Szkolenie: Podstawy Systemu Zarządzania Jakością. Praktyczna interpretacja wymagań nowej normy ISO 9001:2015

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/podstawy-systemu-zarzadzania-jakoscia-praktyczna-interpretacja-wymagan-nowej-normy-iso-90012015-20406-id950

Informacje o szkoleniu

  • Podstawy Systemu Zarządzania Jakością. Praktyczna interpretacja wymagań nowej normy ISO 9001:2015


    ID szkolenia: 20406
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Jakość
  • Adres szkolenia:

    Dolnośląski Park Innowacji i Nauki lub Uniwersytet SWPS
    Wrocław
    Wrocław, również siedziba klienta (cały kraj)
    woj. dolnośląskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 23.11.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    8 godzin
  • Organizator szkolenia:

    Firma Doradczo-szkoleniowa JAKOŚĆ
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia:
• Zapoznanie uczestników z zasadami zarządzania jakością
• Omówienie etapów wdrażania Systemu Zarządzania Jakością i przejścia na normę ISO 9001:2015
• Zapoznanie uczestników z wymaganiami normy ISO 9001:2015
• Omówienie zmian w normie ISO 9001:2015

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie skierowane jest do kandydatów pragnących zdobyć wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania jakością, wdrażania Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001 oraz poznania zmian w normie ISO 9001:2015.

Program szkolenia:

1. WPROWADZENIE:
a. Pojęcie jakości
b. Definicja ISO
c. Norma ISO 9001
d. System Zarządzania Jakością

2. ETAPY WDRAŻANIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.

a. procedura przejścia z normy ISO 9001:2008 na ISO 9001:2015
a. powołanie pełnomocnika ds. SZJ i szkolenia przygotowawcze
b. ustanowienie polityki i celów jakości
c. dokumentowanie systemu
d. prace wdrożeniowe
e. wybór i szkolenie audytorów wewnętrznych
f. audyt wewnętrzny
g. przegląd zarządzania
h. audyt zewnętrzny

3. ZASADY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.

a. Orientacja na klienta
b. Przywództwo
c. Zaangażowanie ludzi
d. Podejście procesowe
e. Podejście systemowe do zarządzania
f. Ciągłe doskonalenie
g. Podejmowanie decyzji na podstawie faktów
h. Wzajemne korzystne powiązania z dostawcami

4. WYMAGANIA NORMY ISO 9001.

a. porównanie zmian w normie ISO 9001:2015 i ISO 9001:2008
b. Kontekst organizacji
c. Przywództwo
d. Planowanie
e. Wsparcie
f. Funkcjonowanie
g. Ocena funkcjonowania
h. Doskonalenie

Informacje o prelegentach:

Czynny auditor IRCA, doświadczony konsultant z wieloletnią praktyką w systemach zarządzania jakością

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 400 - Przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób, druga i kolejne osoby: 300 PLN/os. netto. Promocja dla Studentów studiów dziennych: 300 PLN/os. netto

Cena zawiera:

-Materiały szkoleniowe -Certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia w języku polskim lub angielskim -Poczęstunek -Bufet kawowy -Bezpłatne konsultacje mailowo lub telefonicznie w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu szkolenia -Rabat na następne szkolenie CDS QUALITY w wysokości 100 PLN zw. z VAT

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Podstawy Systemu Zarządzania Jakością. Praktyczna interpretacja wymagań nowej normy ISO 9001:2015