Szkolenie

PRAKTYKA NEGOCJOWANIA I ZAWIERANIA UMÓW HANDLOWYCH

O szkoleniu

Biorąc udział w warsztatach uzyskacie Państwo praktyczną wiedzę na temat:
* jakie są nowe uwarunkowania i zwyczaje dotyczące zawierania umów handlowych w obecnej sytuacji gospodarczej?
* jakie są źródła informacji o wiarygodności i solidności potencjalnego kontrahenta?
* jak poprawnie skonstruować ofertę?- aspekty prawne i marketingowe
* jak zabezpieczyć płatności w umowach?
* jak zabezpieczyć interesy stron w klauzulach umowy?
* jak zastrzec prawo własności towaru, tajemnicy przemysłowej i handlowej?
* jak negocjować warunki sprzedaży i zakupu z punktu widzenia obu stron umowy?
* jakie błędy popełniamy w negocjowaniu warunków umów handlowych?
* jak zabezpieczyć dochodzenie roszczeń z tytułu niezgodności dostawy z umową oraz roszczeń wobez stron trzecich?
Kto powinien wziąć udział?
Adresaci warsztatów:
* Wyższej kadry zarządzającej
* Dyrektorzy handlowi
* Przedstawiciele handlowi
* Pracownicy działów sprzedaży i zakupów
* Prawnicy, zajmujący się dokumentacją handlową
* Wszystkich odpowiedzialnych za umowy handlowe

Program szkolenia

Metodyka prowadzenia zajęć:
* szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
* bezpośrednie przećwiczenie uzyskanych podczas szkolenia umiejętności
* atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
* zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
* indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
* mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia


Program ramowy szkolenia:
UWARUNKOWANIA UMÓW HANDLOWYCH
* nowe rozwiązania prawne i zwyczajowe dotyczące zawierania umów handlowych
* ocena ryzyk związanych z zawieraną umową i koncepcja ich ograniczenia
* bazy informacji o potencjalnych kontrahentach w kraju i za granicą
* źródła informacji o wiarygodności i solidności potencjalnego kontrahenta

ETAP OFERTOWY
* znaczenie negocjacyjne i prawne:
- zapytania ofertowego
- oferty
- zamówienia
* ważność uzgodnień:
- ustnych
- umowy przedwstępnej
- statusu listu intencyjnego
* sporządzanie oferty handlowej:
- aspekty prawne
- aspekty marketingowe
* postępowanie po złożeniu oferty

NEGOCJOWANIE BAZY DOSTAWY W UMOWIE
* ustalenie bazy dostawy w umowach
* problem ryzyka oraz kosztów
* baza dostawy według Incoterms 2000
* inne zbiory zwyczajów w zakresie bazy dostaw

USTALENIE SPOSOBÓW ZABEZPIECZEŃ PŁATNOŚCI
* sposoby płatności krajowych
* płatności z kontrahentem zagranicznym
* zabezpieczenie płatności i ewentualnej windykacji w umów

NEGOCJOWANIE KLAUZUL ZASADNICZYCH UMOWY
* zabezpieczenie interesów stron w klauzulach umownych
* problem rewizji i waloryzacji ceny
* ustalanie klauzul jakości i terminu dostawy
* przygotowanie projektu umowy przez sprzedającego

NEGOCJOWANIE WARUNKÓW OGÓLNYCH UMOWY
* problem:
- gwarancji
- rękojmi
- niezgodności dostawy z umową
- problem siły wyższej
* prawa właściwego a klauzule umów modelowych
- zastrzeżenie prawa własności towaru, tajemnicy przemysłowej i handlowej
- klauzule przewidujące tryb dochodzenia i załatwiania roszczeń

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Cytat
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Gdzie i kiedy

Wrocław 21 - 22 marca 2016
Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 10 - 11 marca 2014
Centrum Szkoleniowe Chłodna29

Warszawa

ul. Chłodna 29

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 27 - 28 stycznia 2014
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

50-075 Wrocław

Krupnicza 6/8

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 23 lutego wynosi: 990,00 zł brutto
990 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia. Cena nie obejmuje ewentualnych przejazdów i noclegów Uczestników.
Zapisz się
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 23 lutego wynosi: 1190,00 zł brutto
1190 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia. Cena nie obejmuje ewentualnych przejazdów i noclegów Uczestników.
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!! Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10% Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15% Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!