Szkolenie: Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach jej kontrahentów i nabywców. Warsztaty praktyczne.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalna-obsluga-klienta--jak-dzieki-nowym-standardom-zbudowac-i-utrzymac-wizerunek-firmy-w-oczach-jej-kontrahentow-i-nabywcow-warsztaty-praktyczne-53749-id1095

Informacje o szkoleniu

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach jej kontrahentów i nabywców. Warsztaty praktyczne.

Informacje organizacyjne:
-czas trwania szkolenia - 2 dni (16h);
-w każdym dniu szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz lunch;
-każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia;
-Zespół Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych oferuje także kompleksową pomoc dla Uczestników szkolenia w zakresie rezerwacji noclegów w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest udoskonalenie wśród uczestników następujących umiejętności:
-skuteczniej sprzedaży i obsługi Klientów
-właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z Klientami
-umiejętnego stosowania wszystkich elementów rozmowy sprzedażowej
-trafnego kształtowania swojego wyglądu i zachowań niewerbalnych
-dostosowywania sposobów obsługi do typu Klienta
-właściwego reagowania na reklamacje i dawanie sobie rady z wymagającym Klientem
Zaletą organizowanych przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST szkoleń w formie otwartej jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych firm i instytucji realizujących podobne projekty w bliskim dla uczestników środowisku. Szkolenia otwarte to szansa, by spojrzeć na własny styl pracy z odmiennej perspektywy, by doskonalić się przez pryzmat osób pracujących w innych organizacjach.
Aby zadbać o najwyższą efektywność naszych szkoleń, grupy liczą maksymalnie do 16 osób.

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa:
Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedażySzkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego w punktach sprzedaży.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu otwartym organizowanym przez IIST?
kompetentny wykładowca - praktyk;
ciekawa forma prowadzenia zajęć;
możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji po szkoleniu;
udział w szkoleniach otwartych to dużo więcej niż poddanie się procesowi szkoleniowemu - to niepowtarzalna możliwość wymiany doświadczeń z ciekawymi, nierzadko inspirującymi ludźmi a także asumpt do nawiązania nowych, owocnych kontaktów zawodowych.

Program szkolenia:

Program szkolenia:
Główną zasadą Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST jest zrozumienie i audyt potrzeb szkoleniowych Uczestników naszych warsztatów. Przed każdym szkoleniem otwartym kontaktujemy się z Państwem aby poznać Państwa oczekiwania i dotychczasowe doświadczenia w zakresie obejmującym program zajęć. Z tego względu zależy nam na tym, by przedstawiony przez nas poniżej program szkolenia traktowali Państwo jedynie poglądowo i informacyjnie. Na podstawie zebranych od Uczestników informacji każdy program szkolenia otwartego zostaje zmodyfikowany aby szkolenie było dla Państwa jak najbardziej efektywne oraz spełniło Państwa oczekiwania.

I.Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
II.Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
III.Każdy z nas jest klientem.
IV.Oczekiwania klientów.
V. Proces obsługi klienta.
1.Badanie potrzeb klientów.
2.Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.
3.Rozwiewanie obiekcji klienta.
VI.Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
VII.Typy klientów.
VIII.Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
IX.Praca z klientem wymagającym.
X.Kontakt z klientem.
1.Zadawanie pytań.
2.Parafraza.
3.Budowanie kontaktu z klientem.
4.Pierwsze wrażenie.5.Udzielanie informacji klientowi.
XI.Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
XII.Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.

Metody pracy:
Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia to przede wszystkim aktywny warsztat pozwalający na zdobycie praktycznych umiejętności, case study oraz elementy wykładu. Dzięki takiej formie dodatkowo wzbogaconej o pracę indywidualną i w małych grupach przekazujemy uczestnikom wiedzę pozwalającą na kompetentą realizację zadań, z którymi spotykają się w swojej pracy zawodowej.
Szkolenie zostało zaprojektowane w ramach programu partnerskiego Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER & Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST.

Zasady uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa: 1390zł netto (+ 23% Vat)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Miedzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST należy wypełnić formularz zgłoszenia a następnie po jego uzupełnieniu odesłać faksem (61 666 15 66) lub mailem ( biuro@iist.pl)
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu oraz przekazać pozostałe informacje organizacyjne.

Kontakt:
Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych
ul. Grottgera 16/1
60-758 Poznań
tel.(061) 307 01 49
fax. (061) 666 15 66
e-mail biuro@iist.pl
www.iist.pl

Informacje o prelegentach:

Wykładowcy:
Zespół Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST to nasza największa wartość. Jako eksperci traktujemy nasze cele bardzo poważnie i dokładamy wszelkich starań, aby je realizować na najwyższym poziomie. Dysponujemy międzynarodową kadrą wybitnych specjalistów, trenerów biznesu, prawników, inżynierów i techników, którzy pozostając do Państwa dyspozycji pracują z pasją i pełnym zaangażowaniem wykorzystując światowe standardy i rozwiązania.

Dedykowany trener:
Ekspert Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST, specjalizuje się w coachingu, treningach menedżerskich oraz rozwijaniu kompetencji negocjacyjnych. Z powodzeniem łączy bogate doświadczenie zawodowe związane z Corporate Human Resources oraz osiąga sukcesy w opracowywaniu i realizacji szkoleń dostosowanych do specyficznych potrzeb danej grupy odbiorców. Współpracuje z korporacjami mającymi szeroki zasięg działania oraz ogromny udział w rynku (przedsiębiorstwa globalne i krajowe). Tak intensywna realizacja projektów pomaga mu idealnie wykorzystywać praktyczną wiedzę i skutecznie przekazywać ją podczas programów szkoleniowych. Jego specjalnością są szkolenia coachingowe, programy związane z zarządzaniem i przywództwem, zarządzaniem wydajnością, negocjacjami biznesowymi, rekrutacją umiejętności społecznych i stylami radzenia sobie ze stresem.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 - zł netto

Cena zawiera:

-w każdym dniu szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz lunch; -każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia;

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Miedzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST należy wypełnić formularz zgłoszenia a następnie po jego uzupełnieniu odesłać faksem (61 666 15 66) lub mailem ( biuro@iist.pl)
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu oraz przekazać pozostałe informacje organizacyjne.

Szkolenie, kurs: Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach jej kontrahentów i nabywców. Warsztaty praktyczne.