O szkoleniu
- Zależy Ci na radykalnym lub organicznym wzroście satysfakcji Waszych Klientów?
- Chcesz pozyskiwać ambasadorów firmy i marki, którzy będą pozyskiwać, bez angażowania Waszych środków, nowych klientów?
- Skłonić Klientów do tego by pozostawiali więcej pieniędzy w Waszej kasie czy przenieśli się na droższy abonament w Waszej usłudze?
- Chcesz z Waszego działu obsługi Klienta uczynić współczesny, nowy dział marketingu?
- Chcesz, wiedzieć za jaką wartość Wasi Klienci byliby w stanie zapłacić więcej, teraz i w przyszłości?
- Chcesz na nowo skoncentrować Waszą firmę na Kliencie, uczynić Waszą firmę klientocentryczną?
- A także pragniesz świeżej wiedzy i inspiracji do budowania przewagi konkurencyjnej?
- A może planujesz zarządzać doświadczeniami Klientów (Customer Experience) i formujesz drużynę, która podoła ambitnemu zadaniu?
Weź udział w szkoleniu Poznaj Customer Experience Management
Jeśli:
- masz już za sobą szkolenia z obsługi klienta i wiesz, że następnym krokiem jest nie tylko świetna obsługa, ale dostarczanie Klientom lepszych (wartościowych) doświadczeń czyli Customer Experience,
- niby sporo o Customer Experience słyszała/eś ale chcesz swą wiedzę uporządkować, wzbogacić i pogłębić,
- chcesz wiedzieć jaki powinien być kolejny, konkrety krok, który umożliwi zarabianie na lojalności zadowolonego Klienta Twojej firmy.
Szkolenie Poznaj Customer Experience dostarcza niezbędnej wiedzy i buduje motywację do dalszych działań związanych z poprawą Customer Experience dzięki lepszemu rozumieniu czym jest i jak zarządzać doświadczeniem klienta. To szkolenie wprowadzające w świat Customer Experience Management.
Szkolenie przeznaczone jest dla profesjonalistów obsługi Klienta, handlowców, sprzedawców, pracowników wspierających klienta oraz ich menedżerów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, którzy wiedzą, że zwykła obsługa klienta już nie wystarcza ich klientom
Program szkolenia
- Ile tracą firmy złej obsłudze Klienta (LTV, retencja, marka)?
- Zyski z lojalności klienta – obniżenie kosztów czy wzrost przychodów? Ile może zyskać nasza firma?
- Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń. Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest moja firma?
- Czy Customer Experience Management to działanie, taktyka, strategia czy filozofia?
- Jak to robią inni? Przykłady realizacji Customer Experience Management na świecie i Polsce.
- Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
- Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
- Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie z perspektywy klienta jako punkt wyjścia.
- Customer Experience Management – kluczowe pojęcia.
- Narzędzia CEM – jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta?
- NPS/CES/CSI
- IDI i narzędzia jakościowe – w tym online
- Voice of the Customer (VoC)
- Closed Loop
- Brand Promise & Brand Values
- Jakościowe (IDI, FGI, Insight konsumencki)
- Customer Journey Map
- Rola pracowników w wypracowywaniu i wdrażaniu strategii Customer Experience.
- Rola i zadania menedżera we wdrożeniu CEM w firmie.
- Etapy i metody wdrażania CEM.
- Wskaźniki sukcesu wdrożenia CEM.
- Action Plan uczestników – jaki będzie mój następny krok CEM?
Czas trwania
Prelegenci
Tomasz Kras - senior konsultant, trener i coach. Założyciel i CEO ProOptima. Od 18 lat inspiruje menedżerów do stawania się lepszymi ludźmi dla swoich zespołów, współpracowników, Klientów czy bliskich. Pomaga im wyzwalać ich niewykorzystany potencjał, zmieniać nawyki i postawy. Jest partnerem dla zarządów i menedżerów, mających ambicje zmieniać swoje firmy, struktury czy zespoły. Projektuje i lideruje złożonymi procesami rozwojowymi, które realizuje ProOptima.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
2. Zoom i Miro
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Pro Optima Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Grzegórzecka 10B/205
- Kod pocztowy: 31-530
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6751356692