PROFESJONALNA WIZYTA HANDLOWA

O szkoleniu

Szkolenie dostarczy uczestnikom praktycznych narzędzi, które będą mogli zastosować w codziennej pracy, by poznać, rozumieć i stosować w praktyce zasady handlu w modelu B2C oraz B2B.

Cele szkolenia:

• Nabycie wiedzy jak sprawnie i profesjonalnie sprzedawać
• Kształtowanie postawy profesjonalnego handlowca-doradcy klienta
• Opanowanie umiejętności budowania i pracy z bazą aktywnych klientów
• Zwiększenie sprzedaży produktów i pozyskiwania nowych klientów

Metody szkolenia:

• Miniwykłady,
• „burza mózgów”,
• wymiana doświadczeń,
• prezentacje multimedialne,
• filmy,
• ćwiczenia,
• warsztaty,
• scenki, praca z rzeczywistymi materiałami i strategiami klienta


Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik będzie:

• znał zasady profesjonalnej wizyty handlowej i umiał ją skutecznie przeprowadzić
• potrafił rozpoznawać rzeczywiste potrzeby Klienta
• potrafił pracować w modelu: potrzeba – cecha - korzyść
• potrafił przedstawić ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klienta a jednocześnie wpisaną w plany sprzedażowe
• efektywnie planował dzień pracy
• potrafił pracować z klientami według ich potencjału, także w modelu B2B
• potrafił znaleźć równowagę pomiędzy relacją z klientem a biznesowym stawianiem i egzekwowaniem warunków
• znał zasady zamykania wizyty handlowej
Kto powinien wziąć udział?
• Handlowcy
• doradcy klienta, ich przełożeni,
• wszyscy, którzy w praktyce prowadzą wizyty handlowe

Program szkolenia

1. Gdzie jestem i dokąd zmierzam?
• Oczekiwania uczestników wobec szkolenia
• Weryfikacja potrzeb

2. Wizyta handlowa
• Różnice w handlu z klientem indywidualnym a w działaniach B2B
• Identyfikacja klienta wg standardu Klienta zamawiającego szkolenie i postawionego celu
• Przygotowanie do wizyty handlowej
• Etapy wizyty handlowej
• Sprzedaż rozszerzona
• Sprzedaż krzyżowa
• Ćwiczenie: „Kupię od co drugiego” pozwala zrozumieć, że pomimo najlepszej wiedzy łatwo wpaść w rutynę i schematyczne myślenie nie biorąc pod uwagę faktu, że na sprzedaż ma wpływ dosłownie wszystko i zadaniem handlowca jest odnalezienie powodu/motywu działania Klienta

3. Cechy i umiejętności dobrego handlowca
• Postawa, wiedza, umiejętności
• Elementy negocjacji handlowych, jako ważny element sprzedaży B2B
• Model PCK
• Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klienta

4. Gra sprzedażowa „Gumki”
Gra obrazuje profile Klientów (ich potencjał) i metody dotarcia do nich. Dzięki niej uczestnicy będą mogli w praktyce sprawdzić posiadane umiejętności. Gra pokazuje uczestnikom ich talenty sprzedażowe, obszary do rozwoju zarówno w sferze wiedzy jak i postaw oraz pozwala zrozumieć, jak ważne w pracy handlowca jest:
• targetowanie,
• badanie potencjału klienta
• zarządzanie sprzedażą
• udzielania i otrzymywanie feedbacku
• analizowanie i wyciąganie wniosków
• zarządzanie swoim terytorium

Czas trwania

9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin

Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl

Prelegenci

TOMASZ WYPYCH

Doświadczony menedżer, konsultant biznesowy, trener, coach, PR-owiec. Jedyny w Polsce trener uczestniczący w programie ABC Projekt – europejskim projekcie dotyczącym compliance w medycynie i farmacji.

Doświadczenie zawodowe
• Przez 13 lat pracował w polskich i międzynarodowych firmach farmaceutycznych na stanowiskach m.in. menedżera i dyrektora regionalnego, trenera, konsultanta PR, szefa grupy projektowej działu marketingu
• Dyrektor Wykonawczy Wielospecjalistycznego Centrum Medycznego/Szpitala w Warszawie
• Założyciel Promovia Media Publishing, agencji PR i Customer Publishing pracującej m.in. dla Casino Poland, ECE Polska, Polfy Pabianice, Aflopy
• Zrealizował 1200 sesji i dni coachingowych
• Dziennikarz prasowy (Agora, Bauer), radiowy (publiczne i komercyjne) i telewizyjny (publiczna) – wydawca i redaktor prowadzący.

Specjalizacja w obszarze szkoleń i konsultingu
• Szkolenia i warsztaty sprzedażowe (techniki i psychologia sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż a promocja)
• Zwiększanie efektywności i rentowności zespołów przedstawicieli handlowych oraz strategii marketingowych
• Rozwój osobisty
• Zarządzanie emocjami. Obrona przed stresem i wpływem otoczenia
• Reguły wpływu społecznego
• Obrona przed psychomanipulacjami
• Rozmowa z trudnym pacjentem, z rodziną pacjenta w trudnej sytuacji
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
• Rozwijanie kompetencji menedżerskich
• Budowanie autorytetu menedżera i jego roli na rynku o dużej i agresywnej konkurencji
• Komunikacja interpersonalna w zespołach handlowców, działów PR i marketingu, dla menedżerów
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej

Wykształcenie
• Ukończył Akademię Medyczną, Wydział Farmaceutyczny w Łodzi
• Absolwent Executive MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
• Absolwent szkoleń trenerskich - Management and Training IMS School oraz Szkoły Trenerów Training Partners
• Uczestnik kilkudziesięciu kursów i warsztatów aktualizujących zdobytą wiedzę

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Warszaswa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Warszaswa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
1290
b.d.
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe, konsultacje przez e-mail z trenerem w okersie 2 tygodni od zakończenia szkolenia
Zapisz się

Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych. ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:

Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 240 99 17
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

WIK Consulting
62-510 Konin Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!