Szkolenie: Profesjonalna asystentka, profesjonalny asystent - budowanie wizerunku własnego i całej organizacji

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalna-asystentka-profesjonalny-asystent-budowanie-wizerunku-wlasnego-i-calej-organizacji-71631

Informacje o szkoleniu

  • Profesjonalna asystentka, profesjonalny asystent - budowanie wizerunku własnego i całej organizacji


    ID szkolenia: 71631
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Administracja Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Centrum szkoleniowe w centrum miasta
    Centrum miasta
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 25.02.2020
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00-17:00
  • Organizator szkolenia:

    J.G. Training
    Olesińska 21
    02-548 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
J.G. Training
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Sprawnie działające biuro to często fundament sprawnie działającej organizacji czy instytucji. Asystentki biura są niejednokrotnie osobami, które jako piewrsze mają kontakt z klientem czy kontrahentem firmy.

Osoba na tym stanowisku powinna zatem wyróżniać się przede wszystkim zorganizowaniem, klarownym i spokojnym sposobem komunikacji, opanowaniem i umiejętnością myślenia „w przód”, umiejętnością podejmowania decyzji. Ponadto to od jej umiejętności budowania profesjonalnego wizerunku często zależy wizerunek całej firmy / organizacji / instytucji. Można więc powiedzieć, że asystentka jest wizytówką swojego szefa, swojego biura, a także całej firmy.

Proponujemy Państwu szkolenie, którego celem jest nabycie i wzmocnienie umiejętności i kompetencji na stanowisku asystentki / asystenta biura.

Cele szkolenia:
- trening umiejętności,
- poznanie technik skutecznej organizacji biura,
- zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku,
- uświadomienie roli asystentki w kontekście wizerunku organizacji,
- wzmocnienie poczucia pewności siebie.

Na szkoleniu przekażemy wiedzę na temat:
- standardów związanych z pełnieniem roli asystentki,
- znaczenia profesjonalnego wizerunku na stanowisku asystentki,
- zasad komunikacji z klientami, współpracownikami oraz z przełożonymi,
- zasad efektywnej organizacji pracy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:
- weryfikacji własnych mocnych i słabych stron,
- radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- zarządzania zadaniami,
- ustalania priorytetów zawodowych,
- szybkiego podejmowania decyzji.

Metody szkoleniowe:
- zasada 80/20 (zajęcia praktyczne / zajęcia teoretyczne),
- ćwiczenia praktyczne,
- wykład z prezentacją multimedialną,
- rozmowa moderowana/ dyskusja,
- warsztaty w grupach,
- odgrywanie scenek i symulacje.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie kierujemy do osób pełniących obowiązki asystentów, sekretarek, recepcjonistów, zarówno w przedsiębiorstwach jak i w instytucjach i urzędach publicznych, a także do osób, które przygotowują się do podjęcia pracy na tych stanowiskach.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do warsztatu.

2. Profesjonalna recepcja / sekretariat:

• wymagane kompetencje na stanowisku asystentki,
• kluczowe zadania i obowiązki asystentki.

3. Etykieta i savoir-vivre na stanowisku asystentki:

• zasady precedencji, czyli kto i kiedy ma pierwszeństwo,
• zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• profesjonalne prowadzenie korespondencji e-mailowej i listownej,
• wręczanie i przyjmowanie wizytówek,
• organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
• mowa ciała podczas spotkań.

4. Organizacja pracy własnej a życie biura:

• kluczowe zasady ustalania priorytetów,
• jak zarządzać jednocześnie kalendarzem własnym i kalendarzem przełożonego,
• jak układać cele krótko i długoterminowe,
• jak nie ulegać presji otoczenia zawodowego,
• jak komunikować się z przełożonymi, współpracownikami i klientami,
• jak przekazywać informacje – różnica między przekazywaniem informacji a interpretacją,
• najważniejsze cechy na stanowisku asystentki oraz jak je rozwijać,
• trudne sytuacje i jak sobie z nimi radzić.

5. Profesjonalny wizerunek asystentki:

• zasady dress code,
• psychologia koloru w biznesie, wpływ koloru garderoby biznesowej na wygląd i odbiór pracownika,
• wizerunek a stanowisko w pracy – garderoba biznesowa,
• zasady autoprezentacji na stanowisku sekretarki – rola mowy ciała, tonu oraz doboru słów w kontekście budowania wizerunku profesjonalnego pracownika.

6. Podsumowanie szkolenia. Wnioski uczestników, opracowanie indywidualnego planu działania.

Informacje o prelegentach:

Menedżer z 20 letnim doświadczeniem, coach z międzynarodową akredytacją ICF, trener biznesu, wykładowca akademicki.

Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w public relations i marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Projekty szkoleniowe prowadziła dla takich firm i instytucji jak:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Delphi Poland S.A., CEMEX Polska, DANWOOD S.A.,HORTEX Holding S.A., BONDUELLE Polska Sp. z o.o., MAXON, Dolcan, Prestige PM Sp. z o.o., EGB Firma Doradczo-Konsultingowa, Grupa PRK & ADS, Ministerstwo Środowiska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o. dla wielu innych.

Wydarzenia towarzyszące:

Transport i spedycja międzynarodowa - umowy, ubezpieczenia, konwencja CMR

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 590,00 zł + 23% VAT - cena za 1 os.

Cena zawiera:

wykłady, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na górze strony.

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Wydarzenie: Profesjonalna asystentka, profesjonalny asystent - budowanie wizerunku własnego i całej organizacji