Szkolenie

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:
* poszerzenie umiejętności w zakresie radzenia sobie z różnymi typami klienta i w trudnych sytuacjach
* przybliżenie podstawowych zasad obsługi Klienta
* zwrócenie uwagi na powiązanie zadań w zakresie obsługi Klienta z celami firmy
* wskazanie typologii klienta w celu poprawy komunikacji z Klientem
* poszerzenie umiejętności w zakresie radzenia sobie z różnymi typami klienta i w trudnych sytuacjach
* zaznajomienie z zasadami obsługi Klienta przez telefon
Kto powinien wziąć udział?
Warsztaty adresujemy do:
* pracowników działów obsługi Klienta
* handlowców, doradców, konsultantów
* wszystkich mających kontakt z Klientem i zainteresowanych tematyką warsztatów

Program szkolenia

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
* Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia.
* Burze mózgów
* Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study,
* wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
* Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
* Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
* Testy i trening umiejętności

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.


Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
REGUŁY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
- firma ukierunkowana na Klienta
- rola obsługi Klienta w działalności przedsiębiorstwa
- jak organizować sprawną obsługę Klienta?
- wymagania rynku konkurencji a skuteczna obsługa Klienta

CECHY I UMIEJĘTNOŚCI PROFESJONALNEGO PRACOWNIKA OBSŁUGI KLIENTA
- jakie predyspozycje pracownika obsługi Klienta sprzyjają profesjonalnej współpracy z Klientem?
- jak budować własny wizerunek?
- zdolności komunikacyjne i organizacyjne w pracy

TYPOLOGIA KLIENTA
- analiza różnych typów Klienta
- najczęściej spotykane sposoby zachowań Klientów w zależności od problemu i okoliczności
- rozpoznawanie typów Klienta, po zachowaniach werbalnych i niewerbalnych
- sposoby reagowania na zachowania Klienta
- prowadzenie rozmów z różnymi typami Klientów

ZASADY PRACY I KONTAKTU Z KLIENTEM W RÓŻNYCH SYTUACJACH ORAZ ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH METOD KOMUNIKACJI
- trudne sytuacje
- identyfikacja problemu, jaki zgłasza klient
- reakcja na sygnalizowane obiekcje, wymówki , itp.
- łagodzenie napiętych sytuacji
- podstawowe techniki komunikacyjne, sprzyjające doskonaleniu kontaktu z klientem
- formy kontaktu z Klientem w zależności od celu kontaktu, sprawy, sytuacji, planowanych działań w obrębie realizacji celów firmy

ETAPY ROZMOWY Z KLIENTEM
- budowanie atmosfery zaufania
- badanie i identyfikacja potrzeb/problemu Klienta
- reagowanie na zastrzeżenia Klienta
- kreatywne rozwiązanie problemu
- pozytywne zakończenie rozmowy

RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH
- identyfikacja najtrudniejszych sytuacji w kontakcie z Klientem
- najczęściej występujące problemy w zakresie obsługi Klienta (m.in. przyjmowanie reklamacji, serwis, błędy w realizacji obsługi klienta itp.)
- łagodzenie trudnych sytuacji

TELEFON NARZĘDZIEM PRACY
- zasady kontaktu telefonicznego z Klientem
- komunikacja przez telefon
- kontrola rozmowy telefonicznej
- trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym z Klientem

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Cytat
Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Gdzie i kiedy

Warszawa 7 - 8 października 2013
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-867 Warszawa

Chłodna 29

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 19 - 20 sierpnia 2013
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

Wrocław

Krupnicza 13

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 5 sierpnia wynosi: 700,00 zł
700 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 5 sierpnia wynosi: 790,00 zł
790 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena nie obejmuje ewentualnych przejazdów i noclegów Uczestników. Szkolenie objęte stawką podatku VAT - zwolnioną (podana cena jest ceną brutto).

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!