O szkoleniu
Praca z klientem zawsze stanowi ogromne wyzwanie i wymaga doskonałej znajomości zasad savoir-vivre, technik perswazji, opanowania, asertywności, a przede wszystkim elastyczności i profesjonalizmu niezależnie od sytuacji. Opracowane przez nas kursy dla działów obsługi klienta i szkolenia sprzedażowe to warsztaty praktyczne, które nastawione są na wszechstronny rozwój pracownika zaangażowanego w budowę relacji z klientem organizacji, obsługę jego potrzeb i sprzedaż. Podobnie jak szkolenie sprzedażowe, kurs poświęcony profesjonalnej obsłudze klienta jest obowiązkowym komponentem programów szkoleniowych pracowników realizujących zadania wymagające interakcji z klientem zewnętrznym organizacji. Zarówno otwarty kurs „Profesjonalna obsługa klienta”, jak i dopełniające go szkolenia ze sprzedaży oraz szkolenia z negocjacji kompleksowo przygotowują pracowników do pracy z klientem zewnętrznym zorientowanej na cele strategiczne firmy, która wymaga wysokich kompetencji komunikacyjnych i opanowania wielu różnorodnych umiejętności dotyczących m.in. zarządzania emocjami, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, asertywności czy perswazji. Właśnie dlatego zaprojektowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” zakłada wielokierunkowy rozwój – to kurs poświęcony budowaniu wartościowych relacji z klientami wzbogacony o trening umiejętności komunikacyjnych i perswazyjnych oraz szkolenie z negocjacji i asertywności w jednym.
Dzięki szkoleniu online Profesjonalna Obsługa Klienta rozwiniesz kompetencje związane z:
- Obsługą klienta, budowaniem relacji z klientem.
- Budowaniem wizerunku profesjonalisty i wizerunku pracodawcy.
- Współodpowiedzialnością za sukces firmy.
- Zwiększeniem świadomości współpracy zespołowej w zakresie spójnej obsługi klienta.
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy działów obsługi klienta.
- Menedżerowie zarządzający zespołami związanymi z obsługą klienta.
- Osoby zainteresowane powyższą tematyką.
Program szkolenia
Rozpoczęcie warsztatów. Diagnoza potrzeb szkoleniowych Kursantów; omówienie celów, którym będzie służył kurs obsługi klienta; kontrakt.
Moduł I. Profesjonalna obsługa klienta – zasady i standardy
- Znaczenie wewnętrznych relacji w procesie tworzenia i dostarczania jakości dla klienta.
- Cele indywidualne i cele firmy w zakresie obsługi klienta.
- Współpraca i wspólnota celów w zakresie obsługi klienta – jak to się przekłada na postrzeganie firmy przez klienta?
- Przewaga konkurencyjna – reguła SUPER w profesjonalnej obsłudze klienta.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta.
- Dress code i savoir-vivre w obsłudze klienta.
Moduł II. Profesjonalna obsługa klienta – typologie klientów
- Styl działania i styl postrzegania w obsłudze klienta – model DISC.
- Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym z uwzględnieniem jego różnorodności.
- Jak sprawić, aby klient czuł się traktowany indywidualnie?
- Dopasowanie zachowania do klienta z uwagi na jego styl DISC, stanowisko, płeć, wiek itp. – omówienie różnic, analiza przykładów.
Moduł III. Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta
- Aktywne słuchanie i umiejętność docierania do sedna sprawy w zakresie obsługi klienta.
- Parafrazowanie i porządkowanie wypowiedzi w zakresie obsługi klienta.
- Zasada 3xP w zakresie obsługi klienta.
- Posługiwanie się faktami w zakresie obsługi klienta.
- Zakazane zwroty w zakresie obsługi klienta.
- Katalog użytecznych zwrotów w zakresie obsługi klienta.
- Rodzaje argumentacji – jak radzić sobie z demagogicznymi argumentami klientów?
Moduł IV. Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta i budowanie relacji
- Budowanie pozytywnego nastawienia do zastrzeżeń i trudnych sytuacji w zakresie obsługi klienta.
- Rodzaje obiekcji i sposoby reagowania na obiekcje w zakresie obsługi klienta.
- Jak przekazać trudną decyzję/negatywną informację w zakresie obsługi klienta?
- Trudne rozmowy z klientami – jak sobie z nimi radzić?
- Sytuacja z klientem zdenerwowanym.
- Sytuacja z klientem roszczeniowym.
- Sytuacja z klientem aroganckim i krzyczącym.
- Sytuacja z klientem, który „wie lepiej”.
Zakończenie szkolenia. Zdalne szkolenie z obsługi klienta kończy się podsumowaniem najważniejszych treści omawianych w czasie warsztatu, sformułowaniem wniosków oraz opracowaniem przez Kursantów indywidualnych planów działania w zakresie obsługi klienta.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 555 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
