Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalna-obsluga-klienta-buduj-standardy-obslugi-i-zdobywaj-przewage-konkurencyjna-2-dniowy-warsztat-interpersonalny-55253-id47187

Informacje o szkoleniu

  • Profesjonalna obsługa klienta – buduj standardy obsługi i zdobywaj przewagę konkurencyjną. 2-dniowy warsztat interpersonalny.


    ID szkolenia: 55253
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta Handel, FMCG
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Warszawa
    Warszawa
    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni (16 godz.)
  • Organizator szkolenia:

    Abilit Szkolenia i Doradztwo
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- zaprezentować uczestnikom typologię klientów oraz wskazać metody efektywnej obsługi każdego z nich.
- przeprowadzić uczestników przez wszystkie etapy procesu obsługi klienta: od nawiązania kontaktu aż po działalność posprzedażową, czyli feed back.
- przekazać wiedzę z zakresu prezentacji oferty w procesie sprzedaży oraz omówić jej praktyczne aspekty.
- omówić zalety profesjonalnie przeprowadzonej obsługi klienta oraz jej wpływu na wizerunek organizacji.
- zbudować we współpracy z uczestnikami schematy obsługi klienta.
- wskazać i omówić formy kontaktu z klientem, podkreślając istotę komunikacji w procesie obsługi.
- wytrenować metody zarządzania emocjami i stresem, jako przykładów barier w komunikacji z klientem.
- przećwiczyć reakcje i zachowania w sytuacjach trudnych, mających miejsce w procesie obsługi klienta.

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- zasób wiedzy do praktycznego wykorzystania, dzięki któremu będą Państwo potrafili określić typ klienta, zareagować na typowe dla niego zachowania, zdefiniować jego potrzeby i odpowiedzieć na nie w sposób maksymalnie trafny.
- szansę wyćwiczenia technik prezentacji Państwa organizacji oraz jej oferty, których efektem będą realne i wymierne korzyści.
- wiedzę o istocie i znaczeniu komunikacji dla przebiegu obsługi klienta i jej wpływu na dalszy przebieg procesu sprzedaży. Nauczą się Państwo aktywnie słuchać oraz formułować wypowiedzi w taki sposób, że sukces będzie tylko kwestią czasu.
- możliwość zdobycia doświadczenia w tworzeniu wizerunku profesjonalnego sprzedawcy – bo pierwsze wrażenie naprawdę ma znaczenie.
- kwalifikację i umiejętności pozwalające na zwiększenie konkurencyjności Państwa przedsiębiorstwa w wyniku ukierunkowania na właściwą obsługę klienta.

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa:
Niniejsze szkolenie dedykujemy wszystkim, którzy w swojej codziennej pracy mają do czynienia z kontaktem z klientem. Program szkolenia realizowany w formie warsztatu praktycznego pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedź na pytanie: jak profesjonalnie przeprowadzić proces kontaktu z klientem oraz jak badać i realizować jego oczekiwania. Grupą docelową będą więc między innymi:
- kierownicy i pracownicy firm handlowych i usługowych;
- kierownicy i pracownicy instytucji administracji publicznej;
- kierownicy i pracownicy działów sprzedaży, reklamacji i obsługi klienta;
- przedstawiciele handlowi;
- pracownicy banków i agencji ubezpieczeniowych;
- pracownicy hoteli i biur turystycznych;
- pracownicy biur informacyjnych;

Program szkolenia:

Program szkolenia:

Moduł 1. Wprowadzenie do tematu szkolenia.
Przedstawienie uczestników i trenera.
Zapoznanie z zagadnieniami objętymi szkoleniem.

Moduł 2. Proces profesjonalnej obsługi klienta.
Proces obsługi klienta w Twojej firmie - ustalamy punkt startowy.
Etapy procesu obsługi klienta.
Obsługa klienta w świadomym przedsiębiorstwie.
Wychodząc oczekiwaniom naprzeciw - działalność prokliencka.
Etyka w obsłudze klienta.
Cechy profesjonalnego sprzedawcy.
Klient idealny – sylwetka.

Moduł 3. Typologia klientów, jako narzędzie obsługi klienta.
Wprowadzenie do typologii C.G. Junga.
Analiza 4 typów osobowości - style komunikacyjne.
Potrzeby emocjonalne i motywatory poszczególnych typów klientów.
Potencjalne konflikty związane z typami osobowości.
Ćwiczenia: Budowanie komunikatów dopasowanych do 4 typów osobowości.

Moduł 4. Efektywna komunikacja w służbie bezpośredniej obsługi klienta.
Zasady kulturalnego zwracania się do klientów.
Komunikacja centralna i peryferyjna, czyli jak dbać o spójny komunikat.
Komunikacja werbalna i niewerbalna, czyli co i jak mówisz.
Wizerunek profesjonalnego sprzedawcy, jako „narzędzie” pracy.
Budowanie wiarygodności firmy i pozyskiwanie zaufania klienta.
Techniki aktywnego słuchania.
Lista słów zakazanych w obsłudze klienta.
Najczęstsze błędy w kontakcie z klientem.

Moduł 5. Telefoniczna obsługa klienta, a efektywna komunikacja z klientem.
Sposoby budowania szybkich relacji i angażowania klientów oparte o psychologię klientów.
Techniki perswazji w obsłudze klienta: jak język pomaga w zwiększaniu efektywności pracy.
Specyfika telefonicznych kontaktów biznesowych.
Techniki zadawania pytań i sekwencje pytań - tworzenie schematów.
Ćwiczenia: Trening sytuacji typowych dla obsługi klienta.

Moduł 6. Rozmowa z klientem, jako sedno procesu obsługi klienta.
Nawiązanie kontaktu z klientem.
Wzbudzenie zaufania.
Odkrywanie potrzeb klienta.
Propozycje i oferty.
Potwierdzenie sprzedaży.
Zamknięcie sprzedaży.
Kontakt posprzedażowy, czyli feed back.

Moduł 7. Proces obsługi klienta poprzez infolinię, biuro obsługi klienta, skrzynkę e-mail.
Bezpośrednia rozmowa z klientem - specyfika.
Oferta elektroniczna – specyfika.
Kontakt przez telefon- specyfika.
Ćwiczenia: Budujemy schematy obsługi klienta.

Moduł 8. Budowanie relacji, jako fundament procesu obsługi klienta.
W jaki sposób budować efektywne relacje z klientami?
Główne przeszkody w budowaniu relacji biznesowych.
Modele obsługi klienta i ich zastosowanie w praktyce: model 3xP, model SUPER.

Moduł 9. Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
Asertywnie, czyli jak? Zasady i warunki asertywnej komunikacji z klientami.
Jak postępować, gdy klient jest bardzo zdenerwowany?
Jak radzić sobie z klientem, który nie ma racji?
Jak postępować z agresywnym i wściekłym klientem?
Jak reagować w sytuacji, gdy klient grozi konsekwencjami?
Jak odmawiać, aby nie wywoływać złości u klientów?
Jak reagować w sytuacji osobistego ataku przez klienta?
Jak przyjmować reklamacje?
Ćwiczenia: Scenki sytuacyjne – „asertywność w trudnych sytuacjach”.

Moduł 10. Plan działań po szkoleniu.
Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele na najbliższy tydzień i miesiąc zgodnie z zasadą SMARTER.

Moduł 11. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Podsumowanie najistotniejszych zagadnień poruszanych w toku szkolenia
Pytania i wątpliwości Uczestników.


Chcielibyśmy, aby podczas prowadzenia warsztatów nasi eksperci uwzględniali potrzeby każdego Uczestnika zajęć. Dlatego przed terminem realizacji szkolenia skontaktujemy się z każdym Uczestnikiem, który zdecyduje się na współpracę z nami, w celu uzyskania wiedzy o jego oczekiwaniach wobec szkolenia oraz umiejętnościach i doświadczeniach, jakimi dysponuje.

Metody szkoleniowe:
Metody szkoleniowe dopasowujemy do zagadnień ujętych w programie, ponieważ dobór tych odpowiednich w znacznej mierze wpływa na sukces projektu szkoleniowego.Proponowane szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów wzbogaconych o panele dyskusyjne oraz szereg technik aktywizujących uczestników, wśród których wyróżniamy między innymi scenki sytuacyjne, dyskusje moderowaną, ćwiczenia indywidualne i w grupie. Aby skuteczniej zobrazować przedmiot szkolenia ujęty w formie miniwykładu, przedstawimy inspirujące przykłady i analizy przypadków (case study).

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo, trener, specjalista w zakresie sprzedaży, negocjacji i zarządzania czasem. Praktyk biznesu, manager sprzedaży i trener wewnętrzny. Od wielu lat zawodowo związana ze sprzedażą w bankowości, telekomunikacji czy turystyce.


Koszt szkolenia:

1200.00 zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Cena uwzględnia
- uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób,
- materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania,
- dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia
- imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,
- profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę,
- kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Naszym klientom oferujemy możliwość dokonania rezerwacji noclegu w *** hotelu - tym samym, w którym odbywa się nasze szkolenie. Cena szkolenia nie uwzględnia noclegów.


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwaw szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.


Zachęcamy również do skorzystania z oferty naszych szkoleń zamkniętych. Stworzymy program szkoleniowy dopasowany do potrzeb i oczekiwań Twoich pracowników.


Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.

Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

www.abilit.pl
www.szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia

Informacje o prelegentach:

Ekspert prowadzący:
Ekspert Abilit Szkolenia i Doradztwo, trener, specjalista w zakresie sprzedaży, negocjacji i zarządzania czasem. Praktyk biznesu, manager sprzedaży i trener wewnętrzny. Od wielu lat zawodowo związana ze sprzedażą w bankowości, telekomunikacji czy turystyce

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200 zł netto

Cena zawiera:

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. Cena uwzględnia - uczestnictwo w szkoleniu o kameralnej grupie szkoleniowej – do 15 osób, - materiały dla każdego z uczestników: podręcznik, skrypt, materiały ćwiczeniowe oraz materiały do notowania, - dwie przerwy kawowe i lunch w każdym dniu szkolenia - imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, - profesjonalną realizację szkolenia prowadzonego przez specjalistę, - kompleksową obsługę szkolenia i opiekę na każdym z jego etapów.

Dostępne zniżki:

  • 10% - Przy zgłoszeniu od 2 do 5 uczestników otrzymują Państwo 10% zniżkę dla każdego Uczestnika.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

- W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.
Po otrzymaniu wypełnionego zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zgodności przesłanych informacji. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez naszą firmę.

Wydarzenie: Profesjonalna obsługa klienta – buduj standardy obsługi i zdobywaj przewagę konkurencyjną. 2-dniowy warsztat interpersonalny.