O szkoleniu
CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO
➔ Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,
➔ Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,
➔ Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej:
➔ Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,
➔ Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,
➔ Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów
➔ Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,
➔ Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych
Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA:
KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI
• Budowanie zaufania przez telefon,
• Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,
• Język strat i język korzyści klienta,
• Kultura rozmowy telefonicznej,
• Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?
• Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?
• Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż
• Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.
• Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.
• Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży.
• Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,
• Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,
• Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić.
• Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu” – wypracowanie skutecznych reakcji,
• Technika relacyjna w sprzedaży przez telefon: bądź wprost, daj wybór i przekonaj do wyboru, pozwól powiedzieć „NIE”, bądź spokojny,
• Finalizacja sprzedaży
JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?
• Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?
• Na czym bardzo zależy bramkarzowi?
• Skuteczne reagowanie na „niechciane śledztwo”, np. „w jakim celu Pani dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?”, itd., itp.
• Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?
• Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.
WARSZTAT PRAKTYCZNY
• praktyczny warsztat handlowy w praktyce. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.
Czas trwania
Prelegenci

Trener Grupy Szkoleniowej SOLBERG
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Opłatę za udział w szkoleniu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski: 42 1050 1605 1000 0091 4871 7417 nie później niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, zaznaczając na przelewie nazwę instytucji, imię i nazwisko uczestnika oraz termin I tytuł szkolenia. W przypadku braku opłaty na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, faktura proforma umożliwiająca dokonanie płatności zostanie przesłana Uczestnikowi na adres email w wersji elektronicznej wraz z informacjami organizacyjnymi (5 dni przed terminem szkolenia). W przypadku jednostek budżetowych akceptujemy płatność po szkoleniu. Zgłaszam udział na powyższe szkolenie zgodnie i akceptuję Regulamin szkoleń.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
