Szkolenie

Potrzeby i zachowania klientów w sytuacji pandemii a model i techniki sprzedaży

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, po którym dowiesz się:
- jak budować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży?
- jak otwierać rozmowy handlowe?
- jak prowadzić spotkania online?
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do:

  • sprzedawców,
  • przedstawicieli handlowych różnych szczebli,
  • pracowników działów obsługi klienta.

Program szkolenia

  1. MODUŁ 
    • Zmiana strategii i modelu współpracy z klientami w sytuacji pandemii.
    • Nastawienie własne i klienta do nowej sytuacji - wyzwania i możliwości w sytuacji pandemii. 
    • Praca z celami handlowymi w sytuacji panedemii - kontynuacja kontaktu, kontynuacja procesu sprzedaży, kontraktowanie współpracy po powrocie do normy - jak w aktualnej sytuacji budować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży
    • Przegląd aktualnego modelu współpracy i wprowadzenie zmian.
    • Model rozmowy handlowej z nowymi klientami w trudnej sytuacji. 
    • Elementy psychologii kontaktu w trudnej sytuacji (mechanizmy obronne, reguła wzajemności, odzwierciedlanie, modelowanie zachowań). 
    • Potrzeby komunikacyjne klienta w trudnej sytuacji. 
    • Ograniczone zaufanie a budowanie relacji w trudnej sytuacji pandemii i niepewności.
    • Narzędzia wspierania zaufania i ograniczania negatywnych skutków braku poczucia bezpieczeństwa.
  2. MODUŁ 
    • Technika kontraktowania w komunikacji z klientami - kontraktowanie rozmowy, spotkania online, celu spotkania, procesu, efektu współpracy, następnego kontaktu.
    • Otwarcie rozmowy handlowej - small-talk (o czym pogadać?), kanalizowanie trudnych emocji klienta, komunikowanie celu rozmowy. 
    • Trening otwarcia rozmowy handlowej. 
    • Dobre reakcje na wstępne obiekcje - „to nie jest dobry czas", „odłóżmy to", „na razie nic nie zamawiamy", itd.
    • Trening radzenia sobie z wstępnymi obiekcjami. 
    • Elementy diagnozy potrzeb klienta. Model diagnozy w trudnej sytuacji. Kontraktowanie diagnozy. Diagnoza sytuacyjna i diagnoza merytoryczna. 
    • Typologia pytań dostosowana do zdalnych kanałów komunikacji. Parafrazowanie, pogłębianie i dopytywanie. Podsumowanie diagnozy. 
    • Trening diagnozy potrzeb klienta w trudnej sytuacji.
  3. MODUŁ
    •  Elementy prezentacji handlowej. Techniczne przygotowanie prezentacji. 
    • Model S-K-I (stanowisko - kontekst - interesy) - argumentacja wartości.
    • Wspieranie klienta i jego biznesu poprzez wartości wynikające z współpracy - prezentowanie wartości współpracy w trudnej sytuacji.
    • Trzy techniki prezentacji wartości współpracy dla nowych klientów. 
    • Prezentacja oferty a prezentacja promocji - różnice i wartości działań promocyjnych w trudnym okresie. 
    • Poszerzenie zakresu oferty w stosunku do aktualnego asortymentu.
    • Wprowadzenie i sprzedaż nowych rozwiązań - wsparcie dla klienta. 
    • Trening prezentacji handlowych - dobór technik do różnych celów prezentacji.
  4. MODUŁ
    • Radzenie sobie z wzmocnionymi obiekcjami w trudnej sytuacji pandemii. Model SAO (Sekwencja Analizy Obiekcji). Radzenie sobie z obiekcjami finansowymi w trudnej sytuacji klienta. Reagowanie na trudne argumenty klienta - praca z trudną argumentacją klienta. Kontrargumentowanie.
    • Finalizacja rozmowy handlowej. Techniki finalizacji na trudne czasy. 
    • Kontraktowanie formy i terminów płatności - zabezpieczanie płatności. 
    • Miękkie narzędzia egzekwowania należności od klientów. 
    • Trening radzenia sobie z obiekcjami i finalizowania zamówień.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Online 20 - 21 stycznia 2022

Zapisz się

Szkolenie online
za osobę
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!