Szkolenie

Profesjonalna asystentka / sekretarka plus Premium

O szkoleniu

Szkolenie dla sekretarek i asystentek pozwoli nabyć wszystkie umiejętności niezbędne w pracy asystentki, a także zdobyć wiedzę potrzebną do wspomagania przełożonych w procesie zarządzania, komunikowania się ze współpracownikami i klientami.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy pracują lub będą pracowali na stanowisku asystentka - sekretarka jako wysoko wykwalifikowani profesjonaliści.

Program szkolenia

  1. Wstęp do szkolenia asystentka sekretarka.
  2. Profesjonalny sekretariat:
    • funkcje nowoczesnego sekretariatu,
    • kluczowe umiejętności asystentki / sekretarki - wnioski z badań,
    • NOWE TRENDY W BIURACH I BIUROWCACH.
    • WYMAGANIA przełożonych i zasady współpracy:
      • doprecyzowanie zasad współpracy,
      • polityka poufności i prywatności, tajemnica przedsiębiorstwa,
      • przekazywanie i przyjmowanie informacji.
    •  WIZERUNEK firmy a wizerunek asystentki / sekretarki:
      • dlaczego warto i jak budować markę osobistą?
  3. ANALIZA I OPTYMALIZACJA pracy w sekretariatach: strategie usprawnień.
  4. ETYKIETA biznesu w sekretariacie i na stanowisku asystentki:
    • powitania, przedstawianie, tytułowanie,
    • precedencja i miejsca honorowe w biznesie,
    • SZTUKA DYPLOMACJI na co dzień: wobec przełożonego, współpracowników, klientów,
    • przyjmowanie i obsługa gości.
  5. Organizacja zebrań i SPOTKAŃ- zadania sekretarki / asystentki:
    • agenda spotkania,
    • aranżacja i przygotowanie sali spotkań, sali konferencyjnej, gabinetu,
    • współpraca z firmami cateringowymi, innymi asystentkami, recepcją,
    • trudne sytuacje -studium przypadku.
  6. Przygotowanie podróży służbowej przełożonego-najlepsze praktyki:
    • planowanie, przygotowanie, rezerwacje,
    • współpraca z dostawcami,
    • listy kontrolne, agendy (gotowe wzory i szablony),
    • monitorowanie podróży.
  7. KORESPONDENCJA firmowa:
    • zasady i normy w korespondencji papierowej i elektronicznej,
    • przygotowanie dokumentów do podpisu,
    • nowoczesne czcionki, układy graficzne pism,
    • niszczenie dokumentów - o czym muismy pamiętać?
    • RAPORT-jak zebrać dane? jak przygotować?
    • redagujemy notatkę/zaproszenie/odpowiedź na e-mail-ćwiczenia praktyczne.
  8. OCHRONA DANYCH osobowych w sekretariacie:
    • jakie dane osobowe mogą być przetwarzane w sekretariatach i na stanowiskach asystenckich?
    • zasady przetwarzania, klauzule informacyjne,
    • obowiązki wynikające z RODO i prawa pracy.
  9. Profesjonalizm w OBSŁUDZE KLIENTA zewnętrznego i wewnętrznego:
    • czego oczekują od nas nasi klienci?
    • ODPOWIEDZIALNOŚĆ w komunikacji z klientem,
    • zarządzanie informacją w sekretariacie i w pracy asystentki,
    • informacja a interpretacja, fakty i mity,
    • WYMAGAJĄCY klient,
    • "nasi" trudni klienci i sposoby postepowania (scenariusze rozmów).
  10. ROZMOWA TELEFONICZNA- prowadzenie, monitorowanie, standardy:
    • formuła powitania, anonsowanie, łączenie, 
    • księga zwrotów (jęz. polski, angielski)
    • filtrowanie rozmów (3 kroki do ochrony czasu),
    • ochrona prywatności,
    • umawianie spotkań, trudne sytuacje.
  11. Zasady planowania i ORGANIZACJI PRACY w sekretariacie:
    • zarządzanie zadaniami, ustalanie priorytetów, siatka pilności,
    • kalendarze i prowadzenie terminarza,
    • planowanie  i praca wielozadaniowa (sprawdzone narzędzia papierowe i elektorniczne: katalog aplikacji mobinych)
    • obrona planów asystentki/ sekretarki.
  12. Skuteczna WALKA z codziennym  STRESEM;
    • najskuteczniejsze metody na opanowanie stresu, 
    • jak nie przenosić emocji?
    • regeneracja po trudnym dniu w pracy,
    • narzędzia do budowania swojej odporności psychicznej.
  13. Podsumowanie szkolenia dla sekretarek i asystentek. PLANY WDROŻENIOWE.. i co dalej?

**STYLE TREND BOOK:  

  • jak wykorzystać kolor w budowaniu wizerunku?
  • inspiracje modowe-skąd czerpać pomysły?
  • jak kreować indywidualny styl?
  • elementy dobrze skomponowanej garderoby,
  • przykłady biznesowych stylizacji,
  • smart shopping.

Czas trwania

2 dni (16 godzin szkoleniowych)

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 listopada 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 listopada 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 - 21 października 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 - 19 sierpnia 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
990 PLN
Cena zawiera:
  • 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja,) serwis kawowy premium
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!