O szkoleniu
- poznasz ważne elementy psychologii sprzedaży,
- nabędziesz umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,
- przetrenujesz elementy perswazji w rozmowach z klientami,
- nauczysz się i przetrenować sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
- wypracujesz wielowymiarową strategię diagnozy wartości zakupowych oraz sprawdzisz w treningu jej skuteczność,
- nauczysz się posługiwania się zaawansowanymi narzędziami diagnozy,
- zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientem oraz przetrenujesz techniki finalizacji
Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
- Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
- Przepracujesz swoją strategię sprzedaży oraz nauczysz się dostosowywać ją do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
- Poznasz i zrozumiesz ważne elementy psychologii oraz nauczysz się stosowania konstruktów perswazyjnych w komunikacji z klientami,
- Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych wartości zakupowych),
- Poznasz i przetrenujesz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów i finalizacji z dostosowaniem do specyfiki swojej branży,
- Będziesz miał okazję do wielu, praktycznych treningów rozmów z klientami, które pozwolą Ci zweryfikować umiejętności oraz otrzymać rozwojowy feedbacku od trenera.
Szkolenie polecane doświadczonym handlowcom, którzy znają już podstawy skutecznego handlowca.
Zaawansowany trening sprzedaży oparty jest na faktycznej wiedzy i umiejętności stosowania ważnych elementów psychologii sprzedaży, stosowania konstruktów perswazji oraz symulacjach rozmów handlowych na poszczególnych etapach współpracy z klientami. Trenujemy także otwarcia rozmów, wprowadzamy systemową diagnozę wartości zakupowych klientów oraz analizę i zarządzanie grupą decyzyjną w organizacji klienta. W
scenkach diagnostycznych szukamy także najlepszych sposobów na radzenie sobie z obiekcjami klientów i finalizacji sprzedaży, z dostosowaniem modeli reakcji do specyfiki branżowej.
Program szkolenia
1. Ważne elementy psychologii sprzedaży
- Projekcja psychologiczna i jej znaczenie w pierwszej fazie kontaktu z klientami
- Wybrane elementy reguł wpływu społecznego i ich efektywność w procesie sprzedaży
- Perswazja oparta na psychologii handlowej - zaawansowane konstrukty komunikacyjne
- Trening elementów perswazji w sprzedaży
- Trening otwarcia rozmowy handlowej (nowy lub aktywny klient)
2. Skuteczne wykorzystanie relacji z klientami
- Krótkie ćwiczenie wprowadzające - "Relacja handlowa".
- Relacja handlowa - szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
- Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
- Rozmowa handlowa a rozmowa kurtuazyjna - różnice.
- Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub dosprzedaży?
- Auto-ustawianie celu rozmowy handlowej - narzędzie do budowania skuteczności rozmów handlowych.
3. Diagnoza wartości zakupowych klientów - analiza potrzeb klienta
- Systemowe koncepcje diagnozy klientów - krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
- Zaawansowane narzędzia diagnozy potrzeb klienta
- Model S-K-I
- Docieranie do poziomu interesów klienta
- Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
- Warsztat - wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
- Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta
4. Analiza obiekcji klientów
- Ćwiczenie "Czerwona kartka" - zebranie najczęściej pojawiających się obiekcji.
- Obiekcje / nie-obiekcje
- Technika kontraktowana w pracy z "nie obiekcjami" i kontraktowanie rozmowy z klientem.
- Obiekcje faktyczne i unikowe
- Scenka diagnostyczna na forum - praca w wybranymi obiekcjami
- SAO - Sekwencja Analizy Obiekcji - prezentacja modelu + dopracowanie dla potrzeb pracy z obiekcjami klientów według branży
- ·Przepracowanie zebranych obiekcji faktycznych przez model SAO
- Trening pracy z obiekcjami na bazie dopracowanego modelu SAO
5. Finalizacja sprzedaży - domykanie kontraktów
- Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
- Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży - analiza
- System naczyń połączonych - czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji wartości dla klienta
- Technik domykania sprzedaży - prezentacja, przykłady branżowe
- Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
- Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej
6. Poligon handlowy
- Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi
Czas trwania
2 dni 16h
szkolenie od 9:00 - 17:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH
Masz pytania? Napisz do nas
