O szkoleniu
Szkolenie ma na celu przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresujemy do:
- PR managerów
- Marketing managerów
- Specjalistów ds. komunikacji
Program szkolenia
- Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową.
- Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów.
- zasięgi, zasięgi efektywne,
- częstotliwości,
- koszty dotarcia,
- koszty budowania zasięgów,
- GRP,
- affinity index,
- współczynniki efektywności kampanii,
- współczynniki internetowe,
- Rynek mediów w Polsce.
- sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe,
- zmiany na rynku mediowym i w sposobie planowania kampanii po upowszechnieniu się Internetu mobilnego,
- wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, internetu i innych mediów jako nośników reklamy.
- Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych.
- brief mediowy,
- trendy w procesie planowania mediów,
- cele marketingowe, reklamowe i mediowe,
- media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii,
- dobór nośników,
- optymalizacja budżetu,
- koordynacja kampanii,
- analizy post buy,
- proces planowania kampanii:
- w radiu: badania słuchalności, jak planować proces kampani w radiu?
- w prasie: nasza grupa docelowa (PBC,ZKDP), proces planowania, błędy plannera,
- w telewizji: telemetria, opymalizowanie intensywności, zakup pakietów,
- na outdoorze: wybór nośników, kreacje, aktywność,
- w kinie: jak planowac kamapanie w kinie? jak rozliczyć kampenie kinową?
- planowanie i formy reklamy internetowej (viral, buzz, guerilla, kontent, mobile), pojęcia z zakresu reklamy internetowej.
- Rynek badań mediów w Polsce i na świecie.
- Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service).
- Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
- Ewaluacja kampani mediowych.
- Zasady przetargu na obsługę mediową.
Czas trwania
2 dni
Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
za osobę
1 690
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 990
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129