Szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu przedstawienie zasad obsługi klientów oraz doskonalenie umiejętności psychospołecznych wpływających na wzrost skuteczności działania w obsłudze klientów. Uczestnicy szkolenia rozwiną postawę zorientowaną na klienta oraz będą mogli wypracować jednolity standard obsługi klientów. Ważnym aspektem jest pozyskanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Kto powinien wziąć udział?

Osoby, zatrudnione na stanowiskach obsługi klienta oraz w działąch sprzedaży.

Program szkolenia

Sukces w pierwszym kontakcie z Klientem

  • Techniki wywierania pozytywnego wrażenia:
  • Efekt pierwszego wrażenia – jak sprawić, by pierwsze sekundy kontaktu zjednały nam Klienta;
  • Dopasowanie wielopoziomowe – mowa ciała, dostrajanie się do rozmówcy i odzwierciedlanie.
  • Savoir-vivre w kontakcie z Klientem:
  • Wygląd zewnętrzny.
  • Sposoby zwracania się do Klienta.
  • Złote zasady dobrego zachowania – IMPACT (integrity – prawość, manners – maniery, personality – osobowość, appearance – powierzchowność, consideration - wzgląd na innych, tact – takt).
  • O czym rozmawiać z Klientem?

Proces sprzedaży z uwzględnieniem typów Klienta

  • Jak rozpocząć i poprowadzić rozmowę z Klientem?
  • Pięć etapów procesu sprzedaży:
  • Przyciągnięcie uwagi.
  • Wzbudzenie zainteresowania Klienta, czyli rozpoznanie jego potrzeb.
  • Prezentacja produktu językiem korzyści.
  • Wywołanie chęci zakupu - techniki wywierania wpływu.
  • Doprowadzenie do decyzji o zakupie.
  • Określenie i charakterystyka typów Klientów.
  • Dostosowanie strategii do rozmówcy.
  • Typologia Klientów pod kątem ich zachowań i sposobu podejmowania decyzji.

Sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi:

  • Sposoby radzenia sobie z niepożądanymi reakcjami Klienta.
  • Radzenie sobie w sytuacji konfliktowej – panowanie nad emocjami i rozładowywanie napięcia u klienta.
  • Radzenie sobie w sytuacji reklamowania zakupionego produktu z uwzględnieniem typu klienta.

Satysfakcjonujące zamykanie kontaktu z Klientem:

  • Umiejętne domykanie sprzedaży i zachęcanie Klienta do udziału w programach lojalnościowych.
  • Nadzór nad Klientem oczekującym na realizację zamówienia.
  • Wzmacnianie satysfakcji Klienta - upewnianie klienta co do słuszności zakupu.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener SGP

Gdzie i kiedy

Wrocław 20 - 21 września 2021
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 5 - 6 lipca 2021
brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 7.75% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa
Legionów 90/100
woj. śląskie
Nasze szkolenia dają możliwość wdrożenia w praktyce omawianych rozwiązań.Szkolenia prowadzą Trenerzy z ogromnym doświadczeniem, dzięki którym Państwa pracownicy staną się kluczowym czynnikiem w osiąganiu celów organizacji. Jakość i zadowolenie uczest...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa Legionów 90/100
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!