Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalna-obsluga-klienta-szkolenie-gdansk-gdynia-24260-id327

Informacje o szkoleniu

  • Profesjonalna obsługa klienta szkolenie Gdańsk Gdynia


    ID szkolenia: 24260
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Do ustalenia
    Słowackiego 58/3
    81-392 Gdynia
    Godziny zajęć (czas trwania):
    www.jjszkolenia.pl
  • Organizator szkolenia:

    J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"

Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:
 Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
 Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji biznesowych.
 Poznanie podstawowych elementów komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta i negocjacjach w biznesie
 Zdobycie i utrwalenie umiejętności z zakresu technik i metod wpływania na klienta


Wspólnie z Wami zmierzymy się z najtrudniejszymi przypadkami z życia zawodowego pracowników obsługi klienta:

 Jak walczyć z siłą przyzwyczajenia do produktów i/lub usług konkurencji?
 Jak wytrwać w „starciu” z niezadowolonym, agresywnym klientem?
 Jak dać sobie radę w kontakcie z uciążliwym, namolnym rozmówcą?
 Jak rozmawiać z klientem „gadułą” tak, aby był zadowolony i nie zabierał czasu dla innych klientów?
 Jak rozmawiać z klientem „ważniakiem”?
 Jak wpływać na klienta?



Profesjonalna obsługa klienta - zakres tematyczny szkolenia:

Dzień I

Rozpoczęcie szkolenia, powitanie i przedstawienie się, cele i zakres szkolenia

Profesjonalna obsługa klienta – definicja i cele.
 Co to jest profesjonalna obsługa klienta?
 Korzyści z doskonałej obsługi klienta
 Charakterystyka idealnego serwisanta, pracownika obsługi klienta

Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta
 Co to są pozytywne relacje w obsłudze klienta?
 Nastawienie – fundament pozytywnych relacji
 Odpowiedzialność jako efekt pozytywnego nastawienia do problemów
 Wizerunek instytucji i pracownika obsługi klienta a budowanie długotrwałych relacji

Oczekiwania klienta
 Podstawowe potrzeby ludzi
 Oczekiwania fizyczne i psychologiczne klientów
 Co kryje się za stanowiskiem klienta, – czyli interesy klienta?

Nasze argumenty i atuty na konkurencyjnym rynku
 Lista argumentów
 Rozmowa „językiem korzyści”, czyli jak wykorzystać argumenty w rozmowie z klientem?

Komunikacja interpersonalna
 Czym jest komunikacja międzyludzka?
 Kanały komunikacji
 Podstawowe płaszczyzny porozumiewania się między ludźmi
 Komunikacja werbalna
 Komunikacja pozawerbalna

Dzień II

Podstawowe umiejętności w poprawnym komunikowaniu się
 Aktywne słuchanie, – czyli jak słuchać i słyszeć
 Techniki zadawania trafnych pytań
 Techniki oddania pytania
 Techniki dochodzenia do konkretnych oczekiwań klienta

Asertywność i empatia w relacji z klientem
 Co to jest empatia?
 Różnica pomiędzy empatią a sympatią
 Definicja asertywności
 Czy jesteś asertywny/a?
 Łatwo powiedzieć trudno realizować, – czyli asertywność, na co dzień

Obsługa telefoniczna klienta
 Powitanie i nawiązanie kontaktu
 Przełączanie rozmowy
 Ustalenie celu rozmowy
 Sposoby rozwiązania problemu
 Obiekcje telefoniczne
 Finalizacja rozmowy telefonicznej

Podsumowanie zajęć, ewaluacja.
 Najważniejsze umiejętności i wiedza w obsłudze klienta
 Nad czym należy pracować
 Jak pracować nad poprawą serwisu, obsługi klienta?


Miejsce szkolenia:
Pomorski Park Naukowo Technologiczny
81-451 Gdynia Al. Zwycięstwa 96/98

Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe (2x8 godz.) 9.00 - 17.00

Koszt uczestnictwa:
790 PLN/osobę

Zapraszamy

Szkolenie skierowane jest do:

www.jjszkolenia.pl

Program szkolenia:

www.jjszkolenia.pl

Informacje o prelegentach:

www.jjszkolenia.pl

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 790 /os.

Cena zawiera:

Jedną osobę

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

do ustalenia

Wydarzenie: Profesjonalna obsługa klienta szkolenie Gdańsk Gdynia