O szkoleniu
Szkolenie dostarczy uczestnikom praktycznych narzędzi, które będą mogli zastosować w codziennej pracy, by poznać, rozumieć i stosować w praktyce zasady handlu w modelu B2C oraz B2B.
Cele szkolenia:
• Nabycie wiedzy jak sprawnie i profesjonalnie sprzedawać
• Kształtowanie postawy profesjonalnego handlowca-doradcy klienta
• Opanowanie umiejętności budowania i pracy z bazą aktywnych klientów
• Zwiększenie sprzedaży produktów i pozyskiwania nowych klientów
Metody szkolenia:
• Miniwykłady,
• „burza mózgów”,
• wymiana doświadczeń,
• prezentacje multimedialne,
• filmy,
• ćwiczenia,
• warsztaty,
• scenki, praca z rzeczywistymi materiałami i strategiami klienta
Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik będzie:
• znał zasady profesjonalnej wizyty handlowej i umiał ją skutecznie przeprowadzić
• potrafił rozpoznawać rzeczywiste potrzeby Klienta
• potrafił pracować w modelu: potrzeba – cecha - korzyść
• potrafił przedstawić ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klienta a jednocześnie wpisaną w plany sprzedażowe
• efektywnie planował dzień pracy
• potrafił pracować z klientami według ich potencjału, także w modelu B2B
• potrafił znaleźć równowagę pomiędzy relacją z klientem a biznesowym stawianiem i egzekwowaniem warunków
• znał zasady zamykania wizyty handlowej
Cele szkolenia:
• Nabycie wiedzy jak sprawnie i profesjonalnie sprzedawać
• Kształtowanie postawy profesjonalnego handlowca-doradcy klienta
• Opanowanie umiejętności budowania i pracy z bazą aktywnych klientów
• Zwiększenie sprzedaży produktów i pozyskiwania nowych klientów
Metody szkolenia:
• Miniwykłady,
• „burza mózgów”,
• wymiana doświadczeń,
• prezentacje multimedialne,
• filmy,
• ćwiczenia,
• warsztaty,
• scenki, praca z rzeczywistymi materiałami i strategiami klienta
Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik będzie:
• znał zasady profesjonalnej wizyty handlowej i umiał ją skutecznie przeprowadzić
• potrafił rozpoznawać rzeczywiste potrzeby Klienta
• potrafił pracować w modelu: potrzeba – cecha - korzyść
• potrafił przedstawić ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klienta a jednocześnie wpisaną w plany sprzedażowe
• efektywnie planował dzień pracy
• potrafił pracować z klientami według ich potencjału, także w modelu B2B
• potrafił znaleźć równowagę pomiędzy relacją z klientem a biznesowym stawianiem i egzekwowaniem warunków
• znał zasady zamykania wizyty handlowej
Kto powinien wziąć udział?
• Handlowcy
• doradcy klienta, ich przełożeni,
• wszyscy, którzy w praktyce prowadzą wizyty handlowe
• doradcy klienta, ich przełożeni,
• wszyscy, którzy w praktyce prowadzą wizyty handlowe
Program szkolenia
1. Gdzie jestem i dokąd zmierzam?
• Oczekiwania uczestników wobec szkolenia
• Weryfikacja potrzeb
2. Wizyta handlowa
• Różnice w handlu z klientem indywidualnym a w działaniach B2B
• Identyfikacja klienta wg standardu Klienta zamawiającego szkolenie i postawionego celu
• Przygotowanie do wizyty handlowej
• Etapy wizyty handlowej
• Sprzedaż rozszerzona
• Sprzedaż krzyżowa
• Ćwiczenie: „Kupię od co drugiego” pozwala zrozumieć, że pomimo najlepszej wiedzy łatwo wpaść w rutynę i schematyczne myślenie nie biorąc pod uwagę faktu, że na sprzedaż ma wpływ dosłownie wszystko i zadaniem handlowca jest odnalezienie powodu/motywu działania Klienta
3. Cechy i umiejętności dobrego handlowca
• Postawa, wiedza, umiejętności
• Elementy negocjacji handlowych, jako ważny element sprzedaży B2B
• Model PCK
• Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klienta
4. Gra sprzedażowa „Gumki”
Gra obrazuje profile Klientów (ich potencjał) i metody dotarcia do nich. Dzięki niej uczestnicy będą mogli w praktyce sprawdzić posiadane umiejętności. Gra pokazuje uczestnikom ich talenty sprzedażowe, obszary do rozwoju zarówno w sferze wiedzy jak i postaw oraz pozwala zrozumieć, jak ważne w pracy handlowca jest:
• targetowanie,
• badanie potencjału klienta
• zarządzanie sprzedażą
• udzielania i otrzymywanie feedbacku
• analizowanie i wyciąganie wniosków
• zarządzanie swoim terytorium
• Oczekiwania uczestników wobec szkolenia
• Weryfikacja potrzeb
2. Wizyta handlowa
• Różnice w handlu z klientem indywidualnym a w działaniach B2B
• Identyfikacja klienta wg standardu Klienta zamawiającego szkolenie i postawionego celu
• Przygotowanie do wizyty handlowej
• Etapy wizyty handlowej
• Sprzedaż rozszerzona
• Sprzedaż krzyżowa
• Ćwiczenie: „Kupię od co drugiego” pozwala zrozumieć, że pomimo najlepszej wiedzy łatwo wpaść w rutynę i schematyczne myślenie nie biorąc pod uwagę faktu, że na sprzedaż ma wpływ dosłownie wszystko i zadaniem handlowca jest odnalezienie powodu/motywu działania Klienta
3. Cechy i umiejętności dobrego handlowca
• Postawa, wiedza, umiejętności
• Elementy negocjacji handlowych, jako ważny element sprzedaży B2B
• Model PCK
• Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klienta
4. Gra sprzedażowa „Gumki”
Gra obrazuje profile Klientów (ich potencjał) i metody dotarcia do nich. Dzięki niej uczestnicy będą mogli w praktyce sprawdzić posiadane umiejętności. Gra pokazuje uczestnikom ich talenty sprzedażowe, obszary do rozwoju zarówno w sferze wiedzy jak i postaw oraz pozwala zrozumieć, jak ważne w pracy handlowca jest:
• targetowanie,
• badanie potencjału klienta
• zarządzanie sprzedażą
• udzielania i otrzymywanie feedbacku
• analizowanie i wyciąganie wniosków
• zarządzanie swoim terytorium
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

TOMASZ WYPYCH
Doświadczony menedżer, konsultant biznesowy, trener, coach, PR-owiec. Jedyny w Polsce trener uczestniczący w programie ABC Projekt – europejskim projekcie dotyczącym compliance w medycynie i farmacji.
Doświadczenie zawodowe
• Przez 13 lat pracował w polskich i międzynarodowych firmach farmaceutycznych na stanowiskach m.in. menedżera i dyrektora regionalnego, trenera, konsultanta PR, szefa grupy projektowej działu marketingu
• Dyrektor Wykonawczy Wielospecjalistycznego Centrum Medycznego/Szpitala w Warszawie
• Założyciel Promovia Media Publishing, agencji PR i Customer Publishing pracującej m.in. dla Casino Poland, ECE Polska, Polfy Pabianice, Aflopy
• Zrealizował 1200 sesji i dni coachingowych
• Dziennikarz prasowy (Agora, Bauer), radiowy (publiczne i komercyjne) i telewizyjny (publiczna) – wydawca i redaktor prowadzący.
Specjalizacja w obszarze szkoleń i konsultingu
• Szkolenia i warsztaty sprzedażowe (techniki i psychologia sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż a promocja)
• Zwiększanie efektywności i rentowności zespołów przedstawicieli handlowych oraz strategii marketingowych
• Rozwój osobisty
• Zarządzanie emocjami. Obrona przed stresem i wpływem otoczenia
• Reguły wpływu społecznego
• Obrona przed psychomanipulacjami
• Rozmowa z trudnym pacjentem, z rodziną pacjenta w trudnej sytuacji
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
• Rozwijanie kompetencji menedżerskich
• Budowanie autorytetu menedżera i jego roli na rynku o dużej i agresywnej konkurencji
• Komunikacja interpersonalna w zespołach handlowców, działów PR i marketingu, dla menedżerów
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
Wykształcenie
• Ukończył Akademię Medyczną, Wydział Farmaceutyczny w Łodzi
• Absolwent Executive MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
• Absolwent szkoleń trenerskich - Management and Training IMS School oraz Szkoły Trenerów Training Partners
• Uczestnik kilkudziesięciu kursów i warsztatów aktualizujących zdobytą wiedzę
Doświadczony menedżer, konsultant biznesowy, trener, coach, PR-owiec. Jedyny w Polsce trener uczestniczący w programie ABC Projekt – europejskim projekcie dotyczącym compliance w medycynie i farmacji.
Doświadczenie zawodowe
• Przez 13 lat pracował w polskich i międzynarodowych firmach farmaceutycznych na stanowiskach m.in. menedżera i dyrektora regionalnego, trenera, konsultanta PR, szefa grupy projektowej działu marketingu
• Dyrektor Wykonawczy Wielospecjalistycznego Centrum Medycznego/Szpitala w Warszawie
• Założyciel Promovia Media Publishing, agencji PR i Customer Publishing pracującej m.in. dla Casino Poland, ECE Polska, Polfy Pabianice, Aflopy
• Zrealizował 1200 sesji i dni coachingowych
• Dziennikarz prasowy (Agora, Bauer), radiowy (publiczne i komercyjne) i telewizyjny (publiczna) – wydawca i redaktor prowadzący.
Specjalizacja w obszarze szkoleń i konsultingu
• Szkolenia i warsztaty sprzedażowe (techniki i psychologia sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż a promocja)
• Zwiększanie efektywności i rentowności zespołów przedstawicieli handlowych oraz strategii marketingowych
• Rozwój osobisty
• Zarządzanie emocjami. Obrona przed stresem i wpływem otoczenia
• Reguły wpływu społecznego
• Obrona przed psychomanipulacjami
• Rozmowa z trudnym pacjentem, z rodziną pacjenta w trudnej sytuacji
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
• Rozwijanie kompetencji menedżerskich
• Budowanie autorytetu menedżera i jego roli na rynku o dużej i agresywnej konkurencji
• Komunikacja interpersonalna w zespołach handlowców, działów PR i marketingu, dla menedżerów
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
Wykształcenie
• Ukończył Akademię Medyczną, Wydział Farmaceutyczny w Łodzi
• Absolwent Executive MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
• Absolwent szkoleń trenerskich - Management and Training IMS School oraz Szkoły Trenerów Training Partners
• Uczestnik kilkudziesięciu kursów i warsztatów aktualizujących zdobytą wiedzę
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
1290
b.d.
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe, konsultacje przez e-mail z trenerem w okersie 2 tygodni od zakończenia szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 240 99 17
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 240 99 17
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach