Profesjonalna Obsługa Klienta

O szkoleniu

Praca z klientem zawsze stanowi ogromne wyzwanie i wymaga doskonałej znajomości zasad savoir-vivre, technik perswazji, opanowania, asertywności, a przede wszystkim elastyczności i profesjonalizmu niezależnie od sytuacji. Opracowane przez nas kursy dla działów obsługi klienta i szkolenia sprzedażowe to warsztaty praktyczne, które nastawione są na wszechstronny rozwój pracownika zaangażowanego w budowę relacji z klientem organizacji, obsługę jego potrzeb i sprzedaż. Podobnie jak szkolenie sprzedażowe, kurs poświęcony profesjonalnej obsłudze klienta jest obowiązkowym komponentem programów szkoleniowych pracowników realizujących zadania wymagające interakcji z klientem zewnętrznym organizacji. Zarówno otwarty kurs „Profesjonalna obsługa klienta”, jak i dopełniające go szkolenia ze sprzedaży oraz szkolenia z negocjacji kompleksowo przygotowują pracowników do pracy z klientem zewnętrznym zorientowanej na cele strategiczne firmy, która wymaga wysokich kompetencji komunikacyjnych i opanowania wielu różnorodnych umiejętności dotyczących m.in. zarządzania emocjami, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, asertywności czy perswazji. Właśnie dlatego zaprojektowane przez naszych ekspertów otwarte szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” zakłada wielokierunkowy rozwój – to kurs poświęcony budowaniu wartościowych relacji z klientami wzbogacony o trening umiejętności komunikacyjnych i perswazyjnych oraz szkolenie z negocjacji i asertywności w jednym.

Dlaczego warto wziąć udział?

Dzięki szkoleniu online Profesjonalna Obsługa Klienta rozwiniesz kompetencje związane z:

  • Obsługą klienta, budowaniem relacji z klientem.
  • Budowaniem wizerunku profesjonalisty i wizerunku pracodawcy.
  • Współodpowiedzialnością za sukces firmy.
  • Zwiększeniem świadomości współpracy zespołowej w zakresie spójnej obsługi klienta.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy działów obsługi klienta.
  • Menedżerowie zarządzający zespołami związanymi z obsługą klienta.
  • Osoby zainteresowane powyższą tematyką.

Program szkolenia

Rozpoczęcie warsztatów. Diagnoza potrzeb szkoleniowych Kursantów; omówienie celów, którym będzie służył kurs obsługi klienta; kontrakt.

Moduł I. Profesjonalna obsługa klienta – zasady i standardy

  • Znaczenie wewnętrznych relacji w procesie tworzenia i dostarczania jakości dla klienta.
  • Cele indywidualne i cele firmy w zakresie obsługi klienta.
  • Współpraca i wspólnota celów w zakresie obsługi klienta – jak to się przekłada na postrzeganie firmy przez klienta?
  • Przewaga konkurencyjna – reguła SUPER w profesjonalnej obsłudze klienta.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta.
  • Dress code i savoir-vivre w obsłudze klienta.

Moduł II. Profesjonalna obsługa klienta – typologie klientów

  • Styl działania i styl postrzegania w obsłudze klienta – model DISC.
  • Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym z uwzględnieniem jego różnorodności.
  • Jak sprawić, aby klient czuł się traktowany indywidualnie?
  • Dopasowanie zachowania do klienta z uwagi na jego styl DISC, stanowisko, płeć, wiek itp. – omówienie różnic, analiza przykładów.

Moduł III. Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta

  • Aktywne słuchanie i umiejętność docierania do sedna sprawy w zakresie obsługi klienta.
  • Parafrazowanie i porządkowanie wypowiedzi w zakresie obsługi klienta.
  • Zasada 3xP w zakresie obsługi klienta.
  • Posługiwanie się faktami w zakresie obsługi klienta.
  • Zakazane zwroty w zakresie obsługi klienta.
  • Katalog użytecznych zwrotów w zakresie obsługi klienta.
  • Rodzaje argumentacji – jak radzić sobie z demagogicznymi argumentami klientów?

Moduł IV. Profesjonalna obsługa klienta – zachowania klienta i budowanie relacji

  • Budowanie pozytywnego nastawienia do zastrzeżeń i trudnych sytuacji w zakresie obsługi klienta.
  • Rodzaje obiekcji i sposoby reagowania na obiekcje w zakresie obsługi klienta.
  • Jak przekazać trudną decyzję/negatywną informację w zakresie obsługi klienta?
  • Trudne rozmowy z klientami – jak sobie z nimi radzić?
  • Sytuacja z klientem zdenerwowanym.
  • Sytuacja z klientem roszczeniowym.
  • Sytuacja z klientem aroganckim i krzyczącym.
  • Sytuacja z klientem, który „wie lepiej”.

Zakończenie szkolenia. Zdalne szkolenie z obsługi klienta kończy się podsumowaniem najważniejszych treści omawianych w czasie warsztatu, sformułowaniem wniosków oraz opracowaniem przez Kursantów indywidualnych planów działania w zakresie obsługi klienta.

Czas trwania

09:00 - 16:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Szkolenie organizujemy na platformie Clickmeeting lub Zoom. Clickmeeting najlepiej działa z przeglądarką Chrome i Firefox. Nie ma potrzeby instalowania aplikacji. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.

Rejestracja

Cena 1
1 508
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 555 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r. oraz ponownie w 2022 r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - Jesteśm...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.

BUR, KFS

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa Widok 18/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!