Szkolenie

Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)

O szkoleniu

Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna), to wyjątkowe szkolenie w całości poświęcone kształceniu i podnoszeniu umiejętności handlowców i managerów sprzedaży w świadomym korzystaniu z technik, metod i narzędzi perswazji i wywierania wpływu w sprzedaży produktów i usług na rynkach B2B i B2C.
Perswazja, wywieranie wpływu ma miejsce w całym procesie sprzedaży, począwszy od pierwszego wrażenia, które wywrzemy na kliencie (a klient na nas!) a zakończywszy na radzeniu sobie z obiekcjami i pozytywnym zamknięciu sprzedaży. Handlowcy są poddawani presji klientów (czasem nawet manipulacji), sami również stosują perswazję, aby osiągnąć cel jakim jest sprzedaż.

Pytanie brzmi - "Kto będzie skuteczniejszy w stosowaniu perswazji? Klient czy handlowiec?"
Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)" na celu rozwinięcie i podniesie kompetencji związanych ze znajomością i wykorzystaniem narzędzi perswazji i reguł wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi klientów.

UCZESTNICY SZKOLENIA "PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA)"

  • Nauczą się świadomie (i etycznie) korzystać z narzędzi i technik perswazji sprzedając produkty bądź usługi swojej firmy.
  • Dowiedzą się jak się bronić przed nieuczciwymi taktykami w procesie sprzedaży i negocjacji, a także w innych sytuacjach osobistych i zawodowych.
  • Poznają i nauczą się stosować reguły wywierania wpływu. Będą to: reguła wzajemności, reguła zaangażowania i konsekwencji, reguła społecznego dowodu słuszności, reguła niedostępności.
  • Dowiedzą się czym jest w perswazji: ingracjacja, reaktancja i symplifikacja i zdobędziesz umiejętności korzystania z nich.
  • Przekonają się jak ważne jest pierwsze wrażenie oraz nauczą się skutecznego stosowania "efektu świeżości" i "efektu pierwszeństwa" w perswazji.
Kto powinien wziąć udział?

Od blisko 20 lat nasi eksperci i trenerzy - praktycy sprzedaży skutecznie wspierają wzrost kompetencji managerów i specjalistów sił sprzedaży. Nasze doświadczenie pozwala zarekomendować szkolenie "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)":

  • Managerom zespołów handlowych, którzy chcą podnieść kompetencje swoje i podwładnych w zakresie stosowania technik perswazji w sprzedaży.
  • Key Account Managerom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klientów kluczowych.
  • Handlowcom, specjalistom ds. sprzedaży, przedstawicielom handlowym funkcjonującym na rynkach B2B i B2C.

Program szkolenia

1. SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA

  • Pojęcie perswazji
  • Reguła wzajemności
  • Zaangażowanie i konsekwencja
  • Społeczny dowód słuszności - milion chińczyków nie może się mylić
  • Reguła niedostępności
  • Ingracjacja - jak być postrzeganym?
  • Reaktancja - jak nie mówić, że chcemy i osiągnąć cel?
  • Symplifikacja - porozumienie ponad podziałami
  • Efekt Świeżości i Efekt Pierwszeństwa

2. NIEWERBALNE TECHNIKI ODDZIAŁYWANIA W SPRZEDAŻY

  • Aranżacja przestrzeni w rozmowach biznesowych
  • Siła perswazyjna efektu pierwszego wrażenia
  • Możliwości wykorzystania emocji klienta
  • Gesty, postawa, mimika, kontakt wzrokowy - czyli jak wykorzystać mowę ciała w perswazji sprzedażowej

3. SZTUKA FORMUŁOWANIA ARGUMENTÓW W PROCESIE PERSWAZJI

  • Argumenty i kontrargumenty w procesie perswazji
  • Słowa wzmacniające przekaz - słowa osłabiające przekaz
  • Typowe błędy w argumentacji
  • Kilka magicznych słów

4. WYKORZYSTANIE TAKTYK NEGOCJACYJNYCH W PERSWAZJI HANDLOWEJ

  • Polityka spółki
  • Próbny balon
  • Śmieszne pieniądze
  • Granie czasem i miejscem
  • Nagroda w raju
  • Technika salami

5. JAK SIĘ BRONIĆ PRZED MANIPULACJĄ W ROZMOWACH HANDLOWYCH?

  • Atak personalny
  • Szantaż
  • Blef
  • Gra w eksperta
  • Rzut na taśmę

6. PERSWAZJA A BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Tworzenie dobrego klimatu
  • Sterowanie własną tożsamością
  • Dostosowanie się do rozmówcy
  • Orientacja na rozwiązanie problemu

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

ANNA RITTER


Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.

W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem już jako Kierownik Sprzedaży, odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych. W latach 2013 - 2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.

Obecnie Pracuje w Natur Produkt Zdrovit jako Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży , gdzie z sukcesem prowadzi zespół najlepszych Przedstawicieli w Polsce.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) w trzech specjalizacjach: psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu, psychologia transportu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill. Kolejne badania Poświęciła na badanie stresu i jego wpływu na funkcjonowanie w trudnych sytuacjach.

Obecnie studentka Colegium Civitas na wydziale Life coaching Sturt UP certyfikacja coacha ACC ICF. Prowadzi coauchingi w zakresie rozwoju osobistego, biznesowego i coachingi zespołów. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery. Prywatnie entuzjastka crosffitu, podróżowania, dobrej książki i dobrego humoru.

Gdzie i kiedy

Online 11 października 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
960 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Cena promocyjna
w ramach projektu "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2021"
550 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!