Poznaj Customer Experience Management

O szkoleniu

  • Zależy Ci na radykalnym lub organicznym wzroście satysfakcji Waszych Klientów?
  • Chcesz pozyskiwać ambasadorów firmy i marki, którzy będą pozyskiwać, bez angażowania Waszych środków, nowych klientów?
  • Skłonić Klientów do tego by pozostawiali więcej pieniędzy w Waszej kasie czy przenieśli się na droższy abonament w Waszej usłudze?
  • Chcesz z Waszego działu obsługi Klienta uczynić współczesny, nowy dział marketingu?
  • Chcesz, wiedzieć za jaką wartość Wasi Klienci byliby w stanie zapłacić więcej, teraz i w przyszłości?
  • Chcesz na nowo skoncentrować Waszą firmę na Kliencie, uczynić Waszą firmę klientocentryczną?
  • A także pragniesz świeżej wiedzy i inspiracji do budowania przewagi konkurencyjnej?
  • A może planujesz zarządzać doświadczeniami Klientów (Customer Experience) i formujesz drużynę, która podoła ambitnemu zadaniu?

Weź udział w szkoleniu Poznaj Customer Experience Management

Dlaczego warto wziąć udział?

 Jeśli:

  • masz już za sobą szkolenia z obsługi klienta i wiesz, że następnym krokiem jest nie tylko świetna obsługa, ale dostarczanie Klientom lepszych (wartościowych) doświadczeń czyli Customer Experience,
  • niby sporo o Customer Experience słyszała/eś ale chcesz swą wiedzę uporządkować, wzbogacić i pogłębić,
  • chcesz wiedzieć jaki powinien być kolejny, konkrety krok, który umożliwi zarabianie na lojalności zadowolonego Klienta Twojej firmy.

 

Szkolenie Poznaj Customer Experience dostarcza niezbędnej wiedzy i buduje motywację do dalszych działań związanych z poprawą Customer Experience dzięki lepszemu rozumieniu czym jest i jak zarządzać doświadczeniem klienta. To szkolenie wprowadzające w świat Customer Experience Management.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla profesjonalistów obsługi Klienta, handlowców, sprzedawców, pracowników wspierających klienta oraz ich menedżerów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, którzy wiedzą, że zwykła obsługa klienta już nie wystarcza ich klientom

Program szkolenia

  • Ile tracą firmy złej obsłudze Klienta (LTV, retencja, marka)?
  • Zyski z lojalności klienta – obniżenie kosztów czy wzrost przychodów?  Ile może zyskać nasza firma?
  • Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń. Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest moja firma?
  • Czy Customer Experience Management to działanie, taktyka, strategia czy filozofia?
  • Jak to robią inni? Przykłady realizacji Customer Experience Management na świecie i Polsce.
  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
  • Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
  • Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie z perspektywy klienta jako punkt wyjścia.
  • Customer Experience Management – kluczowe pojęcia.
  • Narzędzia CEM – jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta?
    • NPS/CES/CSI
    • IDI i narzędzia jakościowe – w tym online
    • Voice of the Customer (VoC)
    • Closed Loop
    • Brand Promise & Brand Values
    • Jakościowe (IDI, FGI, Insight konsumencki)
    • Customer Journey Map
  • Rola pracowników w wypracowywaniu i wdrażaniu strategii Customer Experience.
  • Rola i zadania menedżera we wdrożeniu CEM w firmie.
  • Etapy i metody wdrażania CEM.
  • Wskaźniki sukcesu wdrożenia CEM.
  • Action Plan uczestników – jaki będzie mój następny krok CEM?

Czas trwania

2 dni: 16h

Prelegenci

Tomasz Kras - senior konsultant, trener i coach. Założyciel i CEO ProOptima. Od 18 lat inspiruje menedżerów do stawania się lepszymi ludźmi dla swoich zespołów, współpracowników, Klientów czy bliskich. Pomaga im wyzwalać ich niewykorzystany potencjał, zmieniać nawyki i postawy. Jest partnerem dla zarządów i menedżerów, mających ambicje zmieniać swoje firmy, struktury czy zespoły. Projektuje i lideruje złożonymi procesami rozwojowymi, które realizuje ProOptima.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

1. Komputer z dostępem do Internetu
2. Zoom i Miro

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
2 950
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Pro Optima Sp. z o.o.
31-530 Kraków
Grzegórzecka 10B/205
woj. małopolskie
Pro Optima wspiera firmy wdrażające strategię wyróżniania się i budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez doskonalenie kultury kontaktu z klientami, rozwój kluczowych kompetencji kadry kierowniczej oraz zespołów pracowników. Propagujemy...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Pro Optima Sp. z o.o.
31-530 Kraków Grzegórzecka 10B/205
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!