Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalna-asystentka--sekretarka-plus-premium-41103-id44

Informacje o szkoleniu

  • Profesjonalna asystentka / sekretarka plus Premium


    ID szkolenia: 41103
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Administracja Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni (16 godzin szkoleniowych)
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie dla sekretarek i asystentek pozwoli nabyć wszystkie umiejętności niezbędne w pracy asystentki, a także zdobyć wiedzę potrzebną do wspomagania przełożonych w procesie zarządzania, komunikowania się ze współpracownikami i klientami.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy pracują lub będą pracowali na stanowisku asystentka - sekretarka jako wysoko wykwalifikowani profesjonaliści.

Program szkolenia:

  1. Wstęp do szkolenia asystentka sekretarka.
  2. Profesjonalny sekretariat:
    • funkcje nowoczesnego sekretariatu,
    • kluczowe umiejętności asystentki / sekretarki - wnioski z badań,
    • NOWE TRENDY W BIURACH I BIUROWCACH.
    • WYMAGANIA przełożonych i zasady współpracy:
      • doprecyzowanie zasad współpracy,
      • polityka poufności i prywatności, tajemnica przedsiębiorstwa,
      • przekazywanie i przyjmowanie informacji.
    •  WIZERUNEK firmy a wizerunek asystentki / sekretarki:
      • dlaczego warto i jak budować markę osobistą?
  3. ANALIZA I OPTYMALIZACJA pracy w sekretariatach: strategie usprawnień.
  4. ETYKIETA biznesu w sekretariacie i na stanowisku asystentki:
    • powitania, przedstawianie, tytułowanie,
    • precedencja i miejsca honorowe w biznesie,
    • SZTUKA DYPLOMACJI na co dzień: wobec przełożonego, współpracowników, klientów,
    • przyjmowanie i obsługa gości.
  5. Organizacja zebrań i SPOTKAŃ- zadania sekretarki / asystentki:
    • agenda spotkania,
    • aranżacja i przygotowanie sali spotkań, sali konferencyjnej, gabinetu,
    • współpraca z firmami cateringowymi, innymi asystentkami, recepcją,
    • trudne sytuacje -studium przypadku.
  6. Przygotowanie podróży służbowej przełożonego-najlepsze praktyki:
    • planowanie, przygotowanie, rezerwacje,
    • współpraca z dostawcami,
    • listy kontrolne, agendy (gotowe wzory i szablony),
    • monitorowanie podróży.
  7. KORESPONDENCJA firmowa:
    • zasady i normy w korespondencji papierowej i elektronicznej,
    • przygotowanie dokumentów do podpisu,
    • nowoczesne czcionki, układy graficzne pism,
    • niszczenie dokumentów - o czym muismy pamiętać?
    • RAPORT-jak zebrać dane? jak przygotować?
    • redagujemy notatkę/zaproszenie/odpowiedź na e-mail-ćwiczenia praktyczne.
  8. OCHRONA DANYCH osobowych w sekretariacie:
    • jakie dane osobowe mogą być przetwarzane w sekretariatach i na stanowiskach asystenckich?
    • zasady przetwarzania, klauzule informacyjne,
    • obowiązki wynikające z RODO i prawa pracy.
  9. Profesjonalizm w OBSŁUDZE KLIENTA zewnętrznego i wewnętrznego:
    • czego oczekują od nas nasi klienci?
    • ODPOWIEDZIALNOŚĆ w komunikacji z klientem,
    • zarządzanie informacją w sekretariacie i w pracy asystentki,
    • informacja a interpretacja, fakty i mity,
    • WYMAGAJĄCY klient,
    • "nasi" trudni klienci i sposoby postepowania (scenariusze rozmów).
  10. ROZMOWA TELEFONICZNA- prowadzenie, monitorowanie, standardy:
    • formuła powitania, anonsowanie, łączenie, 
    • księga zwrotów (jęz. polski, angielski)
    • filtrowanie rozmów (3 kroki do ochrony czasu),
    • ochrona prywatności,
    • umawianie spotkań, trudne sytuacje.
  11. Zasady planowania i ORGANIZACJI PRACY w sekretariacie:
    • zarządzanie zadaniami, ustalanie priorytetów, siatka pilności,
    • kalendarze i prowadzenie terminarza,
    • planowanie  i praca wielozadaniowa (sprawdzone narzędzia papierowe i elektorniczne: katalog aplikacji mobinych)
    • obrona planów asystentki/ sekretarki.
  12. Skuteczna WALKA z codziennym  STRESEM;
    • najskuteczniejsze metody na opanowanie stresu, 
    • jak nie przenosić emocji?
    • regeneracja po trudnym dniu w pracy,
    • narzędzia do budowania swojej odporności psychicznej.
  13. Podsumowanie szkolenia dla sekretarek i asystentek. PLANY WDROŻENIOWE.. i co dalej?

**STYLE TREND BOOK:  

  • jak wykorzystać kolor w budowaniu wizerunku?
  • inspiracje modowe-skąd czerpać pomysły?
  • jak kreować indywidualny styl?
  • elementy dobrze skomponowanej garderoby,
  • przykłady biznesowych stylizacji,
  • smart shopping.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 990 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja,) serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Profesjonalna asystentka / sekretarka plus Premium