Szkolenie

PLAN MARKETINGOWY W FIRMIE - WARSZTATY PRAKTYCZNE

O szkoleniu

Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 21.09.2013 r.

Cele szkolenia:
przedstawienie zasad planowania marketingowego w ujęciu praktycznym
prezentacja problematyki marketingowej i strategii marketingowych
przećwiczenie umiejętności myślenia marketingowego
zapoznanie z najnowszymi tendencjami w tej dziedzinie
ukazanie planowania strategicznego w oparciu o realizowane wyniki i stawiane cele
umiejętność opracowywania strategii i definiowania celów strategicznych
umiejętność bieżącej analizy marketingowej w oparciu o dostępne dane
intensywny trening rozwiązywania problemów marketingowych
Korzyści z udziału w szkoleniu:
nabycie umiejętności stosowania w praktyce zasad zarządzania marketingowego i strategii marketingowych oraz planowania marketingowego
uzyskanie wiedzy z zakresu planowania marketingowego
zapoznanie z podstawowymi typami analiz strategicznych w firmie
nabycie praktycznej wiedzy o tym jak rozwiązywać problemy marketingowe
poznanie znaczenia i miejsca planu marketingowego w strukturze generalnego planu firmy
nabycie praktycznej umiejętności w zakresie planowania i przeprowadzania działań marketingowych
poznanie technik i narzędzi planowania marketingowego
Po szkoleniu będziecie Państwo wiedzieli jak w marketingowy sposób podejmować decyzje w przedsiębiorstwie, jak w prosty sposób gromadzić dane marketingowe, jak planować strategię przedsiębiorstwa, a przede wszystkim jak sporządzać profesjonalny Plan marketingowy.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla:
pracowników działów marketingu (pracownicy, kierownicy, dyrektorzy działów/ pionów marketingu),
osób zajmujących się problematyką marketingu, koordynujących i nadzorujących działania marketingowe,
kadry kierowniczej i zarządczej firm - osób decydujących o zakresie stosowania działań marketingowych,
osób z działu sprzedaży, członków ekipy handlowej i szefów tych działów, realizujących dodatkowo funkcje polegające na zbieraniu danych marketingowych
właścicieli małych i średnich firm oraz osób zajmujące się lub zainteresowanych tą problematyką.

Program szkolenia

1. Plan marketingowy a strategia firmy
misja i cel firmy
typy i powstawanie strategii
co to jest planowanie marketingowe
kiedy powstaje Plan marketingowy i jakie są cele jego tworzenia?
dlaczego przedsiębiorstwo potrzebuje planowania marketingowego?
plan marketingowy elementem strategii rozwoju firmy
jak tworzyć cele marketingowe w firmie?
czym jest ( a czym nie jest ) plan marketingowy
Ćwiczenie (analiza przypadku ) - strategie marketingowe firm, dyskusja
2. Analiza sytuacji rynkowej (analiza rynku)
otoczenie marketingowe (środowisko)
analiza podaży i popytu
charakterystyka elementów konkurencyjności
Ćwiczenie (opis przypadku), dyskusja
3. Analiza sytuacji firmy
pozycja firmy
rynek docelowy
aktualna i perspektywiczna strategia firmy
możliwości i ograniczenia
Ćwiczenie (opis przypadku), dyskusja
4. Analizy strategiczne w firmie
analiza SWOT /mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia/
analiza BCG /portfolio produktowe/
analiza cyklu życia produktu
Ćwiczenie (projektowanie) - Przeprowadzenie analizy SWOT w odniesieniu do wybranej firmy
Ćwiczenie (projektowanie) - Przeprowadzenie analizy BCG w odniesieniu do wybranej oferty handlowej
5. Pozycjonowanie oferty handlowej i segmentacja rynku
komu tak naprawdę sprzedajemy?
segmentacja a ocena rentowności
gdzie zamierzamy szukać nowych klientów?
badania preferencji odbiorców
co chcemy sprzedawać?
Ćwiczenie (opis sytuacyjny, projektowanie ), dyskusja
6. Planowanie mieszanki marketingowej
Produkt
analiza cyklu życia produktów firmy
rozwój produktu
wprowadzanie nowych produktów
zarządzanie ofertą produktów
Dystrybucja
struktura kanałów dystrybucji
wybór odpowiednich kanałów dystrybucji
koszty dystrybucji
Cena
metody ustalania ceny
cele przy ustalaniu cen
wybrane strategie cenowe
Promocja
reklama
promocja sprzedaży
wizerunek rynkowy
sprzedaż osobista
Ćwiczenie - Projektowanie mieszanki marketingowej w odniesieniu do wybranej firmy
7. Zasady budowy planu marketingowego
odpowiedzialność a podział zadań przy konstrukcji planu
określanie celu
prognozy i plany
struktura planu
metody pozyskiwania informacji wewnętrznych i z otoczenia rynkowego
minimalne warunki powodzenia
Ćwiczenie - założenia do planu marketingowego w firmie
8.Sprządzanie i prezentacja planu marketingowego
elementy i treść planu
pisanie planu
harmonogram realizacji
budżet i kontrola realizacji
sposoby prezentacji
Ćwiczenie ( projektowanie, analiza przypadku ) - treść planu

Czas trwania

21 godzin

Prelegenci

Cytat
Ceniony specjalista w zakresie marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji i zarządzania, procesów informacyjno - decyzyjnych. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji. Współzałożyciel Mazowieckiego Polsko - Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk - przez kilka lat pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach rożnej wielkości. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych koncernów.

Gdzie i kiedy

Zakopane 21 - 23 października 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 20 23 - 25 września 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane 20

Tetmajera

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 27 - 29 maja 2013
Hotel Wersal ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 21 - 23 lutego 2013
Hotel Wersal ***

34-500 Zakopane

Tetmajera

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 21 - 23 lutego 2013
Hotel Wersal ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Dźwirzyno 4 - 6 czerwca 2012
Hotel Senator****

00-012 Dźwirzyno

Wyzwolenia 35

woj. zachodniopomorskie

Gdzie i kiedy

Krynica-Zdrój 19 - 21 marca 2012
HOTEL PREZYDENT****

33-380 Krynica-Zdrój

Nowotarskiego 3

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
z
1850 PLN
Cena zawiera:
  • Pobyt: od 20.10.2013 r. (kolacja) do 23.10.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzz
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!