Podpis elektroniczny w nowym prawie zamówień publicznych (nPzp). Podpisywanie i weryfikowanie oferty przetargowej w postaci elektronicznej.

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podpis elektroniczny w nowym prawie zamówień publicznych (nPzp). Podpisywanie i weryfikowanie oferty przetargowej w postaci elektronicznej w ramach komunikacji zamawiającego z wykonawcami - 1-dniowe warsztaty praktyczne. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Główne cele szkolenia mieszczą się w odpowiedziach na pytania dotyczące tego, jak należy prawidłowo podpisać ofertę przetargową w postaci elektronicznej i jak tak podpisaną ofertę prawidło weryfikować?


Korzyści dla uczestników

  1. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość uzyskania specjalistycznej wiedzy, dokonania analizy praktycznych przykładów oraz skorzystania z indywidualnych konsultacji.
  2. Każdy z uczestników otrzyma komplet interesujących materiałów szkoleniowych.
  3. Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.
  4. Dyskusja moderowana dla zobrazowania najistotniejszych kwestii.
Kto powinien wziąć udział?

Grupą docelową są osoby uczestniczące w procesach, postępowaniach, procedurach związaną z obsługą zamówień publicznych w rozumieniu nowego prawa zamówień publicznych (nPzp). Z perspektywy potencjalnych wykonawców (podmiotów składających oferty) – najistotniejsze są kwestie związane ze skutecznością i prawidłowością opatrywania dokumentów, składających się na ofertę, podpisem elektronicznym warunkowanym (co do tego, jaki ma być to podpis i jak składany) szczególnymi ustanowieniami zawartymi w prawie zamówień publicznych. Z perspektywy podmiotów zamawiających – najistotniejsze kwestie związane są z oceną prawidłowości złożenia oferty w aspekcie weryfikacji i walidacji postaci i form elektronicznych (dokumentu elektronicznego i podpisu elektronicznego).

Program szkolenia

  1. Pojęcie „oferty” (nPzp) w kontekście pojęć „dokument elektroniczny” oraz „podpis elektroniczny”.
  2. Jakie są dopuszczalne sposoby komunikacji zamawiającego z wykonawcami.
  3. Wnioski oraz oświadczenia, które „składa się”, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
  4. Czym się różni „forma elektroniczna” od „postaci elektronicznej”. Czym jest „dokument elektroniczny”.
  5. Postać elektroniczna „opatrzona” podpisem zaufanym oraz postać elektroniczna „opatrzona” podpisem osobistym.
  6. Podpis elektroniczny „zwykły” vs zaawansowany podpis elektroniczny vs kwalifikowany podpis elektroniczny vs podpis zaufany vs podpis osobisty. Rodzaje podpisów i sposoby ich weryfikacji w zależności od „progów unijnych”.
  7. Pełne wyjaśnienie wszystkich aspektów wskazanych w „słynnym już” dokumencie dostępnym w serwisie uzp.gov.pl – „Jak należy podpisać ofertę w postaci elektronicznej”.
  8. Praktyczne aspekty weryfikacji (walidacji) dokumentów elektronicznych składających się ofertę oraz praktyczne aspekty weryfikacji (walidacji) podpisu elektronicznego. Dokumentowanie procedury walidacji (weryfikacji).
  9. Forma elektroniczna vs forma pisemna vs forma dokumentowa.
  10. Czy znaczenie zwrotu „podpisać podpisem elektronicznym” jest tym samym, czym jest znaczenie zwrotu „opatrzeć podpisem elektronicznym” lub „złożyć podpis elektroniczny”?
  11. Wybór szczególnych ustanowień (wymogów) w ramach komunikacji zamawiającego z wykonawcami, np. obowiązek korzystania z narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne; warunki odstąpienia od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej; wymóg użycia narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne.

Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-

Rejestracja

szkolenie online
zł netto
717
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 740 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!