O szkoleniu
Cel edukacyjny
Wzrost umiejętności w poprowadzeniu spotkania motywującego z pracownikiem. Zwiększenie umiejętności w zakresie pozafinansowego motywowania podwładnych. Wzrost umiejętności w zakresie prawidłowego doceniania pracowników
- poznanie skuteczności stosowania niematerialnych narzędzi motywowania;
- opracowanie własnego planu działania zwiększającego zaangażowanie pracowników;
- wykorzystanie technik wywierania wpływu na pracowników;
- przeprowadzanie skutecznych rozmów oceniających i motywujących
Efekty uczenia się
Uczestnik po szkoleniu osiągnął zamierzone efekty uczenia się:
Opisuje metodę podnoszenia efektywności swoich pracowników
Rozróżnia metody motywowania podwładnych
Interpretuje czynniki motywujące oraz zniechęcające do pracy
Odkrywa metody automotywowania
Pokazuje metody motywowania jednostki
Mobilizuje zespół motywując go
Rozróżnia rolę delegowania zadań i uprawnień na pracowników
Wykonuje rozmowę delegującą z pracownikiem
Formułuje komunikat, który wpływa na motywację pracowników
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Podsumowanie szkolenia - Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia weryfikowana jest dyskusją kończącą zajęcia.
Skierowanie do:
kadra kierownicza
właściciele firm
kierownicy
managerowie
osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim oraz ich bezpośredni przełożeni
specjaliści biorący udział w kierowaniu i zarządzaniu
osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie kierowania zespołem pracowników
Program szkolenia
Wprowadzenie w tematykę szkolenia
- Przedstawienie celów szkolenia i omówienie programu oraz sposobu pracy.
- Rundka zapoznawcza: imię, obszar odpowiedzialności, zespół – iloma osobami zarządzasz.
- Rozpoznanie celów szkoleniowych uczestników – w odniesieniu do celów oraz programuszkolenia uczestnik definiuje swoje indywidualne cele na szkolenie.
- Zakontraktowanie zasad wspólnej pracy.
- Motywujący szef – doświadczenia uczestników z motywującymi i demotywującymi szefami. Kluczowe zachowania szefów wzmacniające lub osłabiające motywację ludzi.
Motywowanie poprzez rozwój kompetencji – „Pomóż ludziom dostawać piątki!”
- Od Debiutanta do Mistrza – zarządzanie sytuacyjne wg Blancharda:
- Droga rozwoju pracownika i jego potrzeby na poszczególnych etapach rozwoju
- Prowadzenie pracownika ku autonomii
- Jak zarządzać pracownikiem na poszczególnych etapach rozwoju, aby rozwijać jego kompetencje i budować motywację oraz pewność siebie w zadaniu?
- Rozwijanie pracowników w kierunku mistrzostwa
- Źródła motywacji – kotwice motywacyjne Scheina
Źródła motywacji
- Motywacja wewnętrzna i motywacja zewnętrzna
- Poszukiwanie źródeł motywacji wewnętrznej – koncepcja kotwic motywacyjnych Scheina
- Kwestionariusz kotwic motywacyjnych
- Diagnoza kotwic u pracowników i zadania / zachowania szefów wobec pracowników posiadających różne źródła motywacji wewnętrznej
Informacja zwrotna
- Docenianie pracowników - w jaki sposób menedżer może doceniać pracowników (chwalenie działań, rezultatów, postaw, postępów; dawanie autonomii, pytanie o opinie, pomysły, rozwijanie, poświęcanie czasu, zainteresowanie pracownikiem, jako osobą, dawanie poczucia wpływu, etc.).
- Od dyrektywnej do coachingowej informacji zwrotnej – jak udzielać feedbacku w zależności od poziomu rozwoju pracownika?
- Cel i zasady konstruktywnego feedbacku
Trudne sytuacje w motywowaniu.
- Bank trudnych sytuacji zebranych od uczestników - rozmowa ze zdemotywowanym pracownikiem.
- Struktura rozmowy motywującej
- Trening umiejętności – scenki na forum oraz analiza sytuacji pod kątem adekwatnych zachowań menedżerskich
Podsumowanie szkolenia
- Praca indywidualna – Program Rozwoju Osobistego.
- Na koniec warsztatu każdy z uczestników powinien zadeklarować, co zacznie robić już od następnego dnia w kontekście swoich celów rozwojowych, dlatego ważne, żeby uwzględnili to w PRO.
- Odwołujemy się do zasady 70:20:10.
- Zaproszenie do zadania wdrożeniowego – omówienie zasady.
- Rundka podsumowująca.
- Ankiety / certyfikaty.
Czas trwania
Prelegenci

Trener Grupy Szkolenioej SOLBERG
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
31-023 Kraków
34 Świętego Tomasza
woj. małopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Poznań
woj. wielkopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- Konsultacja z trenerem
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- konsultacje z trenerem
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego w sekcji z cenami celem rejestracji na szkolenie.
Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń.
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza
wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do
najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do
szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika
przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję
nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych
celach.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
