O szkoleniu
Gdy oferty są porównywalne, klienci zazwyczaj wybierają współpracę z tymi firmami, które ich zdaniem są warte zaufania i proponują najwyższą jakość obsługi klienta.
Obsługa klienta to niezwykle ważny obszar dla każdej organizacji, której zależy na nawiązaniu i utrzymaniu długotrwałych relacji z klientem. Jak pokazują badania rynkowe, głównym powodem rezygnacji klienta z dotychczasowej współpracy, jest niezadowolenia z obsługi. Dzisiaj w rozmowach z klientem liczy się nie tylko nastawienie na rozwiązywanie problemów, czy też umiejętność radzenia sobie z trudnymi emocjami, ale również pro-aktywna i asertywna postawa oraz umiejętność budowania dobrych relacji.
Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.
Program szkolenia
PROGRAM:
I. PROFESJONALNY MODEL OBSŁUGI KLIENTA
Obsługa klienta oparta na standardach firmowych i osobistych .
Profesjonalna obsługa– czego naprawdę oczekuje klient?
Sztuka kreowania wizerunku w kontaktach z klientem.
Firma to również ja– postawa pracownika oparta na konsekwencji i odpowiedzialności.
II. TYPY I ZACHOWANIA KLIENTÓW
Typologia klienta, jak lepiej zrozumieć klienta?
Zasady współpracy z różnymi typami klientów. Możliwości i zagrożenia.
Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Zachowania wzbudzające zaufanie klienta, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Typowe błędy w kontaktach z klientem.
III. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH
Zrozumieć klienta – postawa pro-kliencka.
Obiekcje – jak pracować z trudnym klientem?
Zarządzanie informacją od klientów- optymalne rozwiązania.
IV. PROFESJONALNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Aktywne słuchanie – klucz do zdobycia zaufania klienta.
Sztuka stosowania pozytywnych zwrotów – czego unikać negocjacjach.
Trening języka korzyści i nawiązywania do sfery emocjonalnej klienta.
Sposoby prowadzenia efektywnej rozmowy – po co nam kontrakt?
Odpowiednie pytania gwarancją powodzenia w rozmowie z klientem.
Znaczenie informacji zwrotnej.
Reguły i zasady profesjonalnego wykorzystywania komunikacji niewerbalnej.
V. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA
Indywidualne postawy w sytuacjach konfliktowych.
Zarządzanie stresem, a pozytywne nastawienie.
Obiekcje, skargi i uwagi klientów – jak na nie optymalnie odpowiedzieć?
VI. POSTAWA ASERTYWNA
Metody radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta.
Stawianie granic.
WARSZTATY PRAKTYCZNE
na podstawie przygotowanych scenariuszy rozmów, uczestnicy warsztatów wielokrotnie ćwiczą sytuacje obsługi klienta.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Czas trwania
Prelegenci

Trener Grupy Szkoleniowej SOLBERG
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Konsultacja z trenerem
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje z trenerem
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Opłatę za udział w szkoleniu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski: 42 1050 1605 1000 0091 4871 7417 nie później niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, zaznaczając na przelewie nazwę instytucji, imię i nazwisko uczestnika oraz termin I tytuł szkolenia. W przypadku braku opłaty na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, faktura proforma umożliwiająca dokonanie płatności zostanie przesłana Uczestnikowi na adres email w wersji elektronicznej wraz z informacjami organizacyjnymi (5 dni przed terminem szkolenia). W przypadku jednostek budżetowych akceptujemy płatność po szkoleniu.
SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza
wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do
najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do
szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika
przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję
nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych
celach.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
