Prezentacja wyników i wizualizacja danych AD 2023. Oczekiwania, standardy, narzędzia

O szkoleniu

Liczby nie mówią same za siebie. Ale też nikt nie ma czasu czytać czy słuchać długich opracowań, zwłaszcza podczas spotkań odbywających się zdalnie, kiedy liczne dystraktory utrudniają odbiór prezentacji.

Dlatego, żeby skutecznie przekazać odbiorcom wyniki badań czy analiz, bardziej niż kiedyś potrzebna jest atrakcyjna forma i angażujący sposób komunikacji. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z zabiegami i technikami, które poprawiają atrakcyjność prezentacji, usprawniają proces przekazywania informacji i zwiększają perswazyjność przekazu. Uczestnicy poznają najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki, inspirujące przykłady wizualizacji i najnowsze narzędzia do ich tworzenia.

Uczestnicy dzięki pracy na realnych przykładach i wykonywanym ćwiczeniom będą mieli możliwość udoskonalenia swojego warsztatu i opanowania umiejętności poprawiających jakość tworzonych wizualizacji. Poznają użyteczne narzędzia, nieszablonowe sposoby wizualizacji danych i praktyczne wskazówki usprawniające pracę.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierowane jest zarówno do badaczy jak i marketerów – wszystkich, którzy posługują się w swojej pracy prezentacjami i raportami; do wszystkich, którzy chcą prezentować prościej, ciekawiej i nowocześniej.

Program szkolenia

1. Perspektywa i oczekiwania odbiorcy.
2. Narracja opowieści – pomysł, konstrukcja i wykonanie.
3. Doskonała prezentacja danych – złote zasady i dobre praktyki.
4. Mniej znaczy więcej – odchudzanie slajdów z korzyścią dla przekazu.
5. Praktyczne tips & tricks.
6. Narzędzia do wizualizacji.
7. Nie tylko Power Point. Inne sposoby prezentowania.

Czas trwania

2 dni: 09:00-16:30

Prelegenci

Adam Polasz - Socjolog. Kilkanaście lat w badaniach. Badacz z wykształcenia, zawodu i zamiłowania.

Obecnie w agencji badawczej Difference odpowiada za rozwój innowacyjnych metod i narzędzi badawczych oraz prowadzi nieszablonowe projekty badawcze. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniu do 04.04.2023
1 699
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
  • Ulica i nr: Szarotki 11
  • Kod pocztowy: 02-609
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5262627777

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!