O szkoleniu
Sprzedawca, aby być skutecznym, powinien "podążać za klientem", czyli być uważnym na jego potrzeby oraz preferencje i zainteresowania, przy czym nie powinien w żaden sposób mu się narzucać. Powinien umieć słuchać Klienta umieć zadawać właściwe pytania, aby dojść do tego, o co klientowi chodzi, czego właściwie potrzebuje, czego by chciał, z czego byłby zadowolony. Problem w tym, że czasami klient sam dokładnie nie wie, czego chce i sprzedawca musi to z niego "wydobyć" przy pomocy profesjonalnej rozmowy. Jeżeli w jej wyniku klient kupi coś, z czego będzie długo zadowolony, a nie coś co sprzedawca akurat chce sprzedać, to taki klient stanie stałym/lojalnym klientem.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników posiadających bezpośredni kontakt z klientem zarówno w punktach sprzedaży, obsługi klientów i biurach. Program szkolenia jest każdorazowo dostosowywany do profilu grupy uczestników.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie – czym jest, a czym nie jest profesjonalna obsługa klienta
Na czym polega dobra obsługa klienta
Zmieniające się wymagania klienta
Test 30 – sekundowy
2. Oczekiwania nabywców
3. Pojęcie klienta w przedsiębiorstwie zorientowanym na rynek.
4. Standardy obsługi klienta a wizja, misja i strategia firmy.
5. Struktura rozmowy z klientem.
6. Psychologia klienta.
Typologia zachowań klientów i handlowców.
Typologia 4K.
Wzajemne relacje i ich efektywność.
Asertywne zachowania w kontakcie z klientem.
„Trudne” rozmowy z klientem.
Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb klienta.
Techniki skutecznego kreowania potrzeb klienta.
7. Komunikacja w procesie obsługi klienta
Obszary komunikacji.
Analiza obszaru rozmowy z klientem.
„Gry” z przestrzenią.
Zadawanie pytań i słuchanie – podstawa sukcesu w komunikacji z klientem.
Przezwyciężanie zastrzeżeń.
8. Kierowanie procesem obsługi klienta.
Na czym polega dobra obsługa klienta
Zmieniające się wymagania klienta
Test 30 – sekundowy
2. Oczekiwania nabywców
3. Pojęcie klienta w przedsiębiorstwie zorientowanym na rynek.
4. Standardy obsługi klienta a wizja, misja i strategia firmy.
5. Struktura rozmowy z klientem.
6. Psychologia klienta.
Typologia zachowań klientów i handlowców.
Typologia 4K.
Wzajemne relacje i ich efektywność.
Asertywne zachowania w kontakcie z klientem.
„Trudne” rozmowy z klientem.
Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb klienta.
Techniki skutecznego kreowania potrzeb klienta.
7. Komunikacja w procesie obsługi klienta
Obszary komunikacji.
Analiza obszaru rozmowy z klientem.
„Gry” z przestrzenią.
Zadawanie pytań i słuchanie – podstawa sukcesu w komunikacji z klientem.
Przezwyciężanie zastrzeżeń.
8. Kierowanie procesem obsługi klienta.
Czas trwania
2 dni x 7 godzin
TERMINY SZKOLENIA:
08-09.06.2017
09-10.10.2017
14-15.12.2017
TERMINY SZKOLENIA:
08-09.06.2017
09-10.10.2017
14-15.12.2017
Prelegenci

trenerzy TQMsoft
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
siedziba TQMsoft
31-231 Kraków
ul. Bociana 22a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN netto/ 1 os.
1 630
zł
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności.
Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
karta zgłoszenia- W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
Powiadomienia o nowych terminach