Szkolenie: Perswazyjny Copywriting z dr Pawłem Fortuną- Jak skutecznie wspierać przedsiębiorstwo w realizacji strategii i zwiększaniu efektywności ?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/perswazyjny-copywriting-z-dr-pawlem-fortuna-jak-skutecznie-wspierac-przedsiebiorstwo-w-realizacji-strategii-i-zwiekszaniu-efektywnosci--68322

Informacje o szkoleniu

  • Perswazyjny Copywriting z dr Pawłem Fortuną- Jak skutecznie wspierać przedsiębiorstwo w realizacji strategii i zwiększaniu efektywności ?


    ID szkolenia: 68322
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat:
  • Adres szkolenia:

    Hotel Hilton*****
    ul. Grzybowska 63
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 26.04.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    7,5 godziny
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Ponad 80% osób rezygnuje z czytania po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20% zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund aby zawojować uwagę odbiorcy. Umiejętność konkurowania o uwagę stała się kluczem sprzedaży, budowania marki i rozwoju firmy.

Copywriting prezentowany 10 lat temu przez amerykańskich ekspertów przeszedł już do lamusa. Toporne teksty, wygłaskane przez stare techniki copywritingowe nie działają. Nowożytny wyczulony, wymagający klient lawiruje w czasach pełnych sprzeczności i paradoksów. Dzisiejszy wyższy poziom copywritingu leży w innych przestrzeniach, gdyż konkurujemy o uwagę odbiorcy.

Zapraszamy na warsztat z dr Pawłem Fortuną, wg nas mistrzem kreatywnych rozwiązań. To praktyk i inspirator. Zainspiruje Cię do lekkiego, kreatywnego pisania skutecznych maili, ofert i postów. Wg Pawła możesz poznać techniki copywriterskie, jednak aby stać się mistrzem musisz odblokować w sobie potencjał kreatywności, nauczyć swój umysł wędrówek w różne zakątki „wszechświata”. Dopiero wplatając w to techniki perswazji, pisania uderzających nagłówków, storytelingowych treści, stworzysz teksty sprzedażowe, budujące markę na bardzo wysokim poziomie. Podczas szkolenia pracując nad tekstami waszej firmy wchodzicie na wyższy poziom pisania.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Jak zacząć perswazyjny komunikat i do kogo pisać?
CELE I ODBIORCA MOJEGO MAILINGU, POSTU, OFERTY…

Dlaczego w copywritingu perswazja ma szczególną moc?
Co mogą zdziałać pisane słowa i dlaczego markingowcy ich nie wykorzystują?
Która część wiedzy o perswazji wpływa na działanie słów?
Co dobry tekst powinien posiadać?
Formułowanie celów oddziaływania w języku pożądanych efektów po stronie odbiorcy
Jak używać refleksyjnego i wyobrażeniowego toru przetwarzania komunikatów?
Jak dostosować treść do poziomu intelektualnego i potrzeb poznawczych odbiorców
Kontekst odbioru przekazu
Specyfika języka polskiego – dlaczego niektóre przepisy amerykańskiego copywritingu nie działają na Polaków?

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Jak na wysokim poziomie zarządzać percepcją odbiorców poprzez słowo pisane?
WYRAFINOWANY, DOWCIPNY, KONKRETNY I SPRZEDAŻOWY COPYWRITING

Dlaczego wiele technik copywriterskich daje efekt odwrotny od zamierzonego?
Wrażliwość odbiorców na kontekst – gdzie jest granica i co się dzieje przed nią i po jej przekroczeniu?
Efekt asymilacji: czyli "świecę kradzionym blaskiem"
Efekt kontrastu: czyli "a teraz ja, cały na biało"
Efekt kontekstu w praktyce marketingowej
Które elementy przyciągają uwagę, a które sprzedają? Kluczowe różnice
Kluczowe warunki udanej sprzedaży copywriterskiej

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Jak stosować zasady perswazji retorycznej w pracy copywritera?
REFLEKSYJNOŚĆ ODBIORCÓW, POZYSKIWANIE UWAGI, PODATNOŚĆ NA WPŁYW

Jak oddziaływać retoryką na refleksyjność odbiorców?
Co zrobić, żeby odbiorcom chciało się pomyśleć o treści przekazu?
Jakie czynniki osłabiają zdolność odbiorców do analizy przekazu?
Jakie narzędzia ułatwiają pozyskanie uwagi odbiorców?
Jakie narzędzia zwiększają podatność odbiorców na wpływ?
Jak stosować perswazyjny schemat przekazu?

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Jak wykorzystać elementy perswazji narracyjnej do pisania sprzedażowych tekstów?
WYOBRAŹNIA, EMOCJE, NARRACJA I AUTENTYCZNOŚĆ W COPYWRITINGU

Oddziaływanie na wyobraźnię i emocje odbiorców
Stosowanie instrukcji wyobrażeniowej
Perswazja bez argumentacji
Kiedy storytelling staje się perswazją narracyjną?
Kiedy i co sprawia że czytelnik czuje fikcyjność lub autentyczność narracji?

Praktyka: Wnioski i zastosowanie do mailingów, ofert, postów, tekstów sprzedażowych…

Zaawansowana umiejętność łączenia perswazji narracyjnej i retorycznej
WYŻSZY POZIOM PROFESJONALNEGO COPYWRITINGU

3 funkcje narracji w przekazie perswazyjnym
Jak unikać błędów łączenia argumentacji i narracji?
Umiejętne zarządzanie refleksyjnością i wyobraźnią odbiorcy
Ułatwianie odbiorcom przekonywania kolejnych osób
Przykłady profesjonalnego copywritingu na wysokim poziomie

Ćwiczenia

Kreatywność i kultura pracy copywritera
DESIGNE THINKING W PROJEKTOWANIU COPYWRITINGOWYCH TREŚCI

Informacje o prelegentach:

DR PAWEŁ FORTUNA




Określany przez klientów „mistrzem kreatywnych rozwiązań”. Psycholog, doradca, badacz, trener biznesu, nauczyciel akademicki, autor książek naukowych, prelegent, muzyk/performer. Jak sam mówi o sobie: „Pojawiam się tam, gdzie nie jest łatwo, gdzie standardowe sposoby nie są wystarczające i gdzie trzeba myśleć „out of the box…[..].. Moje doświadczenia pokazują, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a im trudniejsze wyzwanie, tym lepiej smakuje sukces.“ Prowadzi niestandardowe, pomysłowe, innowacyjne i energetyzujące szkolenia i warsztaty w obszarach: białej perswazji, przywództwa, kreatywności, rozwoju sobistego, zarządzania zespołami, przeprowadzania i zarządzania zmianami w firmach. Podczas szkoleń i prelekcji stosuje sztukę performatywną z elementami teatru improwizacji. To prawdopodobnie najlepszy psycholog wśród artystów i najlepszy artysta wśród psychologów. Jest kompozytorem i autorem tekstów, członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Muzyka jest dla niego przestrzenią eksperymentów, wolności twórczej i zabawy, którą przekłada na inne swoje działania i aktywności. Stworzył i zrealizował oryginalne sesje „thinking designe”, projekty rozwojowe i szkoleniowe dla największych i najbardziej innowacyjnych spółek m.in Volvo Truck Corporation, Stock Spirit, Agora, czy firmy branży telekomunikacyjnej. Wykładowca KUL oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W ciągu ostatnich 5 lat napisał m.in. książki: Animal Rationale-Jan zwierzęta mogą nas inspirować, Metafory i analogie w szkoleniach, Pozytywna psychologia porażki. Jak z cytryny zrobić lemoniadę, Pasja żonglowania/ Passion for juggling.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1370 - +VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiad, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 04.04.2017 - 1 370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 05.04.2017 - 1 670 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Perswazyjny Copywriting z dr Pawłem Fortuną- Jak skutecznie wspierać przedsiębiorstwo w realizacji strategii i zwiększaniu efektywności ?