Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/pps-warsztaty-zakupow-strategicznych-zarzadzanie-zakupami-szkolenie-w-fabryce-65569
Informacje o szkoleniu
-
PPS - Warsztaty Zakupów Strategicznych (Zarządzanie zakupami) - szkolenie w fabryce
ID szkolenia: 65569
Kategoria: Szkolenia i Kursy
Branża/temat: Logistyka i zaopatrzenie -
Adres szkolenia:
GKN Driveline Polska
do ustalenia
Oleśnica
woj. dolnośląskie
-
Termin szkolenia:
Data: 14-15.11.2019
Godziny zajęć (czas trwania):2 dni po 8 godzin -
Organizator szkolenia:
MPM Productivity Management Sp. z o.o.
os. Na Murawie 13/2a
61-655 Poznań
woj. wielkopolskie
O firmie Inne oferty firmy
Opis szkolenia
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Warsztaty Zakupów Strategicznych (Strategic Procurement Management) obejmują najważniejsze zagadnienia zarządzania strategiczną częścią zakupów. Koncentrują się na definiowaniu strategii działania zakupów, analizie rynku dostawców oraz strategii działania dla kupowanych produktów i grup materiałowych. Szczegółowo omawiają zasady doboru i weryfikacji dostawców, w tym audyty dostawców i analizę ryzyka, potrzebę i kryteria okresowej oceny dostawców, a także definiują niezbędne procesy, dokumenty czy narzędzia pomocne w realizacji zadań zakupów strategicznych.
Szkolenie skierowane jest do:
Kupcy strategiczni oraz osoby z działu sourcingu, czy Supplier Quality Assurance. Osoby z doświadczeniem w zakupach, chcące pogłębić swoją wiedzę, jak również Ci którzy od podstaw chcą zbudować swoją wiedzę w aspekcie strategicznych zakupów.
Program szkolenia:
Sesje:
- Poszukiwania dostawców / Budowanie bazy dostawców
- Analiza środowiska biznesowego – 5 sił Portera
- Macierz Kraljica – definiowanie strategii działania dla kupowanych produktów
- Zapytania ofertowe (RFI, RFQ). Analiza ofert i ich podsumowanie
- Wstępna ocena Dostawcy (Wywiadownia gospodarcza, plik wstępnej oceny, wstępny audyt)
- Analiza ryzyka wyboru dostawcy
- Audyt właściwy, audyty sprawdzające – zakres audytu
- Wybór dostawcy strategicznego / krytycznego dla procesu – Narzędzie klasyfikacyjne: Supplier Ranking Tool
- Jakie procesy zakupowe powinny być pod nadzorem Zakupów?
- Ocena dostawcy – kryteria oceny, wyniki, konsekwencje ocen. Tworzenie Supplier Rating System. - Zarządzanie relacjami z dostawcami
- Negocjacje z dostawcami – zakres i uprawnienia zakupów w tym zakresie
- Zapisy kontraktów (zabezpieczenia należności, kary umowne, gwarancja wykonania umowy). Prawa i obowiązki stron w zakresie transportu, zdefiniowanie przedmiotu umowy
- Załączniki do umowy
- Supplier Quality Assurance , nadzór nad reklamacjami i procesami działań korygujących
Informacje o prelegentach:
http://www.mpm24.com/o-firmie/trenerzy/artur-halbe/
Koszt i warunki udziału
Ceny:
- 1650 - (oferta First Minute - zgłoszenie na 6 tygodni przed szkoleniem)
Cena zawiera:
wykłady, ćwiczenia, materiały szkoleniowe w języku polskim, obiady i napoje.
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
Oferta standardowa: 1 900 zł netto. Płatność po szkoleniu. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie formularza, który można uzyskać w biurze. Płatność po szkoleniu. W przypadku oferty First Minute - płatność przed szkoleniem.