O szkoleniu
8h
Kto powinien wziąć udział?
pracownicy działu handlowego
Program szkolenia
Nowa ustawa o prawach konsumenta ( 13 czerwca 2014)– nowe obowiązki sprzedawców i zasady rozpatrywania reklamacji po wprowadzeniu dyrektywy unijnej 2011/83 z 25.10.2011 roku.
1.Wstęp
skrótowe omówienie początków nowoczesnego prawa konsumenckiego.
2."Rękojmia i gwarancja" jako dwa uprawnienia chroniące konsumentów
- różnice, informacje do jakich konsument ma prawo,
odpowiedzialność sprzedawcy (omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja).
3. Pojęcie wady, rodzaje wad. Uprawnienia konsumenta - naprawa, wymiana towaru, żądanie obniżenia ceny, odstąpienie od umowy.
4. Postępowanie w przypadku niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. Odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Terminy przy dochodzeniu roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową. (omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja).
5. Postępowanie w przypadku przedawnienia, niedozwolonych postanowień umownych.
6.Oznaczanie towarów ceną w świetle obowiązujących przepisów prawa oraz inne oznaczenia (omówienie tematu, odpowiedzi na pytania uczestników).
7 .Szczegółowe warunki zawierania i wykonywania umów sprzedaży między przedsiębiorcami a konsumentami.
8. Instytucje i organizacje konsumenckie działające w Polsce: Inspekcja Handlowa, Federacja Konsumentów, Rzecznicy Konsumentów – zakres ich działania
(omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników).
9. Podsumowanie, zebranie najważniejszych wiadomości niezbędnych przy obsłudze konsumenta/klienta.
1.Wstęp
skrótowe omówienie początków nowoczesnego prawa konsumenckiego.
2."Rękojmia i gwarancja" jako dwa uprawnienia chroniące konsumentów
- różnice, informacje do jakich konsument ma prawo,
odpowiedzialność sprzedawcy (omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja).
3. Pojęcie wady, rodzaje wad. Uprawnienia konsumenta - naprawa, wymiana towaru, żądanie obniżenia ceny, odstąpienie od umowy.
4. Postępowanie w przypadku niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. Odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Terminy przy dochodzeniu roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową. (omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja).
5. Postępowanie w przypadku przedawnienia, niedozwolonych postanowień umownych.
6.Oznaczanie towarów ceną w świetle obowiązujących przepisów prawa oraz inne oznaczenia (omówienie tematu, odpowiedzi na pytania uczestników).
7 .Szczegółowe warunki zawierania i wykonywania umów sprzedaży między przedsiębiorcami a konsumentami.
8. Instytucje i organizacje konsumenckie działające w Polsce: Inspekcja Handlowa, Federacja Konsumentów, Rzecznicy Konsumentów – zakres ich działania
(omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników).
9. Podsumowanie, zebranie najważniejszych wiadomości niezbędnych przy obsłudze konsumenta/klienta.
Czas trwania
8h
Prelegenci

Prawnik, specjalista ds. prawa konsumenckiego
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Polkadr
02-220 Szczecin
Monte Cassino 18a
woj. zachodniopomorskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł
250
zł
Cena zawiera:
- materiały, certyfikat
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

POLKADR - Grupa Konsultingowa
70-464 Szczecin
ul.Monte Cassino 37
woj. zachodniopomorskie
Wieloletnia firma firma doradcza działająca w branży HR oraz szkoleń.
Lokalizacja; Szczecin, Warszawa
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szkolenie uzależnione od zebrania się grupy.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
POLKADR - Grupa Konsultingowa
70-464 Szczecin
ul.Monte Cassino 37
Powiadomienia o nowych terminach