Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalna-prezentacja-firmy-na-targach-2-dniowe-warsztaty-praktyczne-dla-wystawcow-w-zakresie-budowania-wizerunku-firmy-podczas-targow-branzowych-53437-id1095

Informacje o szkoleniu

Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Informacje organizacyjne:
-czas trwania szkolenia - 2 dni (16h);
-w każdym dniu szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz lunch;
-każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia;
-Zespół Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych oferuje także kompleksową pomoc dla Uczestników szkolenia w zakresie rezerwacji noclegów w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest wprowadzenie Uczestników w zagadnienia związane z profesjonalnym kreowaniem wizerunku firmy i jej produktów podczas targów branżowych. Szkolenie jest zbiorem praktycznych porad i metod dotyczących m.in. ekspozycji produktów, prowadzenia rozmowy handlowej czy realizacji celów targowych. Zastosowanie tych wskazówek podniesie skuteczność i efektywność udziału w targach.

Zaletą organizowanych przez Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST szkoleń w formie otwartej jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych firm i instytucji realizujących podobne projekty w bliskim dla uczestników środowisku. Szkolenia otwarte to szansa, by spojrzeć na własny styl pracy z odmiennej perspektywy, by doskonalić się przez pryzmat osób pracujących w innych organizacjach.
Aby zadbać o najwyższą efektywność naszych szkoleń, grupy liczą maksymalnie do 16 osób.

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa:
Program warsztatów został przygotowany z myślą o:
- właścicielach firm chcących rozszerzyć działania marketingowe
- specjalistach i kierownikach działów handlowych
- specjalistach i kierownikach działów marketingu
- osobach odpowiedzialnych za przygotowanie przedsiębiorstwa do udziału w targach branżowych.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu otwartym organizowanym przez IIST?
kompetentny wykładowca - praktyk;
ciekawa forma prowadzenia zajęć;
możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji po szkoleniu;
udział w szkoleniach otwartych to dużo więcej niż poddanie się procesowi szkoleniowemu - to niepowtarzalna możliwość wymiany doświadczeń z ciekawymi, nierzadko inspirującymi ludźmi a także asumpt do nawiązania nowych, owocnych kontaktów zawodowych.

Program szkolenia:

Program szkolenia:
Główną zasadą Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST jest zrozumienie i audyt potrzeb szkoleniowych Uczestników naszych warsztatów. Przed każdym szkoleniem otwartym kontaktujemy się z Państwem aby poznać Państwa oczekiwania i dotychczasowe doświadczenia w zakresie obejmującym program zajęć. Z tego względu zależy nam na tym, by przedstawiony przez nas poniżej program szkolenia traktowali Państwo jedynie poglądowo i informacyjnie. Na podstawie zebranych od Uczestników informacji każdy program szkolenia otwartego zostaje zmodyfikowany aby szkolenie było dla Państwa jak najbardziej efektywne oraz spełniło Państwa oczekiwania.

1. Wprowadzenie do warsztatów.
Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.
2. Pierwsze zajęcia z kamerą – autodiagnoza.
Ćwiczenia umożliwiające na poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz uświadomienie sobie tych kompetencji, które należy udoskonalić.

3. Budowanie wizerunku i efektywności handlowej w działaniach poprzedzających i następujących po targach.Aktywność medialna.
Aktywność marketingowa.
Aktywność handlowa.
Co powinienem zrobić przed uczestnictwem w targach?
Co muszę zrobić po zakończonych targach?
4. Skuteczna komunikacja.
Komunikacja werbalna i niewerbalna.
Postawa wobec klienta i zbudowanie relacji nadawca-odbiorca komunikatu.
Najważniejsze zasady werbalnej komunikacji z klientem.

5. Najważniejsze zasady efektywnego kreowania produktów i usług.Cele i efekty udanej prezentacji produktu i usługi.
Zasady konstruowania prezentacji oraz dopasowanie jej do odbiorcy/odbiorców.
Schemat prezentacji produktu i usługi.
6. Budowanie przewagi nad rozmówcą dzięki zastosowaniu reguł wywierania wpływu.
Najważniejsze reguły wywierania wpływu.
Trudne pytania - praktyczne sposoby radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami.
Etyka w stosowaniu reguł wpływu.

7. Drugie zajęcia z kamerą.Ćwiczenia będą symulacją spotkania z klientem podczas targów.
8. Tajniki negocjacji.
Sprawdzone techniki negocjacyjne.
Najważniejsze zasady negocjowania.
Etapy negocjacji handlowych.
Metody radzenia sobie z wymagającym klientem.
Sprawdzone odpowiedzi w rozmowach o cenie.

9. Jak poznać prawdziwe intencje klienta.Psychologia zachowań klienta.
Tajemnice mowy ciała na przykładach filmowych.
10. Właściwe przygotowanie ofert, katalogów i folderów na targi.
Praktyczne warsztaty bazujące na posiadanych przez klienta materiałach marketingowych – czyli jak przygotować ciekawy materiał reklamowy?

11. Podstawy biznesowego savoir-vivre podczas bezpośrednich spotkań z klientem.Savoir vivre – czym jest i jak pomaga w życiu zawodowym?
Pierwszy kontakt – czyli jak prawidłowo witać się i przestawiać.
Jak Cię widzą tak Cię piszą – jak poprzez wygląd przedstawić swój profesjonalizm?
Najczęstsze sytuacje problematyczne w stosowaniu etykiety. Sytuacje codzienne z praktyki Uczestników.

12. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.

Metody pracy:
Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia to przede wszystkim aktywny warsztat pozwalający na zdobycie praktycznych umiejętności, case study oraz elementy wykładu. Dzięki takiej formie dodatkowo wzbogaconej o pracę indywidualną i w małych grupach przekazujemy uczestnikom wiedzę pozwalającą na kompetentną realizację zadań, z którymi spotykają się w swojej pracy zawodowej.

Zasady uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa: 1450zł netto (+ 23% Vat)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Miedzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST należy wypełnić formularz zgłoszenia a następnie po jego uzupełnieniu odesłać faksem (61 666 15 66) lub mailem ( biuro@iist.pl).
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu oraz przekazać pozostałe informacje organizacyjne.

Kontakt:
Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych
ul. Grottgera 16/1
60-758 Poznań
tel.(061) 307 01 49
fax. (061) 666 15 66
e-mail biuro@iist.pl

Informacje o prelegentach:

Wykładowcy:
Zespół Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST to nasza największa wartość. Jako eksperci traktujemy nasze cele bardzo poważnie i dokładamy wszelkich starań, aby je realizować na najwyższym poziomie. Dysponujemy międzynarodową kadrą wybitnych specjalistów, trenerów biznesu, prawników, inżynierów i techników, którzy pozostając do Państwa dyspozycji pracują z pasją i pełnym zaangażowaniem wykorzystując światowe standardy i rozwiązania.

Dedykowany trener:
Ekspert Międzynarodowego Instytutu Szkoleń Specjalistycznych IIST w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku firm i instytucji oraz osób publicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie jako realizator autorskich programów szkoleniowych dotyczących prezentacji organizacji na targach branżowych, savoir-vivre'u, protokołu dyplomatycznego, profesjonalnej obsługi klienta oraz skutecznej komunikacji. Podczas szkoleń praktykuje indywidualne podejście do Uczestników oraz aktywną i praktyczną formę przekazywania wiedzy i umiejętności.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1450 zł netto

Cena zawiera:

-w każdym dniu szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz lunch; -każdy z uczestników otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia;

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Miedzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST należy wypełnić formularz zgłoszenia a następnie po jego uzupełnieniu odesłać faksem (61 666 15 66) lub mailem ( biuro@iist.pl).

Wydarzenie: Profesjonalna prezentacja firmy na targach - 2-dniowe warsztaty praktyczne dla wystawców w zakresie budowania wizerunku firmy podczas targów branżowych.