O szkoleniu
Liczby nie mówią same za siebie. Ale też nikt nie ma czasu czytać czy słuchać długich opracowań, zwłaszcza podczas spotkań odbywających się zdalnie, kiedy liczne dystraktory utrudniają odbiór prezentacji.
Dlatego, żeby skutecznie przekazać odbiorcom wyniki badań czy analiz, bardziej niż kiedyś potrzebna jest atrakcyjna forma i angażujący sposób komunikacji.
Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z zabiegami i technikami, które poprawiają atrakcyjność prezentacji, usprawniają proces przekazywania informacji i zwiększają perswazyjność przekazu. Uczestnicy poznają najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki, inspirujące przykłady wizualizacji i najnowsze narzędzia do ich tworzenia.
Uczestnicy dzięki pracy na realnych przykładach i wykonywanym ćwiczeniom będą mieli możliwość udoskonalenia swojego warsztatu i opanowania umiejętności poprawiających jakość tworzonych wizualizacji. Poznają użyteczne narzędzia, nieszablonowe sposoby wizualizacji danych i praktyczne wskazówki usprawniające pracę.
Szkolenie kierowane jest zarówno do badaczy jak i marketerów – wszystkich, którzy posługują się w swojej pracy prezentacjami i raportami; do wszystkich, którzy chcą prezentować prościej, ciekawiej i nowocześniej.
Program szkolenia
1. Perspektywa i oczekiwania odbiorcy.
2. Narracja opowieści – pomysł, konstrukcja i wykonanie.
3. Doskonała prezentacja danych – złote zasady i dobre praktyki.
4. Mniej znaczy więcej – odchudzanie slajdów z korzyścią dla przekazu.
5. Praktyczne tips & tricks.
6. Narzędzia do wizualizacji.
7. Nie tylko Power Point. Inne sposoby prezentowania.
Czas trwania
2 dni: 09:00-16:30
Prelegenci
Adam Polasz - Socjolog. Kilkanaście lat w badaniach. Badacz z wykształcenia, zawodu i zamiłowania.
Obecnie w agencji badawczej Difference odpowiada za rozwój innowacyjnych metod i narzędzi badawczych oraz prowadzi nieszablonowe projekty badawcze. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
- Ulica i nr: Szarotki 11
- Kod pocztowy: 02-609
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262627777
Masz pytania? Napisz do nas
