Szkolenie

PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

O szkoleniu

Szkolenie reklamacje - prawne aspekty obsługi. Szkolenie pozwoli Państwu w pełni poznać i zrozumieć powiązania na poziomie przedsiębiorca-konsument, zwłaszcza w zakresie prawnych aspektów reklamacji oraz trybu ich realizacji.

Każda sprzedaż produktu czy usługi pociąga za sobą konsekwencje prawne w postaci możliwości podnoszenia roszczeń przez konsumentów np. reklamacji w razie wady produktu oraz obowiązków nałożonych na przedsiębiorców przez ustawę i umowę w zakresie realizacji reklamacji.
Kto powinien wziąć udział?
-

Program szkolenia

1. OGÓLNE OMÓWIENIE REGULACJI PRAWNYCH KSZTAŁTUJĄCYCH PROCES REKLAMACJI.
Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
Projekt ustawy Ministerstwa Sprawiedliwości o zmianie ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów o zagadnienia dotyczące konsumentów
Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego
Kodeks Cywilny o zagadnienia dotyczące rękojmi za wady oraz gwarancji
Umowa zawarta z konsumentem
2. DZIAŁALNOŚĆ KOMÓRKI DS. REKLAMACJI W FIRMIE
Organizacja komórki ds. reklamacji
Odpowiedzialność komórki ds. reklamacji
Rodzaje reklamacji i ich definicje
Karta gwarancyjna
Organizacja i opis postępowania reklamacyjnego w firmie
Zasady działania serwisantów
3. POZYCJA KONSUMENTA W PROCESIE REKLAMACYJNYM
Prawa i obowiązki konsumenta
Tryb zgłaszania reklamacji
4. POZYCJA RZECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW (RPK) W PROCESIE REKLAMACYJNYM
Prawa i obowiązki RPK
Tryb postępowania przed RPK
5. POSTĘPOWANIE POLUBOWNE W ZAKRESIE REKLAMACJI (ARBITRAŻ)
Ugoda z konsumentem na etapie rozpatrywania reklamacji
Sądownictwo polubowne działające przy Inspekcji Handlowej
6. POSTĘPOWANIE SĄDOWE W ZAKRESIE REKLAMACJI
7. ZAWIERANIE UMÓW O ZAKAZANE KLAUZULE UMOWNE
8. PRZYKŁADY PRAKTYCZNE ORAZ ĆWICZENIA W W/W ZAKRESIE

Czas trwania

1 dzień, 8 godzin

Prelegenci

Cytat
Trener: TOMASZ LENART

Radca prawny, specjalista w zakresie prawa gospodarczego (zagadnienia dotyczące kontroli podatkowej i skarbowej, prawo pracy, umowy handlowe w obrocie gospodarczym, fuzje i podziały spółek, windykacja należności, proces...

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 marca 2014
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 stycznia 2012
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-257 Warszawa

Echa Leśne 27C

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 listopada 2011
Centrum Konferencyjne B&O Navigator

Warszawa

Echa Leśne 27c

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 lipca 2009
Koara Expo

Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Kraków 29 sierpnia 2008
Hotel w Krakowie

Kraków

*

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 30 czerwca 2008
Centrum Konferencyjne KOARA EXPO

04-051 Warszawa

Poligonowa 30

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
brutto
1353 PLN
Cena zawiera:
  • Szkolenie jednodniowe (bez zakwaterowania) Uczestnictwo w szkoleniu Materiały szkoleniowe - Podręcznik Materiały piśmiennicze Obiad w trakcie szkolenia Przerwy kawowe Certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!