Szkolenie
PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM (SZKOLENIE 4-DNIOWE)
O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1891,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1851,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 9.11.2013 r.
Cel szkolenia
Pogłębienie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji zawodowych i interpersonalnych niezbędnych w pracy na stanowisku sekretarki i asystenta, a więc min:
doskonalenie umiejętności komunikowania się z szefem oraz klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi podczas kontaktów osobistych i przez telefon;
zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad kreowania profesjonalnego wyglądu w miejscu pracy oraz wykonania profesjonalnego makijażu;
doskonalenie umiejętności psychospołecznych podnoszących jakość pracy .
zapoznanie z systemami kancelaryjnymi, sposobami rejestracji, klasyfikacji pism i informacji oraz pełnym trybem postępowania z informacją, jej zbieraniem, przetwarzaniem, przekazywaniem i archiwizowaniem.
poznanie/usprawnieni zasad prowadzenia korespondencji - sporządzania dokumentów na komputerze i redagowania pism służbowych, wykorzystania środków technicznych do zwiększenia efektywności pracy
poszerzenie wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie przygotowywania podróży służbowych szefa i postępowania podczas jego nieobecności.
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1891,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1851,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 9.11.2013 r.
Cel szkolenia
Pogłębienie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji zawodowych i interpersonalnych niezbędnych w pracy na stanowisku sekretarki i asystenta, a więc min:
doskonalenie umiejętności komunikowania się z szefem oraz klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi podczas kontaktów osobistych i przez telefon;
zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad kreowania profesjonalnego wyglądu w miejscu pracy oraz wykonania profesjonalnego makijażu;
doskonalenie umiejętności psychospołecznych podnoszących jakość pracy .
zapoznanie z systemami kancelaryjnymi, sposobami rejestracji, klasyfikacji pism i informacji oraz pełnym trybem postępowania z informacją, jej zbieraniem, przetwarzaniem, przekazywaniem i archiwizowaniem.
poznanie/usprawnieni zasad prowadzenia korespondencji - sporządzania dokumentów na komputerze i redagowania pism służbowych, wykorzystania środków technicznych do zwiększenia efektywności pracy
poszerzenie wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie przygotowywania podróży służbowych szefa i postępowania podczas jego nieobecności.
Kto powinien wziąć udział?
Pracowników sekretariatów, asystentów dyrektorów zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej.
Program szkolenia
CZĘŚĆ I - WARSZTATY Z UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH
1. Wpływ kultury osobistej asystentki / asystenta dyrektora na tworzenie wizerunku firmy
sposoby podniesienia skuteczności w budowaniu wizerunku organizacji i jego wpływ na budowanierelacji z otoczeniem przedsiębiorstwa,
sekretariat jakoczęść biura, sprawność działania sekretariatu,
obowiązki asystentki-sekretarki,
funkcje sekretariatu.
2. Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem
rozwijanie precyzji w komunikacji
techniki poprawiające porozumiewanie się
bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
kontrola emocji
zjawisko „przeniesienia" i „indukowania agresji",
sztuka wywierania wpływu na klienta wewnętrznego i zewnętrznego poprzez perswazję," podążanie za", paradoks i inne techniki,
rozwiązywanie sytuacji konfliktowych,
usuwanie obiekcji i zastrzeżeń klienta,
standardowe i niestandardowe techniki rozwiązywania konfliktów,
mowa ciała i jej wpływ na budowanie prawidłowych relacji.
3. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa,
obsługa klienta przez telefon,
trudne procedury w obsłudze interesantów przez telefon,
emocje okazywane podczas rozmów przychodzących oraz ich wpływ na decyzję klienta,
szybkie metody przynoszące relaks w miejscu pracy.
CZĘŚĆ II - WARSZTATY Z WIZAŻYSTKĄ
1. Autoprezentacja
rola stroju w życiu zawodowym
sekrety profesjonalnej prezentacji,
wizerunek w biznesie
pozytywne oddziaływanie na otoczenie
2. Stylizacja
dobór fryzury, ubioru do typu urody, sylwetki
kolorystyka ubioru i jej wpływ na otoczenie
3. Profesjonalny makijaż
pokaz makijażu - techniki wykonywania makijażu, korekcja twarzy
konsultacje indywidualne - wizaż, wykonanie makijażu
CZĘŚĆ III - WARSZTATY ZE SPECJALISTĄ PRACY BIUROWEJ I ORGANIZACJI SEKRETARIATU
1. Organizacja pracy w kancelarii i sekretariacie
znaczenie i zasady pracy biurowej, specyfika pracy
obieg dokumentacji w firmie
instrukcja kancelaryjna , systemy kancelaryjne
rodzaje współczesnej dokumentacji biurowej
przyjmowanie dokumentów wpływających do firmy
nadawanie dokumentów wychodzących z firmy
sposób prowadzenia dziennika korespondencji
segregowanie dokumentacji firmy i jej rozdzielanie wg przeznaczenia
sposoby zabezpieczania i przechowywania dokumentacji
terminarz- plan pracy szefa, współpraca z szefem
organizowanie czasu pracy
2. Zasady komunikacji pisemnej
pisma zewnętrzne i wewnętrzne,
elementy składowe treści pisma (wprowadzenie, przedstawienie problemu, uzasadnienie, wnioski) w zależności od rodzaju korespondencji,
budowa tekstu reklamowego,
metody redagowania pism (indukcyjna i dedukcyjna),
wymogi stylu pism,
skróty w korespondencji,
zasady dzielenia wyrazów w korespondencji, znaki interpunkcyjne i symbole,
sposoby wyróżniania elementów pisma, numeracja wielostopniowa i dziesiętna,
kształtowanie public relations w korespondencji, zasady edycji tekstu,
układy graficzne pism (blokowy i a linea); zasady ich sporządzania na komputerze,
sporządzanie pism na blankietach korespondencyjnych, papierze bez nadruku, pisma z tytułem, formularze (rejestry telefonów)- rozmieszczenie elementów pisma w edytorze Word,
wykorzystanie edytora do sporządzenia korespondencji (szablony i wzorce, własne szablony, marginesy, układ strony, nagłówek i stopka, wcięcia i odstępy, podziały wierszy, operacje na czcionkach),
użycie tabulatora, tabeli i wcięcia w zależności od rodzaju pisma,
korespondencja seryjna w adresowaniu kopert, etykiet i nagłówków pism, tworzenie i korzystanie z adresowych baz danych odbiorców,
paginacja stron.
3. Przygotowanie podróży służbowej szefa
uzgodnienie programu i umówienie rozmówców na określony termin w określonym miejscu,
przygotowanie odpowiednich dokumentów, materiałów, informacji,
ustalenie sposobu kontaktowania się z szefem,
przygotowanie informacji lub relacji z ważniejszych wydarzeń podczas jego nieobecności,
wypełnienie druku i rozliczanie delegacji służbowej, jeśli firma jest mała.
4. Archiwizacja dokumentów
Podział na grupy dokumentów archiwalnych:
podstawowe oznaczenia dokumentów archiwalnych,
przekazanie akt do archiwum,
spis zdawczo - odbiorczy,
spis dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę,
sposoby zabezpieczania i przechowywania dokumentacj,
zasady archiwizowania dokumentów,
ustawowe okresy przechowywania danych.
1. Wpływ kultury osobistej asystentki / asystenta dyrektora na tworzenie wizerunku firmy
sposoby podniesienia skuteczności w budowaniu wizerunku organizacji i jego wpływ na budowanierelacji z otoczeniem przedsiębiorstwa,
sekretariat jakoczęść biura, sprawność działania sekretariatu,
obowiązki asystentki-sekretarki,
funkcje sekretariatu.
2. Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem
rozwijanie precyzji w komunikacji
techniki poprawiające porozumiewanie się
bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
kontrola emocji
zjawisko „przeniesienia" i „indukowania agresji",
sztuka wywierania wpływu na klienta wewnętrznego i zewnętrznego poprzez perswazję," podążanie za", paradoks i inne techniki,
rozwiązywanie sytuacji konfliktowych,
usuwanie obiekcji i zastrzeżeń klienta,
standardowe i niestandardowe techniki rozwiązywania konfliktów,
mowa ciała i jej wpływ na budowanie prawidłowych relacji.
3. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa,
obsługa klienta przez telefon,
trudne procedury w obsłudze interesantów przez telefon,
emocje okazywane podczas rozmów przychodzących oraz ich wpływ na decyzję klienta,
szybkie metody przynoszące relaks w miejscu pracy.
CZĘŚĆ II - WARSZTATY Z WIZAŻYSTKĄ
1. Autoprezentacja
rola stroju w życiu zawodowym
sekrety profesjonalnej prezentacji,
wizerunek w biznesie
pozytywne oddziaływanie na otoczenie
2. Stylizacja
dobór fryzury, ubioru do typu urody, sylwetki
kolorystyka ubioru i jej wpływ na otoczenie
3. Profesjonalny makijaż
pokaz makijażu - techniki wykonywania makijażu, korekcja twarzy
konsultacje indywidualne - wizaż, wykonanie makijażu
CZĘŚĆ III - WARSZTATY ZE SPECJALISTĄ PRACY BIUROWEJ I ORGANIZACJI SEKRETARIATU
1. Organizacja pracy w kancelarii i sekretariacie
znaczenie i zasady pracy biurowej, specyfika pracy
obieg dokumentacji w firmie
instrukcja kancelaryjna , systemy kancelaryjne
rodzaje współczesnej dokumentacji biurowej
przyjmowanie dokumentów wpływających do firmy
nadawanie dokumentów wychodzących z firmy
sposób prowadzenia dziennika korespondencji
segregowanie dokumentacji firmy i jej rozdzielanie wg przeznaczenia
sposoby zabezpieczania i przechowywania dokumentacji
terminarz- plan pracy szefa, współpraca z szefem
organizowanie czasu pracy
2. Zasady komunikacji pisemnej
pisma zewnętrzne i wewnętrzne,
elementy składowe treści pisma (wprowadzenie, przedstawienie problemu, uzasadnienie, wnioski) w zależności od rodzaju korespondencji,
budowa tekstu reklamowego,
metody redagowania pism (indukcyjna i dedukcyjna),
wymogi stylu pism,
skróty w korespondencji,
zasady dzielenia wyrazów w korespondencji, znaki interpunkcyjne i symbole,
sposoby wyróżniania elementów pisma, numeracja wielostopniowa i dziesiętna,
kształtowanie public relations w korespondencji, zasady edycji tekstu,
układy graficzne pism (blokowy i a linea); zasady ich sporządzania na komputerze,
sporządzanie pism na blankietach korespondencyjnych, papierze bez nadruku, pisma z tytułem, formularze (rejestry telefonów)- rozmieszczenie elementów pisma w edytorze Word,
wykorzystanie edytora do sporządzenia korespondencji (szablony i wzorce, własne szablony, marginesy, układ strony, nagłówek i stopka, wcięcia i odstępy, podziały wierszy, operacje na czcionkach),
użycie tabulatora, tabeli i wcięcia w zależności od rodzaju pisma,
korespondencja seryjna w adresowaniu kopert, etykiet i nagłówków pism, tworzenie i korzystanie z adresowych baz danych odbiorców,
paginacja stron.
3. Przygotowanie podróży służbowej szefa
uzgodnienie programu i umówienie rozmówców na określony termin w określonym miejscu,
przygotowanie odpowiednich dokumentów, materiałów, informacji,
ustalenie sposobu kontaktowania się z szefem,
przygotowanie informacji lub relacji z ważniejszych wydarzeń podczas jego nieobecności,
wypełnienie druku i rozliczanie delegacji służbowej, jeśli firma jest mała.
4. Archiwizacja dokumentów
Podział na grupy dokumentów archiwalnych:
podstawowe oznaczenia dokumentów archiwalnych,
przekazanie akt do archiwum,
spis zdawczo - odbiorczy,
spis dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę,
sposoby zabezpieczania i przechowywania dokumentacj,
zasady archiwizowania dokumentów,
ustawowe okresy przechowywania danych.
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci


CZĘŚĆ I - Psycholog, doświadczony trener umiejętności psychospołecznych z certyfikatem NLP, rektor Wyższej Szkoły Ekonomicznej, stały współpracownik CSB, wysoko ceniony przez uczestników szkoleń.
CZĘŚĆ II - Praktyk, profesjonalna wizażystka z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca stylizacji i wizażu, koordynator i trener wizażystek w MAX FACTOR.
CZĘŚĆ III - Doświadczony wykładowca, praktyk, specjalista z zakresu korespondencji biurowej i dokumentacji kancelaryjnej, organizacji pracy biura i sekretariatu
CZĘŚĆ II - Praktyk, profesjonalna wizażystka z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca stylizacji i wizażu, koordynator i trener wizażystek w MAX FACTOR.
CZĘŚĆ III - Doświadczony wykładowca, praktyk, specjalista z zakresu korespondencji biurowej i dokumentacji kancelaryjnej, organizacji pracy biura i sekretariatu
Weź udział
Cena 1
z
1990
PLN
Cena zawiera:
- Cena obejmuje: Pobyt: od 8.12.2013 r. (kolacja) do 12.12.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 400 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90