Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalna-obsluga-klienta-74023-id1217

Informacje o szkoleniu

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

 Szkolenie ma na celu przedstawienie zasad obsługi klientów oraz doskonalenie umiejętności psychospołecznych wpływających na wzrost skuteczności działania w obsłudze klientów. Uczestnicy szkolenia rozwiną postawę zorientowaną na klienta oraz będą mogli wypracować jednolity standard obsługi klientów. Ważnym aspektem jest pozyskanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Szkolenie skierowane jest do:

Osoby, zatrudnione na stanowiskach obsługi klienta

Program szkolenia:

Sukces w pierwszym kontakcie z Klientem

  • Techniki wywierania pozytywnego wrażenia:
  • efekt pierwszego wrażenia – jak sprawić, by pierwsze sekundy kontaktu zjednały nam Klienta;
  • dopasowanie wielopoziomowe – mowa ciała, dostrajanie się do rozmówcy i odzwierciedlanie.
  • Savoir-vivre w kontakcie z Klientem:
  • Wygląd zewnętrzny.
  • Sposoby zwracania się do Klienta.
  • Złote zasady dobrego zachowania – IMPACT (integrity – prawość, manners – maniery, personality – osobowość, appearance – powierzchowność, consideration - wzgląd na innych, tact – takt).
  • O czym rozmawiać z Klientem?


Proces sprzedaży z uwzględnieniem typów Klienta

  • Jak rozpocząć i poprowadzić rozmowę z Klientem?
  • Pięć etapów procesu sprzedaży:
  • Przyciągnięcie uwagi.
  • Wzbudzenie zainteresowania Klienta, czyli rozpoznanie jego potrzeb.
  • Prezentacja produktu językiem korzyści.
  • Wywołanie chęci zakupu - techniki wywierania wpływu.
  • Doprowadzenie do decyzji o zakupie.
  • Określenie i charakterystyka typów Klientów.
  • Dostosowanie strategii do rozmówcy.
  • Typologia Klientów pod kątem ich zachowań i sposobu podejmowania decyzji.


Sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi:

  • Sposoby radzenia sobie z niepożądanymi reakcjami Klienta.
  • Radzenie sobie w sytuacji konfliktowej – panowanie nad emocjami i rozładowywanie napięcia u klienta.
  • Radzenie sobie w sytuacji reklamowania zakupionego produktu z uwzględnieniem typu klienta.


Satysfakcjonujące zamykanie kontaktu z Klientem:

  • Umiejętne domykanie sprzedaży i zachęcanie Klienta do udziału w programach lojalnościowych.
  • Nadzór nad Klientem oczekującym na realizację zamówienia.
  • Wzmacnianie satysfakcji Klienta - upewnianie klienta co do słuszności zakupu.

Informacje o prelegentach:

Trener SGP

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł + 23% VAT za osobę
  • 1190 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu powyżej 2 osób

Cena zawiera:

proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Profesjonalna obsługa klienta