rozpoczęcie szkolenia. Diagnoza potrzeb szkoleniowych Kursantów z zakresu budowania marki w organizacji oraz omówienie celów kursu.
10:30 – 11:30
Moduł I. Personal Branding. Fundamenty budowania marki osobistej
- Jak zachęcić do kontaktu z nami i jak mówić o własnych osiągnięciach językiem korzyści (elevator speech – indywidualne wystąpienia Kursantów). Omówienie wraz z rekomendacjami trenerskimi.
- Budowanie osobistej marki w organizacji/ w miejscu pracy jako skuteczna droga do sukcesów zawodowych. Omówienie roli strategii budowania marki osobistej w organizacji.
- Najczęściej popełniane błędy w zarządzaniu osobistą marką (pod kątem wizerunku, zachowania, ubioru, przekazu w social media) Case study.
- Jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz poprzez wygląd i zachowanie?
- Dlaczego warto inwestować w budowanie marki osobistej?
11:30 – 11:40 Przerwa
11:40 – 13:00
Moduł II. Personal Branding. Wybrane narzędzia do budowania osobistej marki
- Składowe osobistej marki. Arkusz koło marki.
- Twoje WHY wg Simona Sinka.
- Spójność i autentyczność a oczekiwania otoczenia.
- Potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju. Arkusz kompentecji.
- Model DISC – wstęp do teorii Extended DISC/Insigts Discovery.
- W jaki sposób system wartości, spójność i autentyczność wpływają na kreowanie marki osobistej? Arkusz wartości osobistych verus klienta/pracodawcy.
- Jak wzmocnić swoją asertywność i pewność siebie? – Siły hamujące związane z budowaniem marki osobistej w organizacji. Arkusz przekonań na własny temat.
- Twoje osobiste EPU (jak wyróżnić się na tle innych silnych marek?).
- Jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking (siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji).
- Współpraca zespołowa a budowanie przewagi konkurencyjnej – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników i korzystania z barterowania.
13:00 – 13:30 Przerwa na obiad
13:30 – 14:20
Moduł III. Personal Branding. Świadome kreowanie wizerunku
- W jaki sposób przedstawiać swoje osiągnięcia, doświadczenie i kompetencje w codziennej pracy? Sposoby wyróżnienia się podczas wystąpień, spotkań, prezentacji oraz w social media.
- Reguły budowania wizerunku profesjonalisty i marki osobistej– jak profesjonalnie prezentować się w każdej zawodowej sytuacji?
- Błędy i kryzysowe sytuacje – jak przekuć je w sukces? Praca z przykładami.
14:20 – 14:30 Przerwa
14:30 – 15:00
Moduł IV. Personal Branding. Strategia działania
- W jaki sposób wybrane social media mogą być przydatne w kontekście budowania wizerunku? (LinkedIn/Instagram/Facebook/YouTube/Tok Tok).
- Jak (nie) budować własnej marki w sieci (mediach społecznościowych)?
- Przygotowanie osobistego planu działania dopasowanego do indywidualnej strategii budowania własnej marki.
Zakończenie kursu. Powtórzenie zagadnień prezentowanych przez szkolenie. Kreowanie własnego wizerunku Uczestnicy warsztatu będą mogli kontynuować dzięki sporządzonym w czasie szkolenia osobistym planom działania zawierającym priorytety własnej strategii wizerunkowej oraz rozpoznanie obszarów do rozwoju.
Czas trwania
10:00-15:00
Prelegenci
IWONA FIRMANTY
DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY HUMAN SKILLS; TRENER BIZNESU; KONSULTANT HR; MGR PSYCHOLOG; MGR SOCJOLOG; CERTYFIKOWANY COACH ICC; CERTYFIKOWANY KONSULTANT BADANIA ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ MTQ PLUS; CERTYFIKOWANY KONSULTANT BADANIA STYLU PRZYWÓDZTWA ILM 72; CERTYFIKOWANY KONSULTANT EXTENDED DISC; CERTYFIKOWANY KONSULTANT INSIGHT DISCOVERY; CERTYFIKOWANY FACYLITATOR METODY POINTS OF YOU®; ZAŁOŻYCIELKA PROJEKTU SUKCES KOBIETY BIZNESU; AUTORKA KSIĄŻEK
Doświadczenie zawodowe:
- Założyłam firmę Human Skills. wyróżnioną jako firma szkoleniowa 2019r., 2021r. oraz 2022r. przez Gazetę Finansową.
- Posiadam wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywałam w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
- Od kilkunastu lat prowadzę szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu.
- Realizuję sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej.
- Założyłam projekt dla kobiet Sukces Kobiety Biznesu.
Jestem jedną z głównych i najbardziej uznanych specjalistek z zakresu typów osobowości zgodnie z metodologią DISC/kolory osobowości.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 795 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
