Szkolenie

Podstawy marketingu internetowego, czyli jak znaleźć klienta w Internecie

O szkoleniu

Marketing w Internecie to jedna z najpopularniejszych form reklamy dla przedsiębiorców. Nie można, ani też nie wolno się zamykać na klienta w Internecie, ponieważ jeśli Ciebie tam nie będzie skorzysta na tym Twoja konkurencja. Wielu przedsiębiorców samodzielnie prowadzi kampanię reklamową, albo w cale tego nie robi kierując się przekonaniem, że nie potrafią. Szkolenie z podstaw marketingu internetowego ma na celu uświadomić jak ważne są działania marketingowe w Internecie i gdzie można szukać klientów oraz w jaki sposób do nich dotrzeć.

Grupą docelową tego szkolenia są mikro i mali przedsiębiorcy, którzy samodzielnie zajmują się reklamą swojego biznesu.

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jakie są najważniejsze kanały reklamy w Internecie. Poznasz sposoby jak samodzielnie stworzyć stronę internetową oraz na co zwrócić uwagę przy jej budowaniu by była funkcjonalna podczas kampanii reklamowych. Dowiesz się co zrobić, żeby znaleźć się wysoko w wynikach pozycjonowania. Poznasz możliwości mediów społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn oraz YouTube. Nauczysz się także jak tworzyć i rozwijać wartościowy content marketing.

Wiedza zdobyta podczas tego szkolenia pomoże Ci się przebić przez szum informacyjny w Internecie i zwrócić uwagę klientów.

Ze względu na praktyczny charakter, na szkoleniu przydatne będą urządzenia typu laptop, tablet czy smartfon. Prosimy o zabranie na szkolenie jednego z wymienionych urządzeń (najlepiej laptop lub tablet), na którym będziecie mogli Państwo przećwiczyć ważne zagadnienia.
Kto powinien wziąć udział?
Korzyści wynikające ze szkolenia
- wiedza, na temat tego co możesz zrobić sam, a co należy zlecić profesjonalnej firmie marketingowej;
- znajomość działań marketingowych w Internecie;
- podstawowa znajomość narzędzi analitycznych i ich możliwości, w tym Google Analytics;
- świadome budowanie i rozwijanie content marketingu;
- świadome kierowanie kampanią reklamową przedsiębiorstwa;
- znajomość niezbędnych narzędzi w praktyce;
- wykorzystanie social mediów w reklamie biznesu;
- pozyskanie nowych klientów dla przedsiębiorstwa;
- zwiększenie rozpoznawalności Twojego biznesu.

Program szkolenia

1. Wirtualna tożsamość
- Kim jesteś Ty?
- Kim są Twoi klienci?
- Dlaczego Twój biznes musi być również online?

2. Od pomysłu do realizacji
- Narzędzia wspierające planowanie, zarządzanie oraz organizację
- Narzędzia wspierające zdalną współpracę - z zespołem lub/i klientami
- Podstawowe zasady zarządzania projektami marketingowymi

3. Strategia e-marketingowa
- Wyjaśnienie podstawowych pojęć marketingu internetowego
- Elementy strategii e-marketingowej
- Cele marketingu internetowego wyrażone w liczbach - wskaźniki

4. Strona internetowa? Zrób to sam
- W jaki sposób można samemu stworzyć i rozwijać stronę internetową?
- Dlaczego tak ważne na stronach internetowych jest to czego nie widać?
- Jak stworzyć stronę, która będzie się dobrze pozycjonować w wyszukiwarce?
- Narzędzia wspierające samodzielne projektowanie grafiki

5. Pozycjonowanie
- Jak znaleźć się na pierwszej stronie w Google? Krok po kroku
- Pozycjonowanie lokalne - czyli Google Moja Firma w praktyce
- Współpraca z agencją SEO - czego możesz oczekiwać?

6. Content marketing
- Jak tworzyć i rozwijać wartościowy content?
- E-mail marketing - podstawowe zasady i narzędzia
- Video marketing - podstawowe zasady i narzędzia

7. Social media
- Facebook i jego możliwości
- LinkedIn i jego możliwości
- YouTube i jego możliwości

8. Reklama płatna
- Reklama płatna w wynikach wyszukiwania
- Reklama płatna w social mediach
- Jak działa remarketing?

9. Analityka danych
- Podstawy Google Analytics oraz Google Search Console
- Analityka pozycjonowania w wynikach wyszukiwania
- Analityka i monitoring social mediów

10. Podsumowanie i zakończenie

Czas trwania

2 dni, 14 godzin zajęć

Prelegenci

Cytat
Karolina Maj – Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney), ATM Group. Od 2017 roku związana z projektem Google Internetowe Rewolucje, w ramach którego skonsultowała już ponad 400 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawić się formą, kolorem i słowem. Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom MBA, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Gdzie i kiedy

Poznań 16 - 17 stycznia 2020
bd.

Poznań

bd.

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Poznań 5 - 6 grudnia 2019
bd.

Poznań

bd.

woj. wielkopolskie

Weź udział

Cena 1
cena za 1 os.
1290 PLN
Cena zawiera:
  • - udział w zajęciach - materiały szkoleniowe - certyfikat uczestnictwa - przerwy kawowe i obiadowe
Weź udział

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!