Pracownik biurowy

O szkoleniu

Celem szkolenia jest nabycie nowych kompetencji w zakresie prac w biurze co przełoży się na profesjonalną obsługę biura i budowanie pozytywnego wizerunku podmiotu, i wykorzystanie ich w praktycznej pracy. 

Celem edukacyjnym szkolenia jest pokazanie Uczestnikom praktycznych elementów organizacji  pracy w biurze, zaczynając od zagadnień instrukcji kancelaryjnej, przyjmowania i wysyłania korespondencji, po aspekty stosowania ergonomii w pracy w biurze. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas szkolenia omówione zostaną takie zagadnienia jak organizacja pracy biura, instrukcja kancelaryjna, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, środki techniczne pracy biurowej. Z całą pewnością co dla niektórych Uczestników to nowe zagadnienia, gdzie ich poznanie ułatwi pracę w biurze. 

Szkolenie prowadzone jest on-line w czasie rzeczywistym.

Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie udziału w szkoleniu, które można wykazać w cv ubiegając się o pracę.

Posiadamy certyfikat ISO i znak jakości MSUES. 

Kto powinien wziąć udział?

Na szkolenie zapraszamy:

  • osoby pracujące w biurze
  • osoby rozpoczynające pracę w biurze
  • osoby, które chcą nabyć nowe kompetencje
  • właścicieli - pracowników małych, średnich firm
  • pracowników administracji publicznej, państwowej, samorządowej
  • pracowników urzędów
  • studentów
  • osoby bezrobotne

Program szkolenia

  1. Organizacja pracy biura
  2. Instrukcja kancelaryjna
  3. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
  4. Środki techniczne pracy biurowej

Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia

Czas trwania

18.00-20.30

Prelegenci

Iwona Świdurska - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

  • Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
  • Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
  • Obsługa klienta i techniki sprzedaży
  • Akademia handlowca
  • Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
  • Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
  • Biznesplany
  • Pracownik administracyjno - biurowy
  • Obsługa sekretariatu i biura
  • Planowanie i organizowanie pracy własnej
  • Techniki sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Doskonalenie procesu sprzedaży
  • Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
  • BHP

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.

Rejestracja

Cena promocyjna
za osobę
436
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 450 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 2.22% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 4.44% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 6.67% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 8.89% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski
Mchy 6
woj. wielkopolskie
Mati Consulting Szkolenia jest firmą zajmującą się organizacją i prowadzeniem szkoleń zarówno otwartych jak i zamkniętych na terenie całej Polski oraz za granicą. Szkolimy w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania, informatyki oraz psycholog...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby brać udział w szkoleniu dokonaj zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski Mchy 6
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!