Szkolenie: Planowanie i strategie marketingowe

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/planowanie-i-strategie-marketingowe-41513

Informacje o szkoleniu

  • Planowanie i strategie marketingowe


    ID szkolenia: 41513
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Marketing, reklama, PR
  • Adres szkolenia:

    Atrium Centrum
    al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 26-27.02.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00-17:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie 2-dniowe.

Szkolenie skierowane jest do:

Menedżerów i dyrektorów marketingu
Menedżerów produktów i marek
Specjalistów z działów marketingu
Specjalistów z działów planowania i controllingu

Program szkolenia:

Moduł 1. Analiza sytuacji wyjściowej – gdzie jesteśmy i dokąd możemy pójść?

1. Analiza zasobów – czym dysponujemy?
2. Analiza rynku funkcjonowania
3. Analiza warunków działania – co stało się, co dzieje się i co stanie się w przyszłości?
4. Diagnoza i prognoza – jakie są nasze możliwości?

Moduł 2. Wyznaczanie celów – dokąd chcemy i możemy dojść?

1. SMART-ne formułowania celów marketingowych – jaki jest cel naszej przyszłej wędrówki?
2. Cele w zakresie potencjału rynkowego – co chcemy zmienić w umysłach klientów?
3. Cele rynkowe – jaką pozycję na rynku chcemy zająć?
4. Cele finansowe – Jak nasze działania marketingowe wpłyną na wartość przedsiębiorstwa dla właścicieli?

Moduł 3. Tworzenie i wybór strategii marketingowej – jaką drogę wybieramy, aby dojść do celu?

1. Określenie pola rynkowego – co oferujemy/możemy oferować i komu?
2. Segmentacja – wybór rynku docelowego – pozycjonowanie – do kogo się zwracamy z naszą ofertą i dlaczego ma wybrać nas a nie konkurentów?
3. Strategia wobec konkurentów i partnerów biznesowych – iść na konfrontację czy współpracować?
4. Kryteria wyboru najlepszej strategii – która droga jest najlepsza?
5. Best practices – strategie marketingowe w realnych działaniach rynkowych

Moduł 4. Planowanie działań marketingowych – co konkretnie robić, aby podążając wybraną drogą dojść do wybranego celu?

1. Kształtowanie wartości dla klienta – co robimy z ofertą produktową?
2. Kształtowanie cen – jak sprawić, aby klienci zapłacili nam uczciwą cenę za dostarczoną wartość?
3. Kształtowanie dostępności produktów – jak dostarczymy produkt naszym klientom?
4. Kształtowanie komunikacji marketingowej – jakich narzędzi użyjemy, aby poinformować i przekonać klientów do zakupu?
5. Sporządzanie budżetu i harmonogramu – ile mamy pieniędzy na realizację zadań i kto i kiedy będzie realizował plan?

Moduł 5. Wdrożenie i kontrola planu – dobry plan to dopiero początek sukcesu

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/planowanie-marketingowe/

Informacje o prelegentach:

Michał Dziekoński

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 - netto + 23%VAT

Cena zawiera:

Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe i lunch.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenie dokonane przez stronę www.szkoleniaatrium.pl

Wydarzenie: Planowanie i strategie marketingowe