O szkoleniu
Szkolenia sprzedażowe najczęściej koncentrują się na treningu umiejętności efektywnej prezentacji oferty i finalizacji. Tymczasem, aby w ogóle handlowiec mógł wykazać się swoimi zdolnościami na tych etapach, musi mieć ku temu szansę, tj. musi wcześniej znaleźć klienta, który poświęci jego ofercie chwilę czasu. Otwarty kurs „Prospecting – pozyskiwanie nowych klientów” to unikatowe szkolenie sprzedażowe skoncentrowane na doskonaleniu jednej z najważniejszych aktualnie umiejętności w branży handlowej, jakimi są umiejętne docieranie sprzedawcy do nowych klientów i ich pozyskiwanie. Kursy poświęcone prospectingowi to niezbędne wyspecjalizowane szkolenia ze sprzedaży, dzięki którym pracownicy zaangażowani w budowanie relacji biznesowych nauczą się planować i wdrażać skuteczne strategie prospectingowe, a Twoja firma poszerzy grono swoich klientów.
Kursy ze skutecznych metod pozyskiwania klientów pogłębiają kluczowe kompetencje związane z:
- analizowaniem i planowaniem;
- strategicznym myśleniem;
- wyznaczaniem celów;
- efektywną i świadomą komunikacją;
- prezentacją oferty;
- budowaniem wartościowych relacji biznesowych.
Adresaci szkolenia:
- Sprzedawcy
- Przedstawiciele hadlowi
- Pracownicy działu sprzedaży
Program szkolenia
09:00 – 09:20
Rozpoczęcie szkolenia. Omówienie celów szkolenia i diagnoza.
09:20 – 10:30
Moduł I. Wstęp do zagadnienia prospectingu
- Czym jest prospecting?
- Zasada 3/37/60
- Dlaczego handlowcy nie podejmują działań prospectingowych?
- Czynniki determinujące sukces.
- Etapy procesu prospectingu.
10:30 – 10:45 Przerwa kawowa
10:45 – 13:00
Moduł II. Planowanie strategii obliczonej na pozyskanie klienta
- Model SMART (lejek sprzedażowy, konwersja, aktywny plan poszukiwania klienta, strategia działania).
- Przygotowanie:
- Kim jest mój idealny klient?
- Decydenci w firmie.
- Wyzwalacze, czyli okazje (ćwiczenia – lejek sprzedaży).
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 – 16:30
Moduł III. Metody pozyskiwania klientów – możliwości
- Kontakt z klientem.
- Pierwszy telefon.
- Pierwszy mail.
- Polecenia i rekomendacje.
- Drzewo poleceń.
Zakończenie kursu. Podsumowanie i opracowanie osobistych planów działania. Rekomendacje kursów dopełniających dla sprzedawców i pracowników kontaktujących się z klientami: warsztat z technik sprzedaży, szkolenie z obsługi klienta itp.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 795 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
