Szkolenie: PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalne-negocjacje-handlowe-52039-id71

Informacje o szkoleniu

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 28.10.2013 r.

Cele szkolenia:
uświadomienie i przekazanie uczestnikom szkolenia praktycznych umiejętności i wiedzy wymaganych na wszystkich etapach procesu sprzedaży oraz negocjacji handlowych
uaktywnienie działań handlowców poprzez zwiększenie ich pewności siebie i motywacji do wykorzystywania proponowanych praktycznych wskazówek
udoskonalenie profesjonalnego podejścia do klienta i rynku - zbudowanie odpowiedniej relacji z klientem
określenie za pomocą testu - naszego profilu osobowościowego jako negocjatora oraz wyznaczenie kierunków rozwoju indywidualnego
poznanie zasad i taktyk stosowanych w negocjacjach
poznanie sposobów "wyjścia" z trudnych sytuacji podczas negocjacji
Korzyści:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:
będą potrafili budować scenariusze negocjacyjne
będą znali praktyczne umiejętności i posiadali wiedzę wymaganą na wszystkich etapach procesu sprzedaży
poznają zasady oraz taktyki negocjacyjne wykorzystywane w handlu
będą wiedzieli jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas negocjacji handlowych
uzyskają pewność siebie i motywację do rozwiązywania sytuacji negocjacyjnych

Szkolenie skierowane jest do:

Osób zawodowo zajmujących się negocjacjami - pracowników działu sprzedaży, key account managerów, product managerów, kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu.

Program szkolenia:

1. Podstawy zachowań społecznych
• Sposoby reagowania na sytuacje konfrontacyjne
• Mechanizmy ucieczki i walki
• Sprzeczność czy wspólnota interesów

2. Styl prowadzenia negocjacji
• Negocjacje pozycyjne
• Negocjacje problemowe
• Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty)

3. Przygotowanie i prowadzenie negocjacji
• Dynamika procesu negocjacyjnego
• Przygotowanie negocjacji: poznanie partnera, cel negocjacji, kryteria oceny,
• analiza możliwych scenariuszy, opracowanie dokumentów
• Zespoły negocjacyjne: role merytoryczne i role taktyczne

4. Techniki diagnozy interesów, potrzeb i motywacji partnerów - sztuka zadawania pytań
• Narzędzia identyfikacji interesów partnera
• System reprezentacji a percepcja partnera
• Słowa czynnościowe
• Testowanie prawdomówności

5. Komunikacja werbalna i pozawerbalna w negocjacjach
• Komunikacja w określonych sytuacjach: synchronizacja i desynchronizacja
• Werbalne i niewerbalne sygnały gotowości do zawarcia transakcji

6. Fazy negocjacji
• Składanie propozycji
• Kontrofertowanie
• Faza dyskusji
• Transakcja
• Impas i jego przełamywanie

7. Zasady wywierania wpływu, asertywne zachowania
• Techniki wywierania presji: reguła wzajemności, reguła zaangażowania i konsekwencji
• Manipulacje - rozpoznawanie, przeciwdziałanie
• Asertywność kontra Manipulacja: asertywna odmowa, techniki wzmacniania asertywnej odmowy

8. Symulacje sytuacji - gry negocjacyjne
• Zastosowanie odpowiednich taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
• Analiza własnej skuteczności negocjowania
• Autodiagnostyka

Informacje o prelegentach:

Grzegorz JACKOWSKI - praktyk, trener z bogatym doświadczeniem zawodowym - przez wiele lat był zatrudniony na stanowiskach prezesa, dyrektora sprzedaży oraz coacha w dużych przedsiebiorstwach. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i dystrybucją. Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych, szkoli dla biznesu od 12 lat. Absolwent kursów zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University oraz w Kansas City i Toronto. Autor m.in. projektu wdrożonego dla jednej z międzynarodowych firm logistycznych, polegającego na przygotowaniu założeń, systemu komunikacji, standardów wyników i systemu motywacji finansowej w oparciu o zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży (SBO/MBO) oraz autor programu akredytowanego przez PHARE z zakresu zarządzania sprzedażą.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1850 - zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

Pobyt: od 27.11.2013 r. (kolacja) do 30.11.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Szkolenie, kurs: PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE