O szkoleniu
Celem szkolenia jest zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji przez m.in:
• ukształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
• osiągnięcie sprawności w przygotowaniu do negocjacji
• doskonalenie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych, określenia ośrodków decyzyjnych, czynników wpływających na proces podejmowania decyzji i zastosowanie odpowiednich strategii działania
• poznanie procesów negocjacji grupowych cechujących klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych oraz podziału ról taktycznych i merytorycznych
• zwiększenie skuteczności przewidywania i zarządzania wynikiem negocjacji
• doskonalenie umiejętności budowania trwałych porozumień
• ukształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
• osiągnięcie sprawności w przygotowaniu do negocjacji
• doskonalenie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych, określenia ośrodków decyzyjnych, czynników wpływających na proces podejmowania decyzji i zastosowanie odpowiednich strategii działania
• poznanie procesów negocjacji grupowych cechujących klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych oraz podziału ról taktycznych i merytorycznych
• zwiększenie skuteczności przewidywania i zarządzania wynikiem negocjacji
• doskonalenie umiejętności budowania trwałych porozumień
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – menadżerów, kierowników, prywatnych mikroprzedsiębiorców, pracowników działu sprzedaży, key account managerów, product managerów oraz osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu.
Program szkolenia
1. Negocjacje w biznesie – istota problemu
definicje i pojęcia podstawowe
różnice miedzy pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad (korzyści i straty)
2.Specyfika negocjacji w biznesie
formułowanie oferty
strefa porozumienia w negocjacjach
kontrakt zasady formułowania
schematy w negocjacjach
ustępstwa
negocjacje z punktu widzenia nabywcy i odbiorcy (umiejętność analizy i oceny oferty)
3. Przygotowanie do negocjacji
opracowanie i analiza scenariuszy rozmów
rozpoznanie rynku i klienta
opracowanie argumentów
przygotowanie oferty cenowej
4. Przebieg negocjacji
rozpoczęcie negocjacji
prezentacja ofert
negocjacje właściwe
zakończenie i podpisanie umowy
5. Style prowadzenia negocjacji
twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty)
styl efektywny
strategie negocjacyjne
style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych
6. Ocena partnera negocjacyjnego
wybrane elementy osobowości negocjatora
źródła wiedzy o partnerze
przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera
odkrywanie słabych stron partnera negocjacyjnego – określenie płaszczyzn wywierania wpływu i przekonywania do swoich racji
ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania
zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony
podłoże zachowań ryzykownych partnera
ryzyko a osobowość
7. Wywieranie wpływu na partnera negocjacyjnego
zasady budowy perswazyjnej wypowiedzi – sztuka argumentowania
techniki i strategie wywierania wpływu
obustronne korzyści jako podstawowa strategia wywierania wpływu
style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych – działania integracyjne
rola osobowości w podatności na wpływy drugiej strony
8. Zespół negocjacyjny
zalety i wady negocjowania zespołowego
dobór zespołu i podział ról
9. Uwarunkowania w negocjacjach
miejsce
czas
informacje
uwarunkowania międzykulturowe
10. Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom w negocjacjach
manipulacje samooceną i emocjami
manipulacje miejscem, czasem, informacją
taktyki i chwyty manipulacyjne
metody rozpoznawania
przeciwstawianie się manipulacjom
11. Zakończenie negocjacji
kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek
definicje i pojęcia podstawowe
różnice miedzy pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad (korzyści i straty)
2.Specyfika negocjacji w biznesie
formułowanie oferty
strefa porozumienia w negocjacjach
kontrakt zasady formułowania
schematy w negocjacjach
ustępstwa
negocjacje z punktu widzenia nabywcy i odbiorcy (umiejętność analizy i oceny oferty)
3. Przygotowanie do negocjacji
opracowanie i analiza scenariuszy rozmów
rozpoznanie rynku i klienta
opracowanie argumentów
przygotowanie oferty cenowej
4. Przebieg negocjacji
rozpoczęcie negocjacji
prezentacja ofert
negocjacje właściwe
zakończenie i podpisanie umowy
5. Style prowadzenia negocjacji
twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty)
styl efektywny
strategie negocjacyjne
style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych
6. Ocena partnera negocjacyjnego
wybrane elementy osobowości negocjatora
źródła wiedzy o partnerze
przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera
odkrywanie słabych stron partnera negocjacyjnego – określenie płaszczyzn wywierania wpływu i przekonywania do swoich racji
ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania
zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony
podłoże zachowań ryzykownych partnera
ryzyko a osobowość
7. Wywieranie wpływu na partnera negocjacyjnego
zasady budowy perswazyjnej wypowiedzi – sztuka argumentowania
techniki i strategie wywierania wpływu
obustronne korzyści jako podstawowa strategia wywierania wpływu
style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych – działania integracyjne
rola osobowości w podatności na wpływy drugiej strony
8. Zespół negocjacyjny
zalety i wady negocjowania zespołowego
dobór zespołu i podział ról
9. Uwarunkowania w negocjacjach
miejsce
czas
informacje
uwarunkowania międzykulturowe
10. Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom w negocjacjach
manipulacje samooceną i emocjami
manipulacje miejscem, czasem, informacją
taktyki i chwyty manipulacyjne
metody rozpoznawania
przeciwstawianie się manipulacjom
11. Zakończenie negocjacji
kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Ceniony specjalista w zakresie organizacji i zarządzania, marketingu, negocjacji, zarządzania zasobami ludzkimi, procesów informacyjno – decyzyjnych. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji. Współzałożyciel Mazowieckiego Polsko – Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk – przez kilka lat pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach rożnej wielkości. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych koncernów.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Litwor*****
34-500 Zakopane
Krupówki 40
woj. małopolskie
Hotel Litwor*****
34-500 Zakopane
Krupówki 40
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 790
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie w pokojach 2-os., do pok. 1-os. dopłata 300,00 zł netto + VAT (ograniczona ilość), pobyt: od dnia 31 lipca (kolacja) do 3 sierpnia 2012r (obiad), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, wycieczkę z przewodnikiem, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
UWAGA! Istnieje możliwość rezerwacji miejsca dla osoby towarzyszącej (230,00 zł /doba – pełny pakiet: nocleg, śniadanie, obiad, kolacja)
* Potwierdzenie i Fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
* W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 7 dni roboczych przed szkoleniem
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem.
* Potwierdzenie i Fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
* W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 7 dni roboczych przed szkoleniem
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach