Szkolenie

Profesjonalna asystentka, profesjonalny asystent - budowanie wizerunku własnego i całej organizacji

O szkoleniu

Sprawnie działające biuro to często fundament sprawnie działającej organizacji czy instytucji. Asystentki biura są niejednokrotnie osobami, które jako piewrsze mają kontakt z klientem czy kontrahentem firmy.

Osoba na tym stanowisku powinna zatem wyróżniać się przede wszystkim zorganizowaniem, klarownym i spokojnym sposobem komunikacji, opanowaniem i umiejętnością myślenia „w przód”, umiejętnością podejmowania decyzji. Ponadto to od jej umiejętności budowania profesjonalnego wizerunku często zależy wizerunek całej firmy / organizacji / instytucji. Można więc powiedzieć, że asystentka jest wizytówką swojego szefa, swojego biura, a także całej firmy.

Proponujemy Państwu szkolenie, którego celem jest nabycie i wzmocnienie umiejętności i kompetencji na stanowisku asystentki / asystenta biura.

Cele szkolenia:
- trening umiejętności,
- poznanie technik skutecznej organizacji biura,
- zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku,
- uświadomienie roli asystentki w kontekście wizerunku organizacji,
- wzmocnienie poczucia pewności siebie.

Na szkoleniu przekażemy wiedzę na temat:
- standardów związanych z pełnieniem roli asystentki,
- znaczenia profesjonalnego wizerunku na stanowisku asystentki,
- zasad komunikacji z klientami, współpracownikami oraz z przełożonymi,
- zasad efektywnej organizacji pracy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:
- weryfikacji własnych mocnych i słabych stron,
- radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- zarządzania zadaniami,
- ustalania priorytetów zawodowych,
- szybkiego podejmowania decyzji.

Metody szkoleniowe:
- zasada 80/20 (zajęcia praktyczne / zajęcia teoretyczne),
- ćwiczenia praktyczne,
- wykład z prezentacją multimedialną,
- rozmowa moderowana/ dyskusja,
- warsztaty w grupach,
- odgrywanie scenek i symulacje.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie kierujemy do osób pełniących obowiązki asystentów, sekretarek, recepcjonistów, zarówno w przedsiębiorstwach jak i w instytucjach i urzędach publicznych, a także do osób, które przygotowują się do podjęcia pracy na tych stanowiskach.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do warsztatu.

2. Profesjonalna recepcja / sekretariat:

• wymagane kompetencje na stanowisku asystentki,
• kluczowe zadania i obowiązki asystentki.

3. Etykieta i savoir-vivre na stanowisku asystentki:

• zasady precedencji, czyli kto i kiedy ma pierwszeństwo,
• zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• profesjonalne prowadzenie korespondencji e-mailowej i listownej,
• wręczanie i przyjmowanie wizytówek,
• organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
• mowa ciała podczas spotkań.

4. Organizacja pracy własnej a życie biura:

• kluczowe zasady ustalania priorytetów,
• jak zarządzać jednocześnie kalendarzem własnym i kalendarzem przełożonego,
• jak układać cele krótko i długoterminowe,
• jak nie ulegać presji otoczenia zawodowego,
• jak komunikować się z przełożonymi, współpracownikami i klientami,
• jak przekazywać informacje – różnica między przekazywaniem informacji a interpretacją,
• najważniejsze cechy na stanowisku asystentki oraz jak je rozwijać,
• trudne sytuacje i jak sobie z nimi radzić.

5. Profesjonalny wizerunek asystentki:

• zasady dress code,
• psychologia koloru w biznesie, wpływ koloru garderoby biznesowej na wygląd i odbiór pracownika,
• wizerunek a stanowisko w pracy – garderoba biznesowa,
• zasady autoprezentacji na stanowisku sekretarki – rola mowy ciała, tonu oraz doboru słów w kontekście budowania wizerunku profesjonalnego pracownika.

6. Podsumowanie szkolenia. Wnioski uczestników, opracowanie indywidualnego planu działania.

Prelegenci

Cytat
Menedżer z 20 letnim doświadczeniem, coach z międzynarodową akredytacją ICF, trener biznesu, wykładowca akademicki.

Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w public relations i marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak: komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Projekty szkoleniowe prowadziła dla takich firm i instytucji jak:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Delphi Poland S.A., CEMEX Polska, DANWOOD S.A.,HORTEX Holding S.A., BONDUELLE Polska Sp. z o.o., MAXON, Dolcan, Prestige PM Sp. z o.o., EGB Firma Doradczo-Konsultingowa, Grupa PRK & ADS, Ministerstwo Środowiska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o. dla wielu innych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 lutego 2020
Centrum szkoleniowe w centrum miasta

Warszawa

Centrum miasta

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
cena za 1 os.
590 PLN
Cena zawiera:
  • wykłady, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na górze strony.

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!