O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, po którym dowiesz się:
- jak budować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży?
- jak otwierać rozmowy handlowe?
- jak prowadzić spotkania online?
- jak budować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży?
- jak otwierać rozmowy handlowe?
- jak prowadzić spotkania online?
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresujemy do:
- sprzedawców,
- przedstawicieli handlowych różnych szczebli,
- pracowników działów obsługi klienta.
Program szkolenia
- MODUŁ
- Zmiana strategii i modelu współpracy z klientami w sytuacji pandemii.
- Nastawienie własne i klienta do nowej sytuacji - wyzwania i możliwości w sytuacji pandemii.
- Praca z celami handlowymi w sytuacji panedemii - kontynuacja kontaktu, kontynuacja procesu sprzedaży, kontraktowanie współpracy po powrocie do normy - jak w aktualnej sytuacji budować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży
- Przegląd aktualnego modelu współpracy i wprowadzenie zmian.
- Model rozmowy handlowej z nowymi klientami w trudnej sytuacji.
- Elementy psychologii kontaktu w trudnej sytuacji (mechanizmy obronne, reguła wzajemności, odzwierciedlanie, modelowanie zachowań).
- Potrzeby komunikacyjne klienta w trudnej sytuacji.
- Ograniczone zaufanie a budowanie relacji w trudnej sytuacji pandemii i niepewności.
- Narzędzia wspierania zaufania i ograniczania negatywnych skutków braku poczucia bezpieczeństwa.
- MODUŁ
- Technika kontraktowania w komunikacji z klientami - kontraktowanie rozmowy, spotkania online, celu spotkania, procesu, efektu współpracy, następnego kontaktu.
- Otwarcie rozmowy handlowej - small-talk (o czym pogadać?), kanalizowanie trudnych emocji klienta, komunikowanie celu rozmowy.
- Trening otwarcia rozmowy handlowej.
- Dobre reakcje na wstępne obiekcje - „to nie jest dobry czas", „odłóżmy to", „na razie nic nie zamawiamy", itd.
- Trening radzenia sobie z wstępnymi obiekcjami.
- Elementy diagnozy potrzeb klienta. Model diagnozy w trudnej sytuacji. Kontraktowanie diagnozy. Diagnoza sytuacyjna i diagnoza merytoryczna.
- Typologia pytań dostosowana do zdalnych kanałów komunikacji. Parafrazowanie, pogłębianie i dopytywanie. Podsumowanie diagnozy.
- Trening diagnozy potrzeb klienta w trudnej sytuacji.
- MODUŁ
- Elementy prezentacji handlowej. Techniczne przygotowanie prezentacji.
- Model S-K-I (stanowisko - kontekst - interesy) - argumentacja wartości.
- Wspieranie klienta i jego biznesu poprzez wartości wynikające z współpracy - prezentowanie wartości współpracy w trudnej sytuacji.
- Trzy techniki prezentacji wartości współpracy dla nowych klientów.
- Prezentacja oferty a prezentacja promocji - różnice i wartości działań promocyjnych w trudnym okresie.
- Poszerzenie zakresu oferty w stosunku do aktualnego asortymentu.
- Wprowadzenie i sprzedaż nowych rozwiązań - wsparcie dla klienta.
- Trening prezentacji handlowych - dobór technik do różnych celów prezentacji.
- MODUŁ
- Radzenie sobie z wzmocnionymi obiekcjami w trudnej sytuacji pandemii. Model SAO (Sekwencja Analizy Obiekcji). Radzenie sobie z obiekcjami finansowymi w trudnej sytuacji klienta. Reagowanie na trudne argumenty klienta - praca z trudną argumentacją klienta. Kontrargumentowanie.
- Finalizacja rozmowy handlowej. Techniki finalizacji na trudne czasy.
- Kontraktowanie formy i terminów płatności - zabezpieczanie płatności.
- Miękkie narzędzia egzekwowania należności od klientów.
- Trening radzenia sobie z obiekcjami i finalizowania zamówień.
Czas trwania
2 dni
Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Online
11-12 maj 2022
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
za osobę
890
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach