Szkolenie

Proaktywna sprzedaż produktów i usług przez telefon

O szkoleniu

TAK... TAK... TAK... Po naszym szkoleniu będzie to najczęstsze słowo wypowiadane przez Twoich Klientów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.
Dlaczego warto wziąć udział?

CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO

➔ Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,

➔ Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,

➔ Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej:

➔ Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,

➔ Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,

➔ Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów

➔ Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,

➔ Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych

Kto powinien wziąć udział?

Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA:

 

KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

• Budowanie zaufania przez telefon, 

• Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy, 

• Język strat i język korzyści klienta, 

• Kultura rozmowy telefonicznej, 

• Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę? 

• Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią? 

• Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż 

• Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy. 

• Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej. 

• Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży. 

• Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon, 

• Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami, 

• Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić. 

• Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu” – wypracowanie skutecznych reakcji, 

• Technika relacyjna w sprzedaży przez telefon: bądź wprost, daj wybór i przekonaj do wyboru, pozwól powiedzieć „NIE”, bądź spokojny, 

• Finalizacja sprzedaży 

 

JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?

• Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz? 

• Na czym bardzo zależy bramkarzowi? 

• Skuteczne reagowanie na „niechciane śledztwo”, np. „w jakim celu Pani dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?”, itd., itp. 

• Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela? 

• Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami. 

 

WARSZTAT PRAKTYCZNY

• praktyczny warsztat handlowy w praktyce. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej. 

 

Czas trwania

1 dzień, 8h zajęć od 9:00 do 17:00

Prelegenci

Cytat

Trener Grupy Szkoleniowej SOLBERG

Gdzie i kiedy

Poznań 22 lutego 2022
SaleOmega Poznań

Poznań

woj. wielkopolskie

Zapisz się

Szkolenie 1-dniowe
Cena szkolenia zawiera: • pakiet materiałów szkoleniowych, • obiad + przerwy kawowe (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), • certyfikat ukończenia szkolenia, • możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 10.11% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 17.98% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków
ul. Długa 15
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Opłatę za udział w szkoleniu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski: 42 1050 1605 1000 0091 4871 7417 nie później niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, zaznaczając na przelewie nazwę instytucji, imię i nazwisko uczestnika oraz termin I tytuł szkolenia. W przypadku braku opłaty na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, faktura proforma umożliwiająca dokonanie płatności zostanie przesłana Uczestnikowi na adres email w wersji elektronicznej wraz z informacjami organizacyjnymi (5 dni przed terminem szkolenia). W przypadku jednostek budżetowych akceptujemy płatność po szkoleniu. Zgłaszam udział na powyższe szkolenie zgodnie i akceptuję Regulamin szkoleń.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń. Napisz do nas. chętnie Ci pomożemy

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków ul. Długa 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!