Szkolenie

Podpis elektroniczny w nowym prawie zamówień publicznych (nPzp). Podpisywanie i weryfikowanie oferty przetargowej w postaci elektronicznej w ramach ...

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Podpis elektroniczny w nowym prawie zamówień publicznych (nPzp). Podpisywanie i weryfikowanie oferty przetargowej w postaci elektronicznej w ramach komunikacji zamawiającego z wykonawcami - 1-dniowe warsztaty praktyczne. Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Główne cele szkolenia mieszczą się w odpowiedziach na pytania dotyczące tego, jak należy prawidłowo podpisać ofertę przetargową w postaci elektronicznej i jak tak podpisaną ofertę prawidło weryfikować?


Korzyści dla uczestników

  1. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość uzyskania specjalistycznej wiedzy, dokonania analizy praktycznych przykładów oraz skorzystania z indywidualnych konsultacji.
  2. Każdy z uczestników otrzyma komplet interesujących materiałów szkoleniowych.
  3. Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.
  4. Dyskusja moderowana dla zobrazowania najistotniejszych kwestii.Grupa docelowa
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Grupą docelową są osoby uczestniczące w procesach, postępowaniach, procedurach związaną z obsługą zamówień publicznych w rozumieniu nowego prawa zamówień publicznych (nPzp). Z perspektywy potencjalnych wykonawców (podmiotów składających oferty) – najistotniejsze są kwestie związane ze skutecznością i prawidłowością opatrywania dokumentów, składających się na ofertę, podpisem elektronicznym warunkowanym (co do tego, jaki ma być to podpis i jak składany) szczególnymi ustanowieniami zawartymi w prawie zamówień publicznych. Z perspektywy podmiotów zamawiających – najistotniejsze kwestie związane są z oceną prawidłowości złożenia oferty w aspekcie weryfikacji i walidacji postaci i form elektronicznych (dokumentu elektronicznego i podpisu elektronicznego).

 

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
 

  1. Pojęcie „oferty” (nPzp) w kontekście pojęć „dokument elektroniczny” oraz „podpis elektroniczny”.
  2. Jakie są dopuszczalne sposoby komunikacji zamawiającego z wykonawcami.
  3. Wnioski oraz oświadczenia, które „składa się”, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
  4. Czym się różni „forma elektroniczna” od „postaci elektronicznej”. Czym jest „dokument elektroniczny”.
  5. Postać elektroniczna „opatrzona” podpisem zaufanym oraz postać elektroniczna „opatrzona” podpisem osobistym.
  6. Podpis elektroniczny „zwykły” vs zaawansowany podpis elektroniczny vs kwalifikowany podpis elektroniczny vs podpis zaufany vs podpis osobisty. Rodzaje podpisów i sposoby ich weryfikacji w zależności od „progów unijnych”.
  7. Pełne wyjaśnienie wszystkich aspektów wskazanych w „słynnym już” dokumencie dostępnym w serwisie uzp.gov.pl – „Jak należy podpisać ofertę w postaci elektronicznej”.
  8. Praktyczne aspekty weryfikacji (walidacji) dokumentów elektronicznych składających się ofertę oraz praktyczne aspekty weryfikacji (walidacji) podpisu elektronicznego. Dokumentowanie procedury walidacji (weryfikacji).
  9. Forma elektroniczna vs forma pisemna vs forma dokumentowa.
  10. Czy znaczenie zwrotu „podpisać podpisem elektronicznym” jest tym samym, czym jest znaczenie zwrotu „opatrzeć podpisem elektronicznym” lub „złożyć podpis elektroniczny”?
  11. Wybór szczególnych ustanowień (wymogów) w ramach komunikacji zamawiającego z wykonawcami, np. obowiązek korzystania z narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne; warunki odstąpienia od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej; wymóg użycia narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne.
     

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener SEMPER - Specjalista ds. PZP.

Gdzie i kiedy

Online 24 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Online 13 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 11 października 2021

Gdzie i kiedy

Online 6 września 2021

Zapisz się

Szkolenia Online
zł netto
740 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER prosimy o wypełnienie formularza rejestracji dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać wszelkie niezbędne informacje organizacyjne, w tym dotyczące płatności.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!