Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/planowanie-i-strategie-marketingowe-41513
Informacje o szkoleniu
-
Planowanie i strategie marketingowe
ID szkolenia: 41513
Typ: Szkolenia
Branża/temat: Marketing, reklama, PR -
Adres szkolenia:
Atrium Centrum
al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
woj. mazowieckie
-
Termin szkolenia:
Data: 26-27.02.2018
Godziny zajęć (czas trwania):10:00-17:00 -
Organizator szkolenia:
Akademia Marketingu ATRIUM
Opis szkolenia
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Szkolenie 2-dniowe.
Szkolenie skierowane jest do:
Menedżerów i dyrektorów marketingu
Menedżerów produktów i marek
Specjalistów z działów marketingu
Specjalistów z działów planowania i controllingu
Program szkolenia:
Moduł 1. Analiza sytuacji wyjściowej – gdzie jesteśmy i dokąd możemy pójść?
1. Analiza zasobów – czym dysponujemy?
2. Analiza rynku funkcjonowania
3. Analiza warunków działania – co stało się, co dzieje się i co stanie się w przyszłości?
4. Diagnoza i prognoza – jakie są nasze możliwości?
Moduł 2. Wyznaczanie celów – dokąd chcemy i możemy dojść?
1. SMART-ne formułowania celów marketingowych – jaki jest cel naszej przyszłej wędrówki?
2. Cele w zakresie potencjału rynkowego – co chcemy zmienić w umysłach klientów?
3. Cele rynkowe – jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
4. Cele finansowe – Jak nasze działania marketingowe wpłyną na wartość przedsiębiorstwa dla właścicieli?
Moduł 3. Tworzenie i wybór strategii marketingowej – jaką drogę wybieramy, aby dojść do celu?
1. Określenie pola rynkowego – co oferujemy/możemy oferować i komu?
2. Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie – do kogo się zwracamy z naszą ofertą i dlaczego ma wybrać nas a nie konkurentów?
3. Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych – iść na konfrontację czy współpracować?
4. Kryteria wyboru najlepszej strategii – która droga jest najlepsza?
5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych
Moduł 4. Planowanie działań marketingowych – co konkretnie robić, aby podążając wybraną drogą dojść do wybranego celu?
1. Kształtowanie wartości dla klienta – co robimy z ofertą produktową?
2. Kształtowanie cen – jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
3. Kształtowanie dostępności produktów – jak dostarczymy produkt naszym klientom?
4. Kształtowanie komunikacji marketingowej – jakich narzędzi użyjemy, aby poinformować i przekonać klientów do zakupu?
5. Sporządzanie budżetu i harmonogramu – ile mamy pieniędzy na realizację zadań i kto i kiedy będzie realizował plan?
Moduł 5. Wdrożenie i kontrola planu – dobry plan to dopiero początek sukcesu
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/planowanie-marketingowe/
Informacje o prelegentach:
Michał Dziekoński
Koszt i warunki udziału
Ceny:
- 1590 - netto + 23%VAT
Cena zawiera:
Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe i lunch.
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
Zgłoszenie dokonane przez stronę www.szkoleniaatrium.pl