Szkolenie: Podstawy marketingu internetowego, czyli jak znaleźć klienta w Internecie

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/podstawy-marketingu-internetowego-czyli-jak-znalezc-klienta-w-internecie-71522

Informacje o szkoleniu

EDU-SKILLS SZKOLENIA
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Marketing w Internecie to jedna z najpopularniejszych form reklamy dla przedsiębiorców. Nie można, ani też nie wolno się zamykać na klienta w Internecie, ponieważ jeśli Ciebie tam nie będzie skorzysta na tym Twoja konkurencja. Wielu przedsiębiorców samodzielnie prowadzi kampanię reklamową, albo w cale tego nie robi kierując się przekonaniem, że nie potrafią. Szkolenie z podstaw marketingu internetowego ma na celu uświadomić jak ważne są działania marketingowe w Internecie i gdzie można szukać klientów oraz w jaki sposób do nich dotrzeć.

Grupą docelową tego szkolenia są mikro i mali przedsiębiorcy, którzy samodzielnie zajmują się reklamą swojego biznesu.

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jakie są najważniejsze kanały reklamy w Internecie. Poznasz sposoby jak samodzielnie stworzyć stronę internetową oraz na co zwrócić uwagę przy jej budowaniu by była funkcjonalna podczas kampanii reklamowych. Dowiesz się co zrobić, żeby znaleźć się wysoko w wynikach pozycjonowania. Poznasz możliwości mediów społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn oraz YouTube. Nauczysz się także jak tworzyć i rozwijać wartościowy content marketing.

Wiedza zdobyta podczas tego szkolenia pomoże Ci się przebić przez szum informacyjny w Internecie i zwrócić uwagę klientów.

Ze względu na praktyczny charakter, na szkoleniu przydatne będą urządzenia typu laptop, tablet czy smartfon. Prosimy o zabranie na szkolenie jednego z wymienionych urządzeń (najlepiej laptop lub tablet), na którym będziecie mogli Państwo przećwiczyć ważne zagadnienia.

Szkolenie skierowane jest do:

Korzyści wynikające ze szkolenia
- wiedza, na temat tego co możesz zrobić sam, a co należy zlecić profesjonalnej firmie marketingowej;
- znajomość działań marketingowych w Internecie;
- podstawowa znajomość narzędzi analitycznych i ich możliwości, w tym Google Analytics;
- świadome budowanie i rozwijanie content marketingu;
- świadome kierowanie kampanią reklamową przedsiębiorstwa;
- znajomość niezbędnych narzędzi w praktyce;
- wykorzystanie social mediów w reklamie biznesu;
- pozyskanie nowych klientów dla przedsiębiorstwa;
- zwiększenie rozpoznawalności Twojego biznesu.

Program szkolenia:

1. Wirtualna tożsamość
- Kim jesteś Ty?
- Kim są Twoi klienci?
- Dlaczego Twój biznes musi być również online?

2. Od pomysłu do realizacji
- Narzędzia wspierające planowanie, zarządzanie oraz organizację
- Narzędzia wspierające zdalną współpracę - z zespołem lub/i klientami
- Podstawowe zasady zarządzania projektami marketingowymi

3. Strategia e-marketingowa
- Wyjaśnienie podstawowych pojęć marketingu internetowego
- Elementy strategii e-marketingowej
- Cele marketingu internetowego wyrażone w liczbach - wskaźniki

4. Strona internetowa? Zrób to sam
- W jaki sposób można samemu stworzyć i rozwijać stronę internetową?
- Dlaczego tak ważne na stronach internetowych jest to czego nie widać?
- Jak stworzyć stronę, która będzie się dobrze pozycjonować w wyszukiwarce?
- Narzędzia wspierające samodzielne projektowanie grafiki

5. Pozycjonowanie
- Jak znaleźć się na pierwszej stronie w Google? Krok po kroku
- Pozycjonowanie lokalne - czyli Google Moja Firma w praktyce
- Współpraca z agencją SEO - czego możesz oczekiwać?

6. Content marketing
- Jak tworzyć i rozwijać wartościowy content?
- E-mail marketing - podstawowe zasady i narzędzia
- Video marketing - podstawowe zasady i narzędzia

7. Social media
- Facebook i jego możliwości
- LinkedIn i jego możliwości
- YouTube i jego możliwości

8. Reklama płatna
- Reklama płatna w wynikach wyszukiwania
- Reklama płatna w social mediach
- Jak działa remarketing?

9. Analityka danych
- Podstawy Google Analytics oraz Google Search Console
- Analityka pozycjonowania w wynikach wyszukiwania
- Analityka i monitoring social mediów

10. Podsumowanie i zakończenie

Informacje o prelegentach:

Karolina Maj – Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney), ATM Group. Od 2017 roku związana z projektem Google Internetowe Rewolucje, w ramach którego skonsultowała już ponad 400 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawić się formą, kolorem i słowem. Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom MBA, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł z VAT - cena za 1 os.

Cena zawiera:

- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe i obiadowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony.

Wydarzenie: Podstawy marketingu internetowego, czyli jak znaleźć klienta w Internecie