Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalna-obsluga-trudnego-klienta-58009-id424

Informacje o szkoleniu

  • Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta


    ID szkolenia: 58009
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Platinum Palace Residence
    ul. Reymonta 19
    61-791 Poznań
    Godziny zajęć (czas trwania):
    1 dzień 8 godzin
  • Organizator szkolenia:

    VIDI Centrum Rozwoju Kadr
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

„Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie” Abraham Lincoln

Efekty szkolenia:

- rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem;
- zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient;
- kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy;
- doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta;
- kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania zastrzeżeń;
- rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z Klientami.

Szkolenie skierowane jest do:

wszystkich

Program szkolenia:

Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.
Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem.


Przygotowanie do rozmowy z Klientem.
Informacja najcenniejszym towarem.
Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?
Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.
Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie?


Sposoby i techniki obsługi Klienta.
Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami Klientów.
Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Asertywność pracownika .Klient się czepia! - szansa, czy zagrożenie?
Czy Klient ma zawsze rację ?
Typy Klientów składających reklamacje -Typologia Klientów.
Techniki przełamywania obiekcji.
Technika kwitowania pytań.
Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.

Komunikacja w relacjach z Klientami.
Zasady procesu komunikacji.
Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
Najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji.
Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).
Typologia słuchaczy/Klientów.
Prawa i techniki perswazji.
Zwroty „parzące” i „nęcące”.
Technika kwitowania pytań.


Klient dobrze obsłużony orędownikiem naszej Firmy.
Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
Sposoby zwiększania lojalności klienta w stosunku do twojej firmy.
Kim jest Klient dla organizacji zorientowanej biznesowo ?

Informacje o prelegentach:

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych.
Odgrywanie ról, scenariuszowe gry sytuacyjne, analizy postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych, moderowane dyskusje.

Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu

Umiejętności i wiedza przekazywane są w interaktywnej formie, tj. na drodze wypracowywania przez grupę pod kontrolą trenera zasad i technik postępowania w omawianym obszarze.

Szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 890 zł

Cena zawiera:

Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu ( e-mail oraz telefonicznie ) - bezterminowo materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, 2x przerwa kawowa, 1x obiad, pomoc i doradztwo po szkoleniu

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

brak

Wydarzenie: Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta