Szkolenie: PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/pr-w-sytuacjach-kryzysowych-w-tym-kryzys-w-social-media---warsztaty-52572-id10344

Informacje o szkoleniu

  • PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty


    ID szkolenia: 52572
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Sala Centrum Konferencyjnego JUPITER
    ul. Towarowa 22
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 29-30.08.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-16
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Szkoleniowe AP Edukacja w Krakowie
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

UWAGA! PROMOCJA! Przy zgłoszeniu udziału do 15 sierpnia - cena promocyjna - 790 zł! OSZCZĘDZASZ 100 ZŁ!

Cele szkolenia:

• przedstawienie specyfiki sytuacji kryzysowych, przyczyn ich powstawania oraz sposobów ich rozwiązywania,
• poznanie narzędzi oraz procedur pozwalających odpowiednio zareagować na kryzys,
• zrozumienie mechanizmów, jakie rządzą kryzysem dzięki analizie studiów przypadku

Szczegóły dostępne na stronie: http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/pr-w-sytuacjach-kryzysowych-w-tym-kryzys-w-social-media-warsztaty,750.html

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za wizerunek firm i instytucji, zajmujących się komunikacją marek i urzędów w mediach tradycyjnych oraz zarządzających ich profilami w social media, a także managerów, właścicieli i innych osób, których publiczna aktywność ma wpływ na postrzeganie organizacji.

Program szkolenia:

DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych


1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?

2.Reguły postępowania w kryzysie
2.1. organizacja pracy, sztab kryzysowy,
2.2. jakie zidentyfikować kluczowe grupy odbiorców w kryzysie
2.3. reguła 5P
2.4. najczęściej popełniane błędy

3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować

4.Strategie retoryczne w kryzysie
4.1. od strategii strusia do szklanej wieży
4.2. analiza case studies

5.Narzędzia komunikacji kryzysowej
5.1. oświadczenia
5.2. pytania i odpowiedzi
5.3. ćwiczenia indywidualne

6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej
6.1. kluczowe treści w komunikacji w przypadku różnych sytuacji kryzysowych
6.2. ćwiczenie - praca w grupach

7.Media w kryzysie
7.1. zasady
7.2. prezentacja case studies
7.3. ćwiczenia praktyczne z kamerą


DZIEŃ II: Kryzys w social media

Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych
i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.


1.Social media - nowa jakość w komunikacji
1.1. media społecznościowe vs. tradycyjne kanały komunikacji
1.2. nowe media = wyzwania komunikacyjne dla firm/instytucji
1.3. wpływ jakości działań w mediach społecznościowych na wizerunek firmy/instytucji

2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.

3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.

4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
4.1. opracowanie podstawowych modeli reakcji
4.2. od własnego podwórka – zasady korzystania z social media przez pracowników

5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci
5.1. główne zasady - „do & dont\'s"
5.2. social media jako kanały komunikacji podczas kryzysu wywołanego przez działania firmy/instytucji
5.3. kryzys na profilu - użytkownicy FB obracają się przeciwko nam
5.4. bloger kontra firma
5.5. antystrony - społeczności niezadowolonych

Informacje o prelegentach:

Urszula Podraza
Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs.

Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych. Wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Wyższej Szkole Europejskiej

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 890 zł + VAT - cena regularna

Cena zawiera:

szkolenie, przerwy kawowe, lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Płatność 14 dni po otrzymaniu faktury.

Szkolenie, kurs: PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty