Pozyskiwanie Nowych Klientów

O szkoleniu

Szkolenia sprzedażowe najczęściej koncentrują się na treningu umiejętności efektywnej prezentacji oferty i finalizacji. Tymczasem, aby w ogóle handlowiec mógł wykazać się swoimi zdolnościami na tych etapach, musi mieć ku temu szansę, tj. musi wcześniej znaleźć klienta, który poświęci jego ofercie chwilę czasu. Otwarty kurs „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów” to unikatowe szkolenie sprzedażowe skoncentrowane na doskonaleniu jednej z najważniejszych aktualnie umiejętności w branży handlowej, jakimi są umiejętne docieranie sprzedawcy do nowych klientów i ich pozyskiwanie. Kursy poświęcone prospectingowi to niezbędne wyspecjalizowane szkolenia ze sprzedaży, dzięki którym pracownicy zaangażowani w budowanie relacji biznesowych nauczą się planować i wdrażać skuteczne strategie prospectingowe, a Twoja firma poszerzy grono swoich klientów.

Dlaczego warto wziąć udział?

Kursy ze skutecznych metod pozyskiwania klientów pogłębiają kluczowe kompetencje związane z:

  • analizowaniem i planowaniem;
  • strategicznym myśleniem;
  • wyznaczaniem celów;
  • efektywną i świadomą komunikacją;
  • prezentacją oferty;
  • budowaniem wartościowych relacji biznesowych.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Sprzedawcy
  • Przedstawiciele hadlowi 
  • Pracownicy działu sprzedaży

Program szkolenia

09:00 – 09:20

Rozpoczęcie szkolenia. Omówienie celów szkolenia i diagnoza.

09:20 – 10:30

Moduł I. Wstęp do zagadnienia prospectingu

  • Czym jest prospecting?
  • Zasada 3/37/60
  • Dlaczego handlowcy nie podejmują działań prospectingowych?
  • Czynniki determinujące sukces.
  • Etapy procesu prospectingu.

10:30 – 10:45 Przerwa kawowa

10:45 – 13:00

Moduł II. Planowanie strategii obliczonej na pozyskanie klienta

  • Model SMART (lejek sprzedażowy, konwersja, aktywny plan poszukiwania klienta, strategia działania).
  • Przygotowanie:
  • Kim jest mój idealny klient?
  • Decydenci w firmie.
  • Wyzwalacze, czyli okazje (ćwiczenia – lejek sprzedaży).

13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa

14:00 – 16:30

Moduł III. Metody pozyskiwania klientów – możliwości

  • Kontakt z klientem.
  • Pierwszy telefon.
  • Pierwszy mail.
  • Polecenia i rekomendacje.
  • Drzewo poleceń.

Zakończenie kursu. Podsumowanie i opracowanie osobistych planów działania. Rekomendacje kursów dopełniających dla sprzedawców i pracowników kontaktujących się z klientami: warsztat z technik sprzedaży, szkolenie z obsługi klienta itp.

Czas trwania

09:00 - 16:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.

Rejestracja

Cena 1
771
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 795 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r. oraz ponownie w 2022 r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - Jesteśm...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.

BUR, KFS

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa Widok 18/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!