Szkolenie

Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym.
Kto powinien wziąć udział?
  • PR managerów
  • Marketing managerów
  • Specjalistów ds. komunikacji

Program szkolenia

  1. Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową.
  2. Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów.
    • zasięgi, zasięgi efektywne,
    • częstotliwości,
    • koszty dotarcia,
    • koszty budowania zasięgów,
    • GRP,
    • affinity index,
    • współczynniki efektywności kampanii,
    • współczynniki internetowe, 
  3. Rynek mediów w Polsce.
    • sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe,
    • zmiany na rynku mediowym i w sposobie planowania kampanii po upowszechnieniu się Internetu mobilnego,
    • wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, internetu i innych mediów jako nośników reklamy.
  4. Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych.
    • brief mediowy,
    • trendy w procesie planowania mediów,
    • cele marketingowe, reklamowe i mediowe,
    • media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii,
    • dobór nośników,
    • optymalizacja budżetu,
    • koordynacja kampanii,
    • analizy post buy,
    • proces planowania kampanii:
      • w radiu: badania słuchalności, jak planować proces kampani w radiu?
      • w prasie: nasza grupa docelowa (PBC,ZKDP), proces planowania, błędy plannera,
      • w telewizji: telemetria, opymalizowanie intensywności, zakup pakietów,
      • na outdoorze: wybór nośników, kreacje, aktywność,
      • w kinie: jak planowac kamapanie w kinie? jak rozliczyć kampenie kinową?
    • planowanie i formy reklamy internetowej (viral, buzz, guerilla, kontent, mobile), pojęcia z zakresu reklamy internetowej.
  5. Rynek badań mediów w Polsce i na świecie.
  6. Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service).
  7. Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
  8. Ewaluacja kampani mediowych.
  9. Zasady przetargu na obsługę mediową.

Czas trwania

2 dni - 16 godzin szkoleniowych

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 października 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1790 PLN
Cena zawiera:
  • 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!