Szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta z elementami technik sprzedaży

O szkoleniu

Sprzedawca, aby być skutecznym, powinien "podążać za klientem", czyli być uważnym na jego potrzeby oraz preferencje i zainteresowania, przy czym nie powinien w żaden sposób mu się narzucać. Powinien umieć słuchać Klienta umieć zadawać właściwe pytania, aby dojść do tego, o co klientowi chodzi, czego właściwie potrzebuje, czego by chciał, z czego byłby zadowolony. Problem w tym, że czasami klient sam dokładnie nie wie, czego chce i sprzedawca musi to z niego "wydobyć" przy pomocy profesjonalnej rozmowy. Jeżeli w jej wyniku klient kupi coś, z czego będzie długo zadowolony, a nie coś co sprzedawca akurat chce sprzedać, to taki klient stanie stałym/lojalnym klientem.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników posiadających bezpośredni kontakt z klientem zarówno w punktach sprzedaży, obsługi klientów i biurach. Program szkolenia jest każdorazowo dostosowywany do profilu grupy uczestników.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie – czym jest, a czym nie jest profesjonalna obsługa klienta

Na czym polega dobra obsługa klienta

Zmieniające się wymagania klienta

Test 30 – sekundowy

2. Oczekiwania nabywców

3. Pojęcie klienta w przedsiębiorstwie zorientowanym na rynek.

4. Standardy obsługi klienta a wizja, misja i strategia firmy.

5. Struktura rozmowy z klientem.

6. Psychologia klienta.

Typologia zachowań klientów i handlowców.

Typologia 4K.

Wzajemne relacje i ich efektywność.

Asertywne zachowania w kontakcie z klientem.

„Trudne” rozmowy z klientem.

Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb klienta.

Techniki skutecznego kreowania potrzeb klienta.

7. Komunikacja w procesie obsługi klienta

Obszary komunikacji.

Analiza obszaru rozmowy z klientem.

„Gry” z przestrzenią.

Zadawanie pytań i słuchanie – podstawa sukcesu w komunikacji z klientem.

Przezwyciężanie zastrzeżeń.

8. Kierowanie procesem obsługi klienta.

Czas trwania

2 dni x 7 godzin

TERMINY SZKOLENIA:
08-09.06.2017
09-10.10.2017
14-15.12.2017

Prelegenci

Cytat
trenerzy TQMsoft

Gdzie i kiedy

Kraków 15 - 16 stycznia 2018
siedziba TQMsoft

31-231 Kraków

ul. Bociana 22a

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN netto/ 1 os.
1630 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

karta zgłoszenia- W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!