Szkolenie

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE

O szkoleniu

Cele szkolenia:

• Rozwinięcie umiejętności negocjacyjnych w sytuacjach konfliktowych i patowych
• Nabycie umiejętności negocjowania opartego o zasady i obiektywne kryteria
• Wdrożenie praktycznych zasad umożliwiających wpływ na decydentów podczas rozmów negocjacyjnych
• Opanowanie zdolności zmiany kierunku rozmów i orientowania ich na satysfakcjonujący obie strony efekt finalny
• Wykształcenie zdolności wychwytywania rozbieżności interesów stron i monitorowania przebiegu rozmów od fazy konfliktu aż po finalizację zapisu umowy.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

• stosować zasady negocjacji
• przeformułowywać warunki umowy, tak by umożliwić podtrzymanie priorytetów handlowych partnerów obydwu stron
• rozpoznawać typy negocjatorów, ich style negocjacyjne
• pokonywać sytuacje patowe o zastoje negocjacyjne
• asertywnie bronić interesów i skutecznie przeciwstawiać się manipulacjom
• rozwiązywać konflikty negocjacyjne

Metody szkolenia:

• ćwiczenia indywidualne i grupowe,
• case study,
• odgrywanie ról,
• symulacje zadaniowe,
• gry negocjacyjne,
• wykład wzbogacony dyskusją.
Kto powinien wziąć udział?
• sprzedawcy
• handlowcy posiadający duże doświadczenie w sprzedaży
• wszystkie osoby pragnące podnieść własną skuteczność oddziaływania na innych podczas spornych rozmów i negocjowania korzystnych umów oraz kontraktów

Program szkolenia

1. Negocjacje jako proces-zdefiniowanie obszaru zagadnień

2. Fazy negocjacji a konflikt i pat

3. Negocjacje oparte o zasady

4. Różnice między stanowiskami i interesami stron

5. BATNA - jako ochrona przed pułapkami stanowisk

6. Rozpoznawanie interesów stron i łączenie stanowisk

7. Osobiste style negocjacyjne - korzyści i niebezpieczeństwa

8. Klimat rozmów a znajdowane rozwiązania-

9. Kryteria satysfakcjonującego obie strony porozumienia

10. Sygnały ostrzegawcze w negocjacjach

11. Manipulacje i kontrmanipulacje jako taktyki negocjacyjne

12. Sondowanie rzeczywistych możliwości partnerów.

13. Plany korygujące i ustępstwa jako droga do ostatecznego porozumienia

14. Metody zjednywania trudnych partnerów

Czas trwania

Godziny zajęć (czas trwania):
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin

Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie
http://www.wikconsulting.pl

Prelegenci

Cytat
Ewa Mirgos

Trener biznesu, psycholog, konsultant, coach. W oparciu o doświadczenie zdobywane w kontaktach B2B tworzy i realizuje autorskie programy szkoleniowe z następujących obszarów: profesjonalne negocjacje handlowe i negocjacje zespołowe, selekcja i dobór kadr, budowa efektywnego zespołu, umiejętności menedżerskie, zarządzanie czasem, motywacja pracowników, coaching, reakcje na skargi i reklamacje, metody profesjonalnej prezentacji, metody wpływu podczas kontaktów handlowych, profesjonalny sekretariat, profesjonalna obsługa klienta, metody obsługi trudnego klienta.

Aby umożliwić na zajęciach sukcesy uczestników i ukształtować w nich wolę pokonywania trudności w realnych warunkach zawodowych dostosowuje poziom złożoności i typy zadań do rodzaju i poziomu obserwowanych kompetencji pracowników. Podczas warsztatów prowadzi diagnostykę kompetencji. Uczestnicy jej szkoleń monitorowani są od początkowego stadium poziomu sprawności, aż po profesjonalny poziom wykonania, charakterystyczny dla ekspertów co pozwala na stałą kontrolę procesów zachodzących w organizacji i podwyższanie wydajności pracowników.

Absolwentka wydziału Psychologii i wydziału Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1997-2003 trener oraz dyrektor marketingu i sprzedaży, później prezes Limes Poland Training Company Sp. z o o. Od 2004 zarządca firmy Ewa Mirgos Training Company. Przez ostatnie 14 lat przygotowuje programy i prowadzi szkolenia obejmujące psychologię organizacji, przeznaczone dla osób o różnym wykształceniu i umiejętnościach, dla różnych szczebli zarządzania firm i instytucji.

Prowadziła szkolenia i coaching m.in. dla:
Alcatel, Bre Bank, Bre Leasing, Ing Lease, Ing Car Lease, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Castrol Polska, Garda Life, Sopro Dyckerhoff, Echo Investment, Est-on Property Management, Polkomtel, Kone, Investment Fund Managers.

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 września 2013
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 - 17 maja 2013
Warszawa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 stycznia 2013
Warszaswa

Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
n
12 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe, konsultacje przez e-mail z trenerem w okersie 2 tygodni od zakończenia szkolenia
Zapisz się

Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych. ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:

Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 240 99 17
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

WIK Consulting
62-510 Konin Różyckiego 2/23
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!