Szkolenie

Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

O szkoleniu

Wyobraź sobie, że musisz pokazać się publiczności i zaprezentować wyniki swojej pracy. Same o sobie nie opowiedzą i potrzebują Twojego głosu – nieważne czy mówisz do małej, czy dużej grupy.

Widziałeś zapewne wiele – dobrych i… mniej dobrych prezentacji i wystąpień. Ile ich już za Tobą? A na ilu ziewasz? Na ilu grasz w konferencyjne bingo? Z rozpaczą spoglądasz na zegarek? Scrollujesz Pudelka, Facebook i najnowsze metamorfozy Kim Kardiashan? Wymyślasz z nudów najbardziej okrutne sposoby zabicia prelegenta?

A może to ty prezentujesz? Pocisz się z nerwów? Z rozpaczą próbujesz wydobyć z siebie głos, wiedząc, że z suchego i Salomon nie naleje? Zapominasz wykutego na blachę tekstu? Schodzisz z mównicy z uczuciem porażki, obiecując sobie „nigdy więcej”? Albo… zastanawiasz się, dlaczego po jednej prezentacji nikt cię już więcej nie zaprasza?

Jak to jest, że jednym „to się udaje”, innym nie? Łut szczęścia? Przypadek? Charyzma i osobowość? Tacy się urodzili?
Nie do końca - dobre wystąpienie prezentacyjne jest prawdziwą sztuką i można jej się nauczyć. A najbardziej udane „spontaniczne” wystąpienia, to te bardzo przemyślane i starannie przygotowane.

Jeśli chcesz spróbować, ten warsztat jest dla Ciebie.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przewidziane jest dla uczestników, którzy chcą usprawnić swój styl  przekaz prezentacyjny. Dla tych, którzy posługują lub pragną posługiwać się prezentacjami w swojej praktyce zawodowej i chcieliby to robić bardziej interesująco i zapamiętywalnie, oraz z poczuciem wewnętrznego komfortu i panowania nad emocjami.

Program szkolenia

PODCZAS WARSZTATU DOWIESZ SIĘ O:

  • wchodzeniu w cudze buty i tym jaka jest perspektywa i oczekiwania naszego odbiorcy
  • budowaniu narracji i ciekawych opowieściach
  • uśmiechu, śmiechu i dowcipach wujka Jasia
  • jak zrobić napięcie, ale się nie napinać
  • wyginaniu ciała śmiało czyli komunikacji niewerbalnej
  • modalnościach – słuchowcach, wzrokowcach i kinestetykach
  • znaczeniu mimiki, proksemiki, chronemiki i paralinwistyki  - i co to właściwie znaczy
  • odchudzaniu i zabijaniu prezentacji, zanim ona zabije ciebie
  • projektowaniu slajdów, które pomogą a nie przeszkodzą
  • liczbach, które na slajdach zrobią numer
  • jak zaczynać i jak kończyć
  • co trzeba wziąć do domu i pamiętać długie lata 

Czyli, reasumując – o tym jak ciekawie i pewnie zaprezentować to, co na pierwszy rzut oka wcale nie wydaje się zajmujące (albo – co gorsze – fascynuje jedynie prezentującego)

Czas trwania

2 dni, 9:00-17:00

Prelegenci

Cytat

dr Katarzyna Archanowicz-Kudelska

Psycholożka społeczna i ekonomiczna, socjolożka. Jest trenerką warsztatów (absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu), wykładowczynią akademicką – Uniwersytet SWPS, Uniwersytet Jagielloński, Wyższa Szkoła Bankowa i Uniwersytet Warszawski oraz badaczką społeczną i marketingową. Od ponad 10 lat szkoli indywidualnie i grupowo. Prowadzi warsztaty z elementami dramy stosowanej, ukończyła Trening Dramy dla Trenerów i Coachów. Konsultuje i uczy badań jakościowych, badań marketingowych oraz psychologii społecznej. Łączy wiedzę teoretyczną i akademicką oraz solidne doświadczenie biznesowe - pracowała w komercyjnych firmach badawczych: CASE, 4PResearch Mix i GfK Polonia, w ostatniej przez 7 lat kierując zespołem badaczy jakościowych. Ma za sobą ponad 4000 godzin pracy z grupą – warsztatów i treningów, zogniskowanych wywiadów grupowych oraz paneli. Posiada międzynarodowy certyfikat P&G w zakresie prowadzenia grup focusowych przyznawany najlepszym moderatorom. Wykształciła kilku moderatorów FGI i facylitatorów warsztatów.
Jest autorką publikacji i wystąpień konferencyjnych naukowych i branżowych, współautorką książki „Badanie rynku. Jak Zrozumieć konsumenta”. W czasie swojej kariery zawodowej współpracowała z wielkimi korporacjami, małymi firmami, instytucjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Gdzie i kiedy

Online 28 - 29 października 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1590 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zamówieniu szkolenia na min. 30 dni przed terminem jego realizacji
1431 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!